Sabó no abrasiu per netejar tirallets?
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Sabó no abrasiu per netejar tirallets?
Bones a totes!
A veure, resulta que a les instruccions del tirallets hi diu que haig de netejar el tirallets amb un sabó no abrasiu. Vosaltres amb què el netegeu? jo de moment ho faig amb aigua perquè trobo que el sabó de rentar els plats és abrasiu. O no? I si ho faig amb el sabó de l'Isaac? però clar, potser no és apte per netejar estris...
Ja em direu, moltes gràcies!
Una abraçada,
Anna Maria
A veure, resulta que a les instruccions del tirallets hi diu que haig de netejar el tirallets amb un sabó no abrasiu. Vosaltres amb què el netegeu? jo de moment ho faig amb aigua perquè trobo que el sabó de rentar els plats és abrasiu. O no? I si ho faig amb el sabó de l'Isaac? però clar, potser no és apte per netejar estris...
Ja em direu, moltes gràcies!
Una abraçada,
Anna Maria
Re: Sabó no abrasiu per netejar tirallets?
Jo el netejava amb el detergent líquid per a plats, diem-li Mistol. Si el neteges amb sabó tipus gel de bany agafa més sabor al sabó.
Jo el netejava el sabó de la marca Nuck, és bastant caret per cert.
- tuijoserem4
- :: granota

- Entrades: 236
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm
jo tb amb el Nuk, baix en tensioactiis! i molt bem esbandit...de tant en tsnt una bullida o al rentaplats amb sabó bastant suau...biodegradable ( eco)...
El sabo de plats no es abrasiu, el pots fer servir sense por. Abrasius son els antical, lleixius, amoníac, els del greix...un que et pugui irritar facilment vaja...
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
gràcies guapes, sou uns soletes 

Hola!! Doncs jo amb mistol tambe..pero nomes quan el bullo una estoneta per esterilitzar, un cop per setmana, normalment esbandeixo amb aigua molt calenta despres de l'ús i ja està!
hola! jo tambe amb sabo tipo mistol. de moment cap problema
Jo en el seu moment vaig comprar un mistol ecològic, per evitar el tema de tòxics, etc. Només el feia servir per netejar les seves coses. Suposo que no fa falta, però jo estava més tranquil.la. Cap als 9 mesos, que vaig deixar de fer servir tirallets, ja vaig fer servir sabó normal per rentar-li les joguines, etc.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |