Dilatació a casa amb llevadora i part a hospital

Experiències i pors del moment més desitjat.

Grattini
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. març 01, 2011 4:00 pm

Re: Dilatació a casa amb llevadora i part a hospital

EntradaAutor: Grattini » dc. ago. 27, 2014 9:14 pm

Hola!

Marga que bé que hagis tingut tant bon feeling amb la Blanca! És importantíssim i és totalment a pell! Nosaltres amb el primer part ens vam decidir pel part a casa molt tard, com cap a la setmana 34 i a més era per l'Agost o sigui que no vam donar moltes voltes i les llevadores que ens van acceptar ens vam acompanyar en el part. En tinc bons records però amb coses que pel meu gust van fallar, comentaris i maneres de fer que passat el temps no m'acaben de convèncer. Ara torno a estar embarassada i vaig anar ben aviat i a conciència a buscar llevadora. Tenia cita amb 3 de les que en tenia molt bones referències (entre elles la Blanca). Doncs ens va passar com a tu, vam conèixer l'Imma Sàrries i quan vam sortir de l'entrevista ens vam mirar amb el meu home i vam dir: Ja no cal buscar més oi?? Vam conectar al moment i vam anuŀlar les altres entrevistes. Per mi és importantíssim aquest sentiment de confiança quasi visceral que crec que no vaig tenir la primera vegada... No sé si t'he ajudat amb la meva experiència...

Respecte al part de natges, crec que fora bo trucar a St Pau i demanar informació. Pel que jo sé hi ha un equip de gines que s'hi dediquen. Que quan arrives sempre hi ha algú (i si no ve) per atendre'l. Que son molt estrictes amb el protocol que inclou epidural obligatòria, i episio. A la meva amiga però (insisitint molt a les entrevistes prèvies i donant molt la tabarra) li van posar una dosi fluixeta i va poder fer els pujos sense problemes i no li van fer episio i li van estar fent massatge tota l'estona pq no s'esquincés. Ella n'està molt contenta! Ara no et se dir si van fer pell amb pell immediat o si va ser al cap de molt pocs minuts.El pare hi era present. Per cert, ella el primer part el va tenir tb a St Pau natural (va arribar de 10!!) i el segon havia de ser a casa. Per si us serveix per veure el perfil. Crec que s',ha d'insisitir molt. Ella va ser molt pesada parlabt i negociant amb el Dr. Armengol que si no m 'equivoco és qui s'ocupa del tema a St Pau. Molts ànims i lluita pel que desitgis!!!
Imatge

Imatge
Rins
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 6:21 pm

EntradaAutor: Rins » dj. ago. 28, 2014 8:06 am

Grattini ha escrit:Hola!

Respecte al part de natges, crec que fora bo trucar a St Pau i demanar informació. Pel que jo sé hi ha un equip de gines que s'hi dediquen. Que quan arrives sempre hi ha algú (i si no ve) per atendre'l. Que son molt estrictes amb el protocol que inclou epidural obligatòria, i episio. A la meva amiga però (insisitint molt a les entrevistes prèvies i donant molt la tabarra) li van posar una dosi fluixeta i va poder fer els pujos sense problemes i no li van fer episio i li van estar fent massatge tota l'estona pq no s'esquincés. Ella n'està molt contenta! Ara no et se dir si van fer pell amb pell immediat o si va ser al cap de molt pocs minuts.El pare hi era present. Per cert, ella el primer part el va tenir tb a St Pau natural (va arribar de 10!!) i el segon havia de ser a casa. Per si us serveix per veure el perfil. Crec que s',ha d'insisitir molt. Ella va ser molt pesada parlabt i negociant amb el Dr. Armengol que si no m 'equivoco és qui s'ocupa del tema a St Pau. Molts ànims i lluita pel que desitgis!!!

Gràcies per la resposta :ok: . Demà tinc eco i dimecres tinc visita amb el Dr. Armengol precisament veurem què passa i com està la petita. En el meu cas no crec que pugui insistir ni negociar ja que parlem de riscos considerables. Suposo que els dos equips de st.pau que em porten es posaran d'acord. :-o00m :-o00m
Tatanet
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. feb. 19, 2015 8:28 pm

EntradaAutor: Tatanet » dt. feb. 02, 2016 8:23 pm

Hola noies,
No és ben bé el mateix tema però ho pregunto aquí perquè veig que algunes de vosaltres sou llevadores.
La meva parella no podrà assistir al part, i tenia planejat anar-hi sola ja que estaré desplaçada on estic ara. És recomanable que hi haig un acompanyant?
En cas que si, com ho puc fer per coordinar amb algú, aquest algú podria ser una llevadora? Què em recomaneu?
Lleona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » ds. feb. 20, 2016 2:12 pm

Hola noies, per contactar amb aquestes llevadores, com ho heu fet? Tenen web o associació?

Mercè per endavant!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::