Adoptar a Xina

Fills del cor.
Lluma
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Adoptar a Xina

EntradaAutor: Lluma » dj. oct. 20, 2011 11:00 am

Hola!

m'agradaria trobar una mare que hagi adoptat recentment a Xina perquè m'expliqui la seva experiència personal. Sé que a Internet hi ha molta informació però tinc tants dubtes i preguntes que parlar-ne directament amb algú que ho ha viscut i ho està visquent m'ajudaria moltíssim!
Dic Xina perquè des de petita deia que adoptaria una nena xineta però no estem tancats ni molt menys en aquest país.

Moltes gràcies
:love:
Imatge
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Re: Adoptar a Xina

EntradaAutor: Ixena » dj. oct. 20, 2011 8:59 pm

Hola reina!

Jo tinc una companya de feina que ara marxen a la Xina a buscar el seu nen. Si vols t'explicaré una mica tot plegat, perquè he seguit força el seu procés. No et vull pas desanimar LLuma, però dir-te que les adopcions a Xina estan molt parades, que el boom que hi va haver al principi, doncs a arrel dels jocs olímpics van quedar parats els procesos. Perquè t'en facis una idea, ella ha esperat gairebé 7 anys fins avui i a ella li han assignat un nen (quan s'havien fet una idea que segurament seria una nena).
Si un dia ens veiem i vols, en parlem.

:-()-)
Imatge
Lluma
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dl. oct. 24, 2011 12:13 pm

Vaja, així que efectivament pel que he llegit, va així de lent. Sí, quedem un dia per fer un cafetonet... i mexpliques. Quina emoció per la teva companya de feina! És que si realment és tant llarg, a Xina, quasi que ens hi posem ja... No per edat, jo sóc molt jove, però també per en Pau...

Gràcies carinyet!
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

EntradaAutor: Lau » dt. oct. 25, 2011 10:28 pm

Jo t'aconsello que busquis informació de tots els països als quals és viable l'adopció... xina no crec que sigui una bona opció a dia d'avui. Està practicament parat i una espera de 10 anys és inviable per qualsevol.
Lau.

Torna a “Adopcions i acolliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::