Allianz
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Allianz
Hola noies, alguna sou D'allianz? No tinc molt clar com van les mútuees, el primer el vaig tenir per Ss i ara tinc Allianz, el meu gine es del poble però no sé a quina hospitals puc anar, ni on em faran corretges i tot això, em podeu informar? Mercii
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Re: Allianz
Hola!
Jo tinc allianz! D'on ets? Per saber a quin hospital pots anar has de mirar el llibret del quadre mèdic, no el tens?
Jo t'informo com ho he fet jo... jo em visito a Reus amb una gine q no aten parts i ella em va derivar a partir de la setmana 36 a l'hospital Sant Joan de Reus i allí m'havien de fer corretges (dic m'havien pq vaig parir abans de que me les poguessin fer...)
Jo tinc allianz! D'on ets? Per saber a quin hospital pots anar has de mirar el llibret del quadre mèdic, no el tens?
Jo t'informo com ho he fet jo... jo em visito a Reus amb una gine q no aten parts i ella em va derivar a partir de la setmana 36 a l'hospital Sant Joan de Reus i allí m'havien de fer corretges (dic m'havien pq vaig parir abans de que me les poguessin fer...)
- pitiflautiks

Ostres! Estem lluny, jo a prop de BCN, el gine esta al poble però aquí no hi ha hospital. El llibret no me'l van donar. Merciii
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Ho pots mirar per internet, trucar x telefon a atenció al client o anar a una oficina d'allianz!
- pitiflautiks

Si ho faré
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |