Ecoespera sense símptomes
Ecoespera sense símptomes
Bon dia a totes,
El dia 31 ens van donar la gran notícia, després de 3 tractaments estava embarassada. Durant la betaespera no vaig tenir cap símptoma: ni dolor, ni pits inflats...només una mica de cremor d'estómac. Tanmateix des del 31 aquesta cremor em va desaparèixer i ara ja no tinc cap símptoma. Estic força preocupada i fins el 8 no tinc la primera ecografia. A alguna de vosaltres us ha passat? Estic en la 5a setmana d'embaràs.
El dia 31 ens van donar la gran notícia, després de 3 tractaments estava embarassada. Durant la betaespera no vaig tenir cap símptoma: ni dolor, ni pits inflats...només una mica de cremor d'estómac. Tanmateix des del 31 aquesta cremor em va desaparèixer i ara ja no tinc cap símptoma. Estic força preocupada i fins el 8 no tinc la primera ecografia. A alguna de vosaltres us ha passat? Estic en la 5a setmana d'embaràs.
Re: Ecoespera sense símptomes
Respira tranquil.la, no puc assegurar res, però el que sí que et puc dir és que jo vaig tenir un embaràs ple de símptomes, i no tenia embrió i per tant no va progressar, i després quan em vaig tornar a quedar embarassada estava agobiada perqué no notava res de res i ara tinc un nen preciós de 2 anys :) així que els símptomes no volen dir res!
Gairebé fa 3 anys, jo vaig obrir un post amb el mateix dubte :)
Ànims i confia!
Gairebé fa 3 anys, jo vaig obrir un post amb el mateix dubte :)
Ànims i confia!
Et rescato l'enllaç, perquè puguis veure moltes més experiències!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=11&t=49821&p=1842691#p1842691
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=11&t=49821&p=1842691#p1842691
hola!! enhorabona primer d tot!
Confirmo l k t diu la vannion, jo tb vaig estar sns simptomes fins l 2n trimestre o més! en el meu 1r embaras.
Intenta ser positiva, encara que sé q costa jeje
Per cert, si et vols passar hem obert MARES AGOST 2020....
Confirmo l k t diu la vannion, jo tb vaig estar sns simptomes fins l 2n trimestre o més! en el meu 1r embaras.
Intenta ser positiva, encara que sé q costa jeje
Per cert, si et vols passar hem obert MARES AGOST 2020....

Moltes gràcies Vanion i Crunchi per les vostres respostes, la veritat és que m'ha animat veure que hi ha més persones que han passat pel mateix i ha acabat bé. És que portem tantes experiències negatives a les espatlles que costa treure's la por del damunt i creure que estic embarassada.
Una abraçada molt gran!!
Una abraçada molt gran!!
Hola hola Mvida!
Doncs jo com la resta de companyes et dic que això dels símptomes no vol dir res de res... Jo estic embarassada de 34 setmanes i encara espero algun símptoma.. ni mareig, ni vòmits, ni sensibilitat als pits... RES! I ara és quan hauria de començar amb molèsties d'esquena i cremor d'estómac i encara estic esperant jiji
Et desitjo molta molta sort guapa.
Doncs jo com la resta de companyes et dic que això dels símptomes no vol dir res de res... Jo estic embarassada de 34 setmanes i encara espero algun símptoma.. ni mareig, ni vòmits, ni sensibilitat als pits... RES! I ara és quan hauria de començar amb molèsties d'esquena i cremor d'estómac i encara estic esperant jiji
Et desitjo molta molta sort guapa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |