Classes prepart i experiències part Clínica Bofill

Experiències i pors del moment més desitjat.

dianit
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. març 25, 2015 3:59 pm

Classes prepart i experiències part Clínica Bofill

EntradaAutor: dianit » dj. jul. 09, 2015 11:05 am

Bon dia noies!!! Us escric per preguntar-vos si alguna de vosaltres em podria dir els horaris de les classes de preparació al part de la Clínica Bofill.

També m'interessaria molt saber les vostres experiències de part a la Bofill...sobretot amb la dra. Gispert. No he sentit gaires bones crítiques i estic dubtant si parir allà o no...M'agradaria un part respectat i natural.

Sabeu on es pot trobar el protocol de les clíniques privades?

Moltes gràcies!!!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Classes prepart i experiències part Clínica Bofill

EntradaAutor: Boniqueta » dj. jul. 09, 2015 2:19 pm

Hola dianit!

No et puc dir res dels horaris de les classes prepart d'actualment però si que et puc explicar com va anar el meu part a la Clínica Bofill i amb la doctora Gispert, fa exactament 2 anys i un dia!!
En primer lloc dir-te que la doctora Gispert per mi va ser un 10 en tot!!. Jo tenia la doctora Alcalde però quan em vaig posar de part (de fet me'l van haver de provocar perquè se'm va fer un forat a la part alta de la bossa el dia abans i al no tenir contraccions no es podien arriscar a que hi hagués infecció) ella estava de vacances de manera que em va atendre la doctora Gispert. L'atenció va ser un 10, molt i molt amable, atenta, em preguntava en tot moment com estava, m'anava explicant tot el que anava succeint. Abans de pujar-me a quiròfan va venir a presentar-se i a dir-me que m'atendria ella ja que la doctora Alcalde no hi era i que no havia de patir per res.
Jo vaig triar parir amb epidural però en tot moment em van preguntar que què volia, si epidural o sense. Em van dir que si volia podia entrar a la banyera, em van portar una pilota....etc. És a dir que en cap moment em vaig veure coaccionada i sempre abans de qualsevol moviment em demanaven opinió. Per desgràcia la meva peque venia en mala postura i estava encaixada en la meva cadera de manera que la van haver d’ajudar a sortir amb ventosa (aquesta és la part que pitjor record tinc). De llevadora vaig tenir la Dolors Sala (un altre 10 per ella). Alegre, animant-me, recordant-me com havia de respirar, preguntant-me en tot moment com estava....Quan tot va acabar ella mateixa em va dir que vaig tenir sort que vingués la doctora Gispert perquè tal i com venia la nena la doctora Alcalde m’hauria fet cessària segur!! Vaig poder fer pell amb pell de seguida (només la van agafar 4-5 minuts per pesar i aspirar ja que havia empassat molt de líquid però de seguida me la van tornar). A més no la van vestir a quiròfan sino que em van deixar que la portés sense vestir a sobre meu i la vam vestir a l’habitació.
Pel que fa la resta de llevadores un cop va canviar el torn i les infermeres tot fantàstic. Totes em van ajudar molt i em van assessorar perfectament en com posar la nena per donar el pit. Al tercer i últim dia, encara a la clínica, la nena ja mamava perfectament.
Ja veus que jo tinc molt bon record. I no tinc cap dubte que si em torno a quedar embarassada, tornaré a repetir.
De tota manera si vols assegurar-te de tenir un part totalment natural i respectat en tots els sentits ves a l’Hospital Santa Caterina de Salt ja que en són pioners.
Triïs el que triïs espero que vagi molt i molt bé!!
Imatge
dianit
Entrades: 35
Membre des de: dc. març 25, 2015 3:59 pm

EntradaAutor: dianit » dv. jul. 31, 2015 9:08 am

Moltes gràcies a totes!!!!!!!

Encara no tinc decidit res...encara tinc temps :)
boblittlem
Entrades: 2
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 4:38 am

EntradaAutor: boblittlem » dt. ago. 04, 2015 4:56 am

I read this to ply me. I feel very good access to the benefits of it.
EI_75i78
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

EntradaAutor: EI_75i78 » dc. set. 02, 2015 12:54 pm

Jo vaig tenir la dra Alcalde, pero vaig parir ala Bofill, itor i que va ser cessaria, programada, perque la nena venia de culs, el que et puc dir q la clinica i les llevadores nomes son que coses bones. Jo repetiria a la Bofill.
Ara, si el que vols es un part totalment natural, estic d'acord que el sta. Catarina aon el referent. Una amiga hi ha tingut les dos nenes amb part natural.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::