Inducció al part

Experiències i pors del moment més desitjat.

julieta12
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Inducció al part

EntradaAutor: julieta12 » dl. ago. 31, 2015 12:41 am

Hola!

Estic embarassada per segona vegada de 41+3 i he dut el doble seguiment, per un cantó per la SS decidint parir a Sant Joan de Deu (Esplugues), i per la privada a la Teknon, on hi estic força contenta, però on només volia dur-hi el control d'embaràs, ja que des del principi volia donar a llum per la pública pel part horrorós que vaig tenir en el primer a la privada, concretament a la Dexeus.
Amb el que m'he trobat ha sigut una sorpresa, ja que encara no he parit estant ja casi a la 42 setmana!!
El dilema que tinc, és que tant en un lloc com en un altre em provocaran el part en breu, segurament dimecres com a molt tard si no he parit abans, ja que no em deixen arribar a la 42 setmana (amb això la SS i la privada son iguals, tot i que per la SS i privada difereixen uns dies de DPP).

Em podrieu donar alguna opinió d'on donar a llum tractant-se d'una inducció? el meu marit em diu que inducció per induicció vagi a la privada.

Què en penseu??

Gràcies!!
turuleta
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Inducció al part

EntradaAutor: turuleta » dl. ago. 31, 2015 7:15 am

Sempre.en qualsevol cas.la publica.es on estan els millors professionals i tot i la vrisi qui disppsa de mes recursos en cas de caldre.esperem q no et calgui la induccio!
Imatge
Imatge
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dl. ago. 31, 2015 7:25 am

Pública!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
misuga
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. maig 10, 2013 8:18 pm

EntradaAutor: misuga » dl. ago. 31, 2015 8:52 am

Hola Julieta,
Jo també et recomanaria la pública.
També et recomanaria que et facis acupuntura per mirar de provocar el part de manera natural. A mi m'ho van fer perquè vaig trencar aigües i no tenia contraccions ni dilatava i em van dir que si el part no avançava me'l provocarien a les 24 hores. Va ser fer-me acupuntura i una hora després vaig començar a tenir contraccions i no va fer falta la inducció.
En el meu cas m'ho va fer una amiga que te consulta a Girona.
He vist que hi ha un post que en parlava de l'any passat. Te el títol "Acupuntura per provocar part" (no se com fer hipervincle). Dona-li un cop d'ull!
Que vagi tot molt bé!!
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dl. ago. 31, 2015 10:57 am

La pública sense cap mena de dubte!
A més St Joan de Deu és un dels millors hospitals de nens.
Gatxàn
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

EntradaAutor: Gatxàn » dl. ago. 31, 2015 11:08 am

A l'hospital públic sense dubtar-ho gens!!! estan molt més ben preparats...a mi me'l van induir també a les 42ss i és una mica lent tot plegat però pensa que tindràs un part controladíssim. El què t'han comentat de l'acunpuntua jo no ho sabia! i la veritat que ho hagués provat, tot el que es pugui fer de manera natural molt millor...que vagi tot molt bé i ja ens explicaràs!!! :-()-)
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dl. ago. 31, 2015 7:25 pm

Doncs jo vaig parir fa 4 anys al meu fill i he repetit fa dos mesos amb la meva filla a la Teknon. I en ambdós casos he estat encantada. No sé qui t'ha portat l'embaraç però et puc dir que les llevadores son maquisimes, i les infermeres després a planta també.
Si li fas cas al teu home, inducció per inducció, a la privada, perquè hi haurà molts professionsls a la publica i tot el que vulguis, però cagades hi ha a tot arreu, i dincerament de st joan de deu a nivell pediatric genial, però tema parts darrerament no faig més que sentir queixes.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::