Cesàrea programada

Experiències i pors del moment més desitjat.

mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Cesàrea programada

EntradaAutor: mimi82 » dv. jul. 17, 2015 8:23 am

Hola boniques!

Estic de 35+1 i ahir vam tenir visita i la nena segueix asseguda (porta aixi desde les 20 setmanes... :ufs: ).
Li vaig comentar a la gine si podia ser que fos culpa del cordó i ho vam estar mirant i sembla que si, que porta més d'una volta de cordó, tot i que no es pot assegurar...
Em va dir, que vist el panorama ella no em recomana ni la VCE ni part vaginal, cesària programada directament. Torno a tenir visita en quasi 3 setmanes, i si segueix igual, doncs programarem.
Us volia preguntar, coneixeu d'algun cas que s'hagi girat portant volta de cordó?
Esque quasi ni m'atreveixo a fer res natural (ni moxibustio, ni postures a 4 grapes, ni res de res..) per no forçar-la i que acabi passant res per culpa del cordó...

Moltes gràcies boniques!!!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Cesàrea programada

EntradaAutor: Mum15 » dv. jul. 17, 2015 6:07 pm

Mimi82 jo de tu no forçaria la natura. El meu estava en cefalica dsd les 16 setmanes. De 37+6 vaig trencar aigües, en 3h dilatada completa... pero 2h mes esperant i el nen no baixava aixi q cessaria. Pobret meu portava 3 voltes de cordo. Han passat unes dues setmanes i estic mes fresca q una rosa. Sinal final ha de ser cessaria no tamoinis guapa en res estaras perfecte
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::