Pregunta per les que feu patch
Pregunta per les que feu patch
M'agradaria iniciar-me al patch però sense saber cosir ni a mà ni a màquina, penseu que de forma autodidacta es pot aconseguir fer alguna cosa?? Quina web o llibre em recomaneu pq pugui aprendre'n? Què és més fàcil fer-ho a màquina o a mà???
O potser, no és viable sense anar a classes??
Gràcies
O potser, no és viable sense anar a classes??
Gràcies
Re: Pregunta per les que feu patch
Hola esquitx mira precisament estem preparant fer un quilt along aquí al sp, pasa't pel post si vols per veure què és, i podràs apendre'n. No et puc ajudar massa pq jo he anat a classes (ara no pq amb el nen...), però si et vols inicar amb nosaltres seràs benvinguda, em sembla que n'hi ha d'altres que no han fet res de patch, així que intentarem ajudar en tot el que puguem.
A veure si algú et pot contestar millor! I ja ho saps, si t'animes allà estem, comencem a l'abril!
A veure si algú et pot contestar millor! I ja ho saps, si t'animes allà estem, comencem a l'abril!
http://capsetademusica.blogspot.com/
Estem fent el Quilt Along del SP http://quilt-i-mes.blogspot.com/
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs jo he fet alguna coseta de patch (molt poques, la veritat), però tot el què sé ho he après per internet... mirant i mirant, llegint i llegint i provant i provant. REs més.
Al Youtube tens molts vídeos q et poden ajudar.
Si entres a la web de mundorecetas, hi ha bastants foros i un d'ells és exclusiu de patch, amb moltes cosetes i tutorials (jo quan vaig començar estavan enganxadíssima aquí).
El tema màquina o a mà... evidentment aniràs molt més ràpid a màquina, però el poquet q he fet ho he fet a mà (tampoc tenia màquina al principi).
Al Youtube tens molts vídeos q et poden ajudar.
Si entres a la web de mundorecetas, hi ha bastants foros i un d'ells és exclusiu de patch, amb moltes cosetes i tutorials (jo quan vaig començar estavan enganxadíssima aquí).
El tema màquina o a mà... evidentment aniràs molt més ràpid a màquina, però el poquet q he fet ho he fet a mà (tampoc tenia màquina al principi).
Jo les cosetes que he fet també les he fet de forma autodidacta, mirant tutorials per internet ("tutorial patch") i preguntant molt al forum del SP (a la Betti, a la Irina,...). Un cop vaig fer un curset d'un dissabte sobre acolxat a màquina però la resta per lliure....
Hi ha infinitat de webs en anglès i forces també en castellà. Al Youtube hi ha alguns videos de "el club de la aguja" que estan bé, i molts altres.
Jo soc més partidaria de la màquina, es va més per feina... però les expertes et diran que el de debó es fa a mà
I si t'apuntes al Quilt Along també podras començar acompanyada
Hi ha infinitat de webs en anglès i forces també en castellà. Al Youtube hi ha alguns videos de "el club de la aguja" que estan bé, i molts altres.
Jo soc més partidaria de la màquina, es va més per feina... però les expertes et diran que el de debó es fa a mà
I si t'apuntes al Quilt Along també podras començar acompanyada
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |