Cosim plegades
Re: Cosim plegades
Hola!!
Jo també m'apunto. No he cosit res a part de paper però tinc moltes ganes d'aprendre.
El doudou em sembla perfecte per començar!!
Jo també m'apunto. No he cosit res a part de paper però tinc moltes ganes d'aprendre.
El doudou em sembla perfecte per començar!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Esperem una germaneta!!!
Ei!! Que jo m'hi apunto!!
Fàcil tinc una manteta/ arrullo per fer i una gorra amb visera (talla adulta) i una mica més difícil tinc una faldilla (talla 2-3 anys i talla adulta) i una túnica de màniga curta (també les dues talles) amb butxaques, una camisa de màniga llarga de 2 a 6 anys de nena.
Tinc més patrons però ho veig una mica més complicat...
Ja direu!
Fàcil tinc una manteta/ arrullo per fer i una gorra amb visera (talla adulta) i una mica més difícil tinc una faldilla (talla 2-3 anys i talla adulta) i una túnica de màniga curta (també les dues talles) amb butxaques, una camisa de màniga llarga de 2 a 6 anys de nena.
Tinc més patrons però ho veig una mica més complicat...
Ja direu!
JO també m'apunto, no ho crec que ho faci tot però sí moltes cosetes. 

http://capsetademusica.blogspot.com/
Estem fent el Quilt Along del SP http://quilt-i-mes.blogspot.com/
Ains noies, com sempre em feu venir salivera i enveja, així qeu em lio la manta al cap i m'apunto, no crec que us pugui seguir en tot (no tinc temps per a res), però a vere que es pot fer.
Per cert jo ascabo de fer un MEI TAI, així que si voleu us ho explico, fer tutoria ja no, que ja l'he acabat i (creia que quedaria tant malament) que no he anat fet fotos,
però a ver que s'hi pot fer
si voleu
Per cert jo ascabo de fer un MEI TAI, així que si voleu us ho explico, fer tutoria ja no, que ja l'he acabat i (creia que quedaria tant malament) que no he anat fet fotos,
si voleu- Somiatruites.
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. març 02, 2010 1:14 pm
Quina idea tan bona!! Jo no m'apunto oficialment pq no sé si tindria temps per seguir-vos però estaré aquí prenent nota i aprenent de totes vosaltres! 
Somiatruites, jo sóc una apuntada entre "" peruqè vaig amb el cuet al cul però si no ho puc fer amb una setmana o faré amb dues o tres, jejeje Aixo també val, no? 

Fa temps vaig veure una camisa kimono al sew mama sew que em va enamorar, segur que el nostres bebès estarien guapissims, demà desde l'ordinador penjo l'enllaç a veure que us sembla! I no sembla gaire dificil! I una altre cosa que li he fet al xabier es un pitet per les babetes com un mocador de cowboy que es molt facil i resultona, i ell esta guapissim!!

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Hola noies! Últimament em passo poc per aquí però ara espero tenir una temporadeta una mica més calmada, així que m'agradaria també apuntar-me, a veure si així vaig aprenent a fer servir la màquina de cosir!!!
Actualitxada la llista de participants i projectes.
Estaria bé que dels projectes que proposeu, em passessiu un link o foto per a poder veure-ho i aixi tindre més clar el projecte. Si me'ls passeu per MP millor, que així no aniré boja buscant-ho.
A veure si m'ho podeu enviar ben aviat, i així anaem decidiant el segon projecte perquè la persona que l'hagi de fer se'l vagi preparant amb calma. Jo a veure si avui puc editar el tutorial i penjar-lo demà i aixi començar ja....
Per a les que teniu por de no seguir el ritme o no poder fer tots els projectes, aclarir que això no és obligatori, cada una va fent al seu ritme, qui el pugui seguir bé i qui no també.
També cal aclarar que no és obligatori fer tots els projectes.... Si algun no t'agrada, dons no es fa i a esperar el següent...
Hauriem de decidir també, mes o menys cada quan penjem nou projecte, perquè les noies que hagin de fer tutorials tinguin clar quins plaços han de seguir.... Podriem fer un cada mes, o decidir el plaç segons la dificultat del projecte (senzills 15 dies complicats 1 mes....) proposeu....
Qualsevol idea que us sorgeixi per a millorar, ampliar o el que sigui, sou ben lliures de fer-les!!!!
A part, no tan sols cal aportar projectes, també es pot demanar fer un tutorial de coses que us agradaria apendre a fer. Per exemple, a mi m'encantaria un tutorial de la piruleta dels pantalons de la Dana o algú que fagi un bon tutorial de com cosir cremalleres, que se'm dona faltal!!!
Apa, i fins aqui la parrafada!
Estaria bé que dels projectes que proposeu, em passessiu un link o foto per a poder veure-ho i aixi tindre més clar el projecte. Si me'ls passeu per MP millor, que així no aniré boja buscant-ho.
A veure si m'ho podeu enviar ben aviat, i així anaem decidiant el segon projecte perquè la persona que l'hagi de fer se'l vagi preparant amb calma. Jo a veure si avui puc editar el tutorial i penjar-lo demà i aixi començar ja....
Per a les que teniu por de no seguir el ritme o no poder fer tots els projectes, aclarir que això no és obligatori, cada una va fent al seu ritme, qui el pugui seguir bé i qui no també.
També cal aclarar que no és obligatori fer tots els projectes.... Si algun no t'agrada, dons no es fa i a esperar el següent...
Hauriem de decidir també, mes o menys cada quan penjem nou projecte, perquè les noies que hagin de fer tutorials tinguin clar quins plaços han de seguir.... Podriem fer un cada mes, o decidir el plaç segons la dificultat del projecte (senzills 15 dies complicats 1 mes....) proposeu....
Qualsevol idea que us sorgeixi per a millorar, ampliar o el que sigui, sou ben lliures de fer-les!!!!
A part, no tan sols cal aportar projectes, també es pot demanar fer un tutorial de coses que us agradaria apendre a fer. Per exemple, a mi m'encantaria un tutorial de la piruleta dels pantalons de la Dana o algú que fagi un bon tutorial de com cosir cremalleres, que se'm dona faltal!!!
Apa, i fins aqui la parrafada!
- petitaformigueta
- :: peixet

- Entrades: 281
- Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am
Em sembla molt bé això de variar el plaç de "execució" (ja,ja,ja) en funció de la dificultat del projecte
Jo espero anar-vos seguint, que de ganes en tinc moltes!!! Tot i qu començo de zero
Jo espero anar-vos seguint, que de ganes en tinc moltes!!! Tot i qu començo de zero

aquest és l'enllaç que us deia del "baby kimono"
http://sewmamasew.com/blog2/2010/10/oct ... iveaway-2/
què us sembla com a futur projecte??? a mi m'agradaria fer-la
http://sewmamasew.com/blog2/2010/10/oct ... iveaway-2/
què us sembla com a futur projecte??? a mi m'agradaria fer-la

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
M'apunto! Ara tot depen de quan vulgui sortir l'Emma, si no s'adelanta massa tinc encara un mes.
Fuztoon, ara em toca fer algun pantaló per l'Albert, comença a fer molta calor per la pana. Ja hi pensaré i faré fotos!!
Us fan gràcia algun tipus de butxaques, o alguna cos enconcret??
Jo normalment hi afegeixo parxes al moment de fer-los, per estalviar-me algun foradet ;)
Fuztoon, ara em toca fer algun pantaló per l'Albert, comença a fer molta calor per la pana. Ja hi pensaré i faré fotos!!
Us fan gràcia algun tipus de butxaques, o alguna cos enconcret??
Jo normalment hi afegeixo parxes al moment de fer-los, per estalviar-me algun foradet ;)
Nacristai, jo ja n'he fet d'aquests, queda molt xulo!!
Si voleu tinc les mides fins als 4 o 5 anys crec.
No és ben bé un patró, et dona les distàncies de punt a punt i tu el dibuixes
Si voleu tinc les mides fins als 4 o 5 anys crec.
No és ben bé un patró, et dona les distàncies de punt a punt i tu el dibuixes
ei si, piruleta!! gràcies!!
jo ara ja vaig enfilada i no paro de mirar cosetes, i he trobat aquest tutorial de unes sabatetes, avui m'hi posaré!!!
http://www.homespun-threads.com/pattern ... oshoes.pdf

jo ara ja vaig enfilada i no paro de mirar cosetes, i he trobat aquest tutorial de unes sabatetes, avui m'hi posaré!!!
http://www.homespun-threads.com/pattern ... oshoes.pdf

Ei noies!
Si us agrada aquest top, ahir en vaig fer un per regalar i va quedar molt xulo. És moooolt fàcil de fer i ja vaig fer les fotos per fer un tutorial si voleu.
De moment us deixo l'enllaç d'on el vaig treure jo i a la nit us poso una foto de com va quedar el meu.
Llàstima que sigui per regalar, ja me'l quedaria per mi!
http://sewmamasew.com/blog2/2010/02/sup ... -tutorial/
Si us agrada aquest top, ahir en vaig fer un per regalar i va quedar molt xulo. És moooolt fàcil de fer i ja vaig fer les fotos per fer un tutorial si voleu.
De moment us deixo l'enllaç d'on el vaig treure jo i a la nit us poso una foto de com va quedar el meu.
http://sewmamasew.com/blog2/2010/02/sup ... -tutorial/
jo tinc una roba perfecte x fer Kimonos !!!!!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo us aniré seguint, pq m'encanta la idea!!!
No m'apunto, pq després sempre m'acabo desapuntant de tot arreu, per tant, us aniré espiant
Una cosa, q anireu posant tutos, o també hi haurà explicacions??? és q a jo a vegades amb les fotos, sóc una mica totxo, sobretot quan es tracta de fer coses amb robes... q ni fer-li una camisa a un nino vaig saber...
No m'apunto, pq després sempre m'acabo desapuntant de tot arreu, per tant, us aniré espiant
Una cosa, q anireu posant tutos, o també hi haurà explicacions??? és q a jo a vegades amb les fotos, sóc una mica totxo, sobretot quan es tracta de fer coses amb robes... q ni fer-li una camisa a un nino vaig saber...
Hola noies!!
M'encanta aquesta idea de cosir plegades!!!
Jo també us aniré seguint, i com que veig que partiu de zero, si puc faré alguna cosa, però no he fet servir mai una màquina de cosir, en tinc una del lidl que la meva sogra m va comprar fa uns anys pel meu aniversari (no sé si en plan indirecta
) i només hi he cosit un tros de cremallera que se'm desenganxava de la bata de l'escola, i vist el resultat vaig aparcar-la en un racó!!
Tot i això m'agradaria aprendre'n i fer-li cosetes a la meva nena!!
Fa temps vaig veure en un blog molt xulo una espècie de dudú amb una bala ("canica") a dins i un recorregut cosit en forma d'espiral, de manera que el joc consistia en fer corre la bala des del centre a fora i viceversa amb els dits! ho vaig trobar genial per treballar la motricitat fina dels peques!!
Em sembla que era al blog 3 macarrons i crec que ho vaig trobar buscant a l'apartat de nens, jo un dia o altre faré aquest laberint de tela!
Però això si, no em marco temps perquè vaig tot el dia amb el coet al cul i no sé en quina estoneta ho podré fer!
Ara hauria d'anar a comprar trossos de roba, sabeu d'algun lloc que estigui bé de preu a Girona? o potser per aquest projecte podria fer servir alguna samarreta vella no? quina roba recomaneu per començar a aprendre a cosir? gràcies maques!
M'encanta aquesta idea de cosir plegades!!!
Jo també us aniré seguint, i com que veig que partiu de zero, si puc faré alguna cosa, però no he fet servir mai una màquina de cosir, en tinc una del lidl que la meva sogra m va comprar fa uns anys pel meu aniversari (no sé si en plan indirecta
) i només hi he cosit un tros de cremallera que se'm desenganxava de la bata de l'escola, i vist el resultat vaig aparcar-la en un racó!!
Tot i això m'agradaria aprendre'n i fer-li cosetes a la meva nena!!
Fa temps vaig veure en un blog molt xulo una espècie de dudú amb una bala ("canica") a dins i un recorregut cosit en forma d'espiral, de manera que el joc consistia en fer corre la bala des del centre a fora i viceversa amb els dits! ho vaig trobar genial per treballar la motricitat fina dels peques!!
Em sembla que era al blog 3 macarrons i crec que ho vaig trobar buscant a l'apartat de nens, jo un dia o altre faré aquest laberint de tela!
Però això si, no em marco temps perquè vaig tot el dia amb el coet al cul i no sé en quina estoneta ho podré fer!
Ara hauria d'anar a comprar trossos de roba, sabeu d'algun lloc que estigui bé de preu a Girona? o potser per aquest projecte podria fer servir alguna samarreta vella no? quina roba recomaneu per començar a aprendre a cosir? gràcies maques!
Momo m'encanta el top!! Hauria der un regal per aunes nebodes de 15 i 11 anys, i no sabia qué!!
Nacristai, doncs busco la llibreta on tinc el dibuix i les mides i us ho passo.
Jo volia probar de fer-ne un amb màniga llarga, doble i amb caputxa, com a jaqueta... Se me'n va el cap... Tot són intencions.
Us deixo el link amb els kimonos que vaig fer l'any passat com a pijames per regalar a uns bessons:
http://lapetitamarieta.blogspot.com.es/ ... m.html?m=0
Nacristai, doncs busco la llibreta on tinc el dibuix i les mides i us ho passo.
Jo volia probar de fer-ne un amb màniga llarga, doble i amb caputxa, com a jaqueta... Se me'n va el cap... Tot són intencions.
Us deixo el link amb els kimonos que vaig fer l'any passat com a pijames per regalar a uns bessons:
http://lapetitamarieta.blogspot.com.es/ ... m.html?m=0
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
A mi m'interessaria reciclar un parell de camises meves (no m'entren ni volent...
)per fer-li un parell de vestits per la baldufa. Fa temps vaig veure una web on ho explicaven, però m'ho vaig guardar al pc i ara per ara està OUT 
Torna a “Projectes de Costura”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |