Experiències amb la epidural
Re: Experiències amb la epidural
Just vaig començar les classes prepart aprlant de parts i d'anestesia i bé, entre els vostres comentaris i els de la comadrona estic mes tranquila... L'unic que penso es: si em fan estirar-me de costat m¡hauran d'aguantar perque l'Abril es posa a tope quan em poso de costat i em fa mal i tot així quen faig uns bots... XD Però be suposo que estan acostumats...
Hola!
A mi me l'han posat dues vegades, el primer cop per una cesària i el segon per part vaginal induït. No fa mal, almenys a mi, crec que primer t'adormen la zona amb anestèsia local. El que a mi m'ha passat les dues vegades és que m'he marejat, jo tinc la pressió baixa i m'hipotenso, en els dos casos, a l'augmentar el suero ha passat. De la segona, com que estava amb contraccions i has d'estar quiet al posar-la va ser més complicat, però si és cesària programada no tindràs problema. Després de la primera vaig estar uns mesos amb una part de la cuixa com de "suro", el metge em va dir que podia durar dies, mesos o anys, era una sensació estranya, però no em va impedir fer vida normal... Per sort només va durar uns mesos! En aquesta segona, cap problema!
Que et vagi molt bé!!
A mi me l'han posat dues vegades, el primer cop per una cesària i el segon per part vaginal induït. No fa mal, almenys a mi, crec que primer t'adormen la zona amb anestèsia local. El que a mi m'ha passat les dues vegades és que m'he marejat, jo tinc la pressió baixa i m'hipotenso, en els dos casos, a l'augmentar el suero ha passat. De la segona, com que estava amb contraccions i has d'estar quiet al posar-la va ser més complicat, però si és cesària programada no tindràs problema. Després de la primera vaig estar uns mesos amb una part de la cuixa com de "suro", el metge em va dir que podia durar dies, mesos o anys, era una sensació estranya, però no em va impedir fer vida normal... Per sort només va durar uns mesos! En aquesta segona, cap problema!
Que et vagi molt bé!!
Gràcies Lilianna!!!
A veure com va aixo!!!!
Petons
A veure com va aixo!!!!
Petons
Hola Ari no li tinguis gens de por a la epidural! a mi me la van posar en el meu primer embaras i súper bé! tu col.labora en tot el que et diguin, rollo estigues quieta, asseguda i no et fara gens de mal...almenys a mi res de veritat...i aixo que soc aprensiva i em marejo amb les analitiques..pero anava tan convençuda i volia fer-ho tant bé per evitar qualsevol problema que ni em vaig enterar!!! anims bonica!!!!!! tema cesarea es cert aixo que diuen...jo vaig tenir part vaginal i va ser molt doloros, perque em fan fer mlts punts, em van sortir morenes....despres un punt no sem tancava be...en fi q em vaig tirar com uns 4 mesos per rescuperarme...i les morenes van seguir amb mi no ho recordo pero poder un any tranqi.lament...aixi q anims q poder et recuperes aviat...
tema del vincle etc...es la meva opinió...i jo vaig fer pell amb pell, vaig donar pit fins els 2 anys...pero francament penso q el vincle amb el teu fill es té sempre....facis el pell amb pell al minut, a l'hora o a les dos...tampoc ens agobiem...pq despres si no surt com voliem ens sentim malament...
tema del vincle etc...es la meva opinió...i jo vaig fer pell amb pell, vaig donar pit fins els 2 anys...pero francament penso q el vincle amb el teu fill es té sempre....facis el pell amb pell al minut, a l'hora o a les dos...tampoc ens agobiem...pq despres si no surt com voliem ens sentim malament...
Moltes gràcies Rosa!!
Intentaré no tremolar tota l'estona... XD
La veritat és que estic bastant contenta amb el protocol de cessaria de la Corachan a més que vaig amb la Carme Guasch i es molt respectuosa... Ja ens han dit que el pell amb pell el pot fer el pare mentre em cusen i després jo... I que estarem junts a reanimació amb la peque
Es cert que, en un mon ideal hagues preferit un part vaginal pero també les ultimes experiencies del meu voltant amb part vaginal han estat bastant traumatiques fisicament parlant i justament les cesarias amb una recuperacio molt rapida... A veure si hi ha sort!!!! :)
Petonets!!
Intentaré no tremolar tota l'estona... XD
La veritat és que estic bastant contenta amb el protocol de cessaria de la Corachan a més que vaig amb la Carme Guasch i es molt respectuosa... Ja ens han dit que el pell amb pell el pot fer el pare mentre em cusen i després jo... I que estarem junts a reanimació amb la peque
Es cert que, en un mon ideal hagues preferit un part vaginal pero també les ultimes experiencies del meu voltant amb part vaginal han estat bastant traumatiques fisicament parlant i justament les cesarias amb una recuperacio molt rapida... A veure si hi ha sort!!!! :)
Petonets!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |