QUIRÓN - ALGÚ EM DIU LA SEVA OPINIÓ?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Atrami
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 3:24 pm

Re: QUIRÓN - ALGÚ EM DIU LA SEVA OPINIÓ?

EntradaAutor: Atrami » dv. maig 01, 2009 11:30 am

Hola!

MUSICA, doncs me n'alegro molt que estiguis contenta amb el Dr Torres! I la infermera també és molt maca, simplement l'hi has de donar conversa... La visita em va anar molt bé, em va dir que els punts de fora ja havien saltat i estaven bé i només em quedaven els interns, i que aquests s'absorbeixen sols. Em va mirar els pits i la llet, em va dir que molt bé i que me'ls buidés amb sacaleches, que jo era una gran productora de llet! També em va dir que ara no em quedés embarassada! Que per lo menys faci bondat a la quarentena, perquè havent tret aquest nen tan gran, el meu cos necessita recuperar-se! També em va "renyar" dient que jo era una indisciplinada amb el menjar, que no li havia fet cas.. :r)
I al pediatre de l'Aran de moment el porto a la SS del meu poble, Caldetes, diuen que el pediatre és molt bo i també em va causar molt bona impressió.
Igualment me n'han parlat d'un de Mataró privat, té consulta al c/ Montserrat, aprop del gine, i es veu que és el cap de pediatria de l'Hospital de Mataró. Ara no recordo el nom, però tinc 2 amigues que porten els seus fills i estan encantades. Si algun dia t'interessa ja et diré el nom i el telefon. Jo si tinc alguna urgència o no ho veig clar amb el meu gine també hi aniré.
Tu tot bé?
ImatgeImatge

ImatgeImatge
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dt. maig 05, 2009 7:08 pm

Hola!

Atrami, fa gràcia perquè em sembla que el doctor també va renyar una mica a la N23 pel tema del menjar. Deu ser l'obsessió del doctor...jejeje
Lo del pediatre t'ho vaig preguntar perquè fa una setmana vaig parlar sobre un pediatre amb una amiga, i en llegir-te vaig preguntar-me: a veure si serà el mateix! però no. No sabia que fossis de Caldetes, no sé per què havia assumit que eres de Mataro :-D

Jo vaig fent, de moment estem practicant molt i fent molts deures :inthebed: jeje Ja arribarà i si d'aquí un temps encara no ha volgut venir, ja mirarem cap on tirem, però de moment ho porto bé. Només faltaria, que porto ben poquet!!!!!
Què fa l'Aran? Com passen els dies, no?

N23, on ets? com està en Biel?
Imatge

Imatge

Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

EntradaAutor: N23 » dc. maig 06, 2009 4:26 pm

Hola Musica, i Atrami!!!!

Doncs he estat una mica desconectada entre d'altres coses perquè el Jan (no es diu Biel, però amb tant nen al socpetit, no m'extranya que et confonguis, no et sàpiga greu que a mi no m'en sap gens, m'has fet riure!!!) ha agafat la grip i ens l'ha passat al seu pare primer i després a mi,o sigui que he estat ben bé 3 setmanes fent d'infermera i després recuperant-me jo... però bé és el que hi ha.
Per sort era la grip vella i no la nova...
El peque ja està recuperat de la grip i em sembla que ara li surten les dents, i em passo les nits desperta.

Atrami noia, veig que l'Aran està fet un tiarro, no??? I tu com vas d'ànims? Tot bé?

Sabeu què m'ha fet gràcia? El tema pes i el nostre Dr: El Torres està una mica obsessionat amb els nostres kilos, com si ell estigués fet un sílfide :-D :-D :-D (és broma eh, que me l'aprecio molt), i que a mi també em va dir que esperés a quedar-me embarassada. Atramii el teu va fer mes de 4 kg però el meu no va arribar als 3 i em va dir el mateix. Em sembla que té massa feina i no vol que se li acumuli neujor:-) neujor:-)

Bé boniques, estic contenta que tornar a parlar amb vosaltres. Molts petons i seguim en contacte
musica

EntradaAutor: musica » dc. maig 06, 2009 5:16 pm

ups!!!!!!!! ostres, i jo per què estava convençuda que es deia Biel?????????? Estic a la parra!!!! ::upi: ::upi: ::upi: ::upi: Ho sento!

Així que ja li surten les dentetes a en Jan? pobret...sort que té els papis pendents d'ell!
Ei, jo també he rigut ara, llegint això de "com si el Dr.fos un sílfide!" jajajjajaa, és veritat, cada metge deu tenir les seves manies, i ell deu tenir aquesta del pes i del menjar!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Atrami » dj. maig 07, 2009 11:48 am

Hola guapes!

MUSICA i N23, teniu raó! Crec que està massa obsessionat amb el pes... :-D :-D :-D I ostres, N23, com et podia renyar si va pesar menys de 3kg en Jan?? :-:) Sort que és bon doctor, jo com sempre li faig poc cas i el pobre es desespera amb mi! :-D :-D
Vaja N23 amb la grip, i ara amb les dentetes... ja em tocarà a mi, també!
MUSICA, tu ves practicant i disfrutant que portes molt poquet!!! I sobretot ara que estem a la primavera i la sang altera...

L'Aran s'està fent un toro, no para de menjar i cada setmana augmenta molt de pes! Jo estic una mica col·lapsada... sobretot quan és hora d'esmorzar o dinar i no em deixa ni moure'm, i es que es posa fet una furia quan té gana o quan es troba sol!!! Encara porto poc temps, espero anar polint-ho tot... Ara me l'he posat a la motxilleta i he netejat un tros de la casa i se m'ha quedat dormit, per lo menys he pogut fer alguna cosa, encara que m'hi estic deixant l'esquena... :-:)
ImatgeImatge

ImatgeImatge
N23
:: conillet

EntradaAutor: N23 » dj. maig 07, 2009 2:59 pm

Ei Atrami, em sona això de la motxilleta... jo a vegades encara ho faig. Ja veuràs quan sigui més grandet es tornarà boig amb el pal de l'aspirador. Al Jan li falten mans per agafar-lo.. Ja veuràs fan molt riure... . No t'agobiis, ara només volen que estiguem per ells 100%, encara que s'ha de reconéixer que volem ser a tot arreu i que el nen estigui perfecte! i mes quan veus que la casa no està com a tu t'agrada. A mi tothom em deia: Oblida't de la casa, però és impossible ... a mi em va passar, però mira d'agafar-to de la millor de les maneres i que el teu marit t'ajudi tant com pugui.

Tema jalar: Doncs el Dr em renyava perquè era conscient que els kilos pels posava jo i no el nen... de fet una vegada em va dir: Tu menges molts gelats i pizzes oi?? Sí noia, i no sóc precisament obesa però bueno... .
musica

EntradaAutor: musica » dj. maig 14, 2009 5:56 pm

Com esteu noies?
L'altre dia vaig haver d'anar a Bcn i vaig sortir per la sortida 6 de la Ronda i oh! sorpresa! La Quiron està aquí????!!!! vaig quedar-me embobada mirant-la i somiant desperta!!!

Una pregunta: el doctor, quan vau començar a buscar, us va receptar Folaxin? (àcid fòlic) És que em falten 15 pastilles per acabar la tercera caixa (ja porto 3 mesos prenent-la) i em pregunto si he de seguir prenent-ne o si descanso, veient que potser la cosa s'allarga. No em va dir quant de temps l'havia de prendre.....
Imatge

Imatge

EntradaAutor: N23 » dj. maig 14, 2009 9:27 pm

Hola Musica,

Jo també prenia folaxin. Abans de l'embaràs durant 1 mes aprox, però després els vaig pendre durant tot l'embaràs, pel que dubto que sigui contraproduent. Si no ho tens clar, truca a la consulta i pregunta-li a la Carme. Segur que t'ho sabrà dir a la primera.

Què és xula eh, la Quirón?? Doncs per dins encara és millor.
Atrami

EntradaAutor: Atrami » dl. maig 18, 2009 9:49 am

Hola guapes!

MUSICA, el Folaxin a mi me'l va fer prendre fins al 3r mes d'embaràs, llavors em va receptar ferro (Ferogradumet) i que estic prenent encara, em va dir fins a 2 mesos després de parir. Lo del ferro és important prendre'l perquè ser de embarassades que no els hi havien receptat i acaben tinguent problemes fins que els hi recepten.

La N23 té raó: per dins és molt més xula la Quiron!!! Pots entrar i anar a la planta de maternitat algun dia, i els hi dius a les noies si pots veure alguna habitació, ja veuràs que bé que estan...

N23, gràcies pel consell! Igualment m'agobio si veig que hi ha coses per fer...

Divendres tinc hora amb el doctor perquè em miri els punts, a veure què em diu!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
N23

EntradaAutor: N23 » dl. maig 18, 2009 12:42 pm

Ei noies què féu?

Nosaltres bé, acabem d'arribar de la piscina. Hi porto al Jan des de que tenia 6 mesos i li agrada molt. Arriba mort de gana (Atrami mes val que no hi portis l'Aran o et deixarà mes seca que el pà d'òstia, amb el que arriba a menjar!!!) :-D :-D . S'ho ha jalat tot amb 10 minuts, i no ha menjat pas poc, i ara està fent la migdiada. Avui tenim revisió perquè divendres va fer 8 mesos. Què fort, passa tant ràpid el temps. Bromes a part la piscina els va molt bé i és molt divertit, jo t'ho recomano quan puguis Atrami.

Atrami, per això que em dius que t'agobies, a mi també em passava... ademés el tema visites també m'agobiava molt perquè potser tu estas donant el pit al teu nen de bon matí i et truca qui sigui (familia directa a part, és clar) i et diu que venen, i tu recordes que el terra està brut perquè ahir al teu nebot li va caure la baba hi ha tot de llapissades, que no tens prou beguda a la nevera, que potser hauries de repassar el bany...

T'entenc tant bé... Jo no vaig poder MAI, oblidar-me de les altres coses, perquè sencillament no sóc així i no estava còmode, però bé segur que amb el segon totes aquestes coses no ens passaran, ja ho veuras,... de tota manera quan passa el primer mes i mig, la cosa cambia bastant ja ho veuràs.

Ah musica! jo també prenia el ferrogradumet però vaig pendre àcid fòlic fins al final de l'embaras. Jo, un cop vaig parir, vaig deixar de pendre ferro, perquè l'análisi que em van fer al cap d'una setmana d'haver parit, em van sortir perfectes sense pendren, de fet el Dr, em va dir que en vista dels anàlisi ningú diria que havia parit i que havia estat embarassada feia poc. Em vaig recuperar súper bé.
També em va donar proteïnes perquè el nen es fés gran. Uns sobres tipus batut. Vaig triar els de xocolata i m'ho barrejava amb llet fresqueta de la nevera i estava boníssim!! Ja veuràs com tu també t'ho podràs pendre ben aviat.

Bé noies, us deixo que vaig a dinar una mica. Petons a totes dues i un de ben gros per l'Aran!
N23

EntradaAutor: N23 » dc. juny 03, 2009 5:31 pm

Atrami, Musica,

Esteu per aquí??? Com va tot???
musica

EntradaAutor: musica » dc. juny 03, 2009 5:59 pm

hola noies! he abandonat de moment el socpetit, de fet, ara entro per escriure això perquè he rebut un mail dient que havíeu escrit per aquí i he entrat a mirar, i he pensat: ostres, no havia dit res a les compis de gine!

Mireu, resulta que em va venir la regla el 20 d'abril per ultim cop, i l'esperava pel 18 de maig aproximadament, com sempre, perquè sóc bastant regular, 2 dies amunt o avall, però sempre així. Doncs res, encara no ha vingut. Vaig fer-me una pila de TE, fins que al final jo ja veia que algo passava perquè a més a més, aquest mes havia començat a mirar tempes i veia que no havia pujat a més de 36,5 i sempre que ja he ovulat estic a quasi 37. Total, que la setmana passada, amb 1 setmana i mitja de retràs vaig anar a la consulta sense cita prèvia i vaig parlar amb la Carme. Em va demanar una analítica urgent, que em vaig fer el mateix dimecres, i el divendres li vaig portar el resultat. Ella mateixa s'ho va mirar (el doctor anava a tope d'hores) i em va dir: millor que s'ho miri el doctor, perquè segons els analisis, sembla que no has ovulat encara... (!!!!). Em vaig escagarrinar, i de fet encara ho estic una mica. Em va donar hora per divendres, demà passat, i li vaig dir a la Carme: estic tranquil·la, però amb una setmana potser li dono voltes al coco... I ella em va saber tranquil·litzar, i em va dir que a vegades el cos fa canvis, i els cicles també, etc...
Total, que jo vaig seguir prenent-me la temperatura, tal i com li vaig dir a la Carme, i des de dissabte ja he notat un augment considerable i podria haver ovulat divendres, però bé, igualment estic una mica preocupada per veure què em dirà el divendres....
Ara que havia aconseguit pensar "l'embaràs que vingui quan hagi de venir" em trobo amb això! No m'havia passat mai, mai! Que em vingui la regla i es regularitzi tot!!!!
Mireu, vaig acabar tan rallada divendres passat que vaig posar fil a l'agulla a la meva vida: em vaig tornar a apuntar a yoga, que ho havia deixat fa 1 any i ja ho trobava a faltar, em vaig apuntar a 2 cursets d'estiu, i a canviar el xip!
Amb la preocupació que tenia (i que encara tinc, tot i que no tanta), vaig decidir aparcar el socpetit un altre cop perquè és la manera de no pensar en el tema!

Bé, doncs això, que he estat perdudeta....., però que espero poder entrar per dir-vos que tot ok! :ok:
Un petonàs! :love: :love: :love: :love:
Imatge

Imatge

EntradaAutor: N23 » dv. juny 05, 2009 10:16 am

Musica bonica,

Me n'alegro de que estigui una mica millor. Pensa que amb el Torres estàs en les millors mans i que mes val que t'ho prenguis bé, perquè encara no saps què ha passat i no té perquè ser dolent.

Bé que és avui quan tens hora al metge. Un petó molt fort i que vaig molt molt bé. Pensarem en tu aquesta tarda.
Atrami

EntradaAutor: Atrami » dl. juny 15, 2009 6:06 pm

Hola guapes!

Com esteu??
Perdoneu per no haver dit res fins ara, però es que vaig de bòlit! L'Aran no em deixa ni un moment lliure, em té absorvida completament! Per les nits em desperta cada 3 hores, i durant el dia mama cada 2 hores com a màxim, i a vegades cada hora... estic esgotada!!!

MUSICA, què et va dir el doctor??? el Ioga t'anirà bé, tu tranquil·la i no t'estressis que és el pitjor que pots fer, has d'estar relaxada i no obsessionar-te...

N23, a quina piscina portes en Jan? mira, l'altre dia la veïna em deia que porta el seu bebè de 4 mesos al Titus que fan classes per nadons i diu que li va tan bé... i tu també ho recomanes, oi?

Petonets i prometo no tardar tan en entrar!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
musica

EntradaAutor: musica » dl. juny 15, 2009 9:07 pm

Hola noies,
torno a entrar per explicar-vos com està tot, ara que em veig amb forces....
Bé, doncs el doctor em va demanar analisis, i m'han trobat la tiroides molt alterada. Em vaig espantar molt, i em va enviar directe al endocrino...... total, que hem hagut d'aturar la búsqueda d'embaràs fins que això estigui controlat.
O sigui que res, ara procuro pensar en altres coses i distreure'm! Segueixo amb analisis + medicament, etc...
En fi, no pensava pas que començar a buscar embaràs seria un camí així...., però no hi puc fer res, o sigui que només em queda estar tranquil·la i pensar en positiu!

Un petonet, guapes!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: N23 » dl. juny 15, 2009 10:16 pm

Ei Musica, no sabia si escriure't o què. Em temia que alguna cosa no anava del tot bé, però tu tranquila dona tot es sol-lucionarà segur.
El millor que pots fer és precisament el que dius, pensar en positiu perquè és la manera de que tot surti millor.
Molts ànims bonica i un petó molt fort.
N23

EntradaAutor: N23 » dl. juny 15, 2009 10:29 pm

Atrami ha escrit:Hola guapes!

Com esteu??
Perdoneu per no haver dit res fins ara, però es que vaig de bòlit! L'Aran no em deixa ni un moment lliure, em té absorvida completament! Per les nits em desperta cada 3 hores, i durant el dia mama cada 2 hores com a màxim, i a vegades cada hora... estic esgotada!!!

MUSICA, què et va dir el doctor??? el Ioga t'anirà bé, tu tranquil·la i no t'estressis que és el pitjor que pots fer, has d'estar relaxada i no obsessionar-te...

N23, a quina piscina portes en Jan? mira, l'altre dia la veïna em deia que porta el seu bebè de 4 mesos al Titus que fan classes per nadons i diu que li va tan bé... i tu també ho recomanes, oi?

Petonets i prometo no tardar tan en entrar!!!

Hola Atrami!!!! veig que l'Aran continua fent de les seves... déu estar fet un toro no??? Si que té gana el tio... Paciencia noia,i intenta descansar una mica, aviat s'haurà de començar a regular i com a mínim deixar-te dormir per les nits.
Tema piscina: Els va súper bé, jo ho recomano. El porto a les piscines de la Garriga (al costat de Granollers) i ens ho passem pipa. Ell es cansa però jo també déu nidó perquè el porto piscina amunt piscina avall tota l'estona amb les cames flexionades. La primera setmana em pensava que m'havia lesionat una cama del mal que em feien.
Avui em fet la última classe del trimestre i li han donat el seu primer diploma!, el que passa es que quan l'ha agafat l'he assentat al cotxet sense treure-li ( tonta de mi)i en no més de 15 segons se n'ha menjat un tros. Sort que he pogut treure-li de la boca...
NO ha parat ni un moment de moure els braços, les cames, cridar... fan molt riure. Si pots porta-li, val la pena.
El Jan s'asseu molt bé dels dels 7 mesos i el pediatra em va dir que en part era per la natació que els fa controlar molt mes l'equilibri. M'ho va recomanar al 100%
musica

EntradaAutor: musica » dt. juny 16, 2009 6:43 am

Gràcies N23! doncs ja veus....no anaven gaire bé les coses, però bé...hi estem posant remei! El que m'empipa és haver de medicar-me per sempre, i també haver d'aturar la búsqueda d'embaràs, però tinc claríssim que és el que he de fer. Primer he d'estar jo al 100%, per poder donar-li al meu fill/a també el 100%. O sigui que res, a esperar!
Estic contentíssima amb el dr. Torres, un cop més. Ja us vaig dir que el que m'havia agradat va ser que mentres la infermera et prepara, ell està al seu despatx amb les nostres parelles, o simplement esperant. Als altres llocs on havia anat, mentres et prepara la infermera, ell feia la primera part de la visita de la pacient següent!!! En moments com l'altre dia, que em va dir tot això de la tiroides, ho vaig agraïr tant que estigués per nosaltres!!!! El meu marit em va dir, quan vam sortir, que cada cop li agradava més el doctor aquest. És que es veu que van estar parlant mentre jo estava amb la infermera.
A més, també em va agradar que m'ho hagi trobat ara! Es clar que no m'ho haurien vist si no hagués sigut pel retràs de regla que vaig tenir i que vaig anar a comentar-li.... Penso que tots els ginecòlegs ho haurien d'incloure a l'analisi de revisió anual, perquè segons diuen si tens la tiroides alterada, és perillós pel nen, pot tenir malformacions i també hi ha risc d'avortament!!!! Aleshores, per què no ho miren sempre?
Però també tinc clar que davant del retràs de regla que vaig tenir, un altre ginecòleg m'hauria dit que van ser nervis o qualsevol altra cosa, i ell, em canvi, va voler investigar una mica més, i fins i tot em va fer una altra eco.

Bé, doncs a passar un estiu ben tranquil! Jo que pensava que a l'estiu potser ja tindria panxeta, des que vam començar a buscar al març....

Un petonet a les dues, i als vostres fillets!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: N23 » dt. juny 16, 2009 12:50 pm

Doncs si et serveix de consol Musica, jo em medico cada dia des de fa 5 anys dia i nit. Sóc hipertensa. Precisament el Dr Torres sempre em deia que no podia quedar-me embarassada així com així i que havíem de planificar l'embaràs. Vaig quedar-m'hi al decembre, doncs al Juliol abans, a la revisió anual, li vaig dir que volíem començar a buscar l'embaràs. Em va cambiar la medicació que prenia aleshores per la hipertensió, me'n va donar una compatible amb l'embaràs,fins i tot em va dir que si calia durant el part me la podíen injectar directament sense risc pel nen.
I Així ho vam fer, la medicació que em va donar em va anar molt bé i al decembre em quedava embarassada. I l'embaràs va anar bé, gràcies en part als seus consells, sempre bons, i a la meva tranquilitat en saber que estava a les seves mans.

Entenc la tranquilitat que expliques del teu marit. Al meu li passa el mateix. Me n'alegro de que estiguis a les seves mans. Segur que tot anirà bé, ja ho veuràs.
N23

EntradaAutor: N23 » dj. juny 18, 2009 8:19 am

Hola Roca,

El Dr. Torres no és de cap equip. Bé, ell té el seu propi equip. No treballa a la Quirón, té consulta pròpia però atén els parts, entre d'altres clíniques, a la Quirón. Té consulta a Mataró (la central per dir-ho de tota manera), a Granollers i a Barcelona.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::