no puc introduir menjar solid

Teòricament poden menjar de tot.

MERX
:: zebra
Entrades: 1261
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 11:49 am

no puc introduir menjar solid

EntradaAutor: MERX » dv. abr. 04, 2008 7:43 am

HOLA ESCTIC preocupada no hi ha manera que mengi solid ho escup tot ho troba troba trocets i escup per ella aixo no es menjar no hi ha manaera com ho heu fet ara no menja va perdre la gana he donata trocets de pernil dolç i ll'escup no el vol si li dono pa es escup tambe ostres mare meva com es fa a mes ames tinc por s'ofegui porfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa necesito consells :-:)
ImatgeImatge

Imatge
D.J.
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dv. abr. 04, 2008 8:19 am

A mi al principio tambien me daba miedo darle,Maia no tiene problema con los trocitos,de hecho le gusta mas que la papilla,pero se los di sin forzarla y cuando ella quiso,si estuviera en tu situacion,no me desesperaria y iria probando sin forzarla,ella ya te dira cuando quiere y esta preparada.
Piensa que hay bebes que hasta los dos años solo quieren triturados,pero al fin y al cabo comen lo mismo que otros niños pero en formato distinto no?No te preocupes y deja que ella decida cuando,si no pasaras un mal rato tu y ella,y quizas si te ve a ti insistente con el tema mas rechazara los trocitos.
Y por si te sirve Maia empezo a pedir de lo que yo comia,y cuando como ella quiere algo de mi plato,de mi vaso,prueba haber si asi se motiva
ImatgeImatge
.
.

EntradaAutor: . » dv. abr. 04, 2008 8:49 am

Yo no insistiría demasiado, le seguiría dando triturado y cuando estés comiendo tú, si tiene interés, le iría dando trocitos de lo que haya en tu plato, sin forzar, poco a poco y como un juego...
El miedo a que se atragante creo que lo tenemos todas, hay que vigilar, lo dejarlos sin vigilancia mientras comen, darles trocitos pequeños y que puedan masticar y poco más....aprenderá tarde o temprano.

No tengas prisa, sólo conseguirás agobiarte y agobiarle..muy poquito a poco lo conseguirás, ya verás como sí!!

Ánimos!!!
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dv. abr. 04, 2008 9:19 am

Tu tranquila no pateixis, si no vol solid, ves fent triturat, ja se que es una mica pesat sempre esta pendent de triturar-ho tot, pero arrivara un moment en que ella mateixa ja t'ho demenara! ves provant un dia si un dia no!, tampoc insistir perque pot ser que llavors ella hi agafi mania, De totes maneres tambe ho pots comentar al teu pediatre a veure que et diu! Un peto!!
Susanna
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dv. abr. 04, 2008 9:51 am

cada nen té el seu propi ritme, el meu primer fill avans de cumplir l'any ja es menjava moltes coses sense triturar, tot i no tenir dents. Des de molt aviat menjava pa, el peix sencer, fins i tot macarrons!!
L'Aleix te un altre ritme, va començar a acceptar l'AC després dels 8 mesos i si algun dia li trituro el puré una mica menys no se'l menja...
No t'atavalis ni la forcis, no val la pena. Dèixa-la que experimenti amb el menjà, veuràs com poc a poc s'ho anirà ficant a la boca com si fos un joc
Petonets!!
ImatgeImatge
estrella75
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm

EntradaAutor: estrella75 » dv. abr. 04, 2008 10:15 am

Jo opino com totes, no t'atracasis.
Continúa donant-li farinetes però vés familiaritzant-la amb els sòlids, però així com t'han comentat les companyes. A estones, mentre mengeu vosaltres.
De mica en mica anirà agafant interès. No l'obliguis perquè es tancarà en banda i encara costarà més.
Té gaires dents?
MERX

EntradaAutor: MERX » dv. abr. 04, 2008 10:30 am

TE 8 dents pero no vol menjar a vegadas si veu menjo jo en vol li dono un trocet riu i despres l'escup no ho vol per ella no es menjar no se el pediatra vol que li doni solid i segur el mes de maig que tinc q anar em renyara ufff aixo del menjar em fa patir molt
ImatgeImatge

Imatge
estrella75

EntradaAutor: estrella75 » dv. abr. 04, 2008 10:41 am

ondia, doncs sí que en té sí!
ostres, no sé, jo tampoc vaig tenir problemes pq a l'any ja vam començar i li va encantar!
Però el pediatre tampoc et pot renyar tant! No sé, sí que diuen que han de començar a menjar sòlids però si a algun li costa, doncs paciència, no? No vindrà de 2-3-4-5 mesos, oi?

Pel tema ofegar-se, no pateixis tant. Sempre que no sigui menjar tipus fruits secs, p.ex., has de vigilar però sense obsessionar-te. Si menge p.ex. una mica de pernil o pa amb tomàquet, i no han mastegat prou, ja tenen el reflex d'escupir. La majoria de vegades no has d'intervenir. Tot i que t'espantes, acaben escupin el tros que no han mastegat. Això sí, no els hem de deixar sols mentres mengen, i hem de mira que s'agafin trossets petits.
MERX

EntradaAutor: MERX » dv. abr. 04, 2008 10:45 am

si pero per exemple pa i tomaque sembla impossible que ella pugui menajar aixo com pot menjar pa i tomaquec si no traga ni un gra de arroz no ho se les meves amigues diuen que li doni de tot pero no se com uffffffff no se com fer el pas
ImatgeImatge

Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dv. abr. 04, 2008 10:49 am

jo li faria sempre un plat de purè, i un platet amb uns trocets per jugar i fer el guarro.
I potser un dia s'ho acaba menjat...
Oi que s'ho posa tot a la boca? doncs a veure si tenim sort i un dia es fica el menjar!
ImatgeImatge
MERX

EntradaAutor: MERX » dv. abr. 04, 2008 10:52 am

si tot a la boca i menjar tambe pero escup no traga un trocet de pernil esta molt contenta riu i tot per el te a la boca no el mossega ni res i al final fa pcerrrrrs i l'escup el cigrons li agraden pero els xafo si son sencers es pensa son per jugar si els xafo dos cullerades pero dos cullerades ehhh i ja te prou ondia no menja
ImatgeImatge

Imatge
Susanna
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dv. abr. 04, 2008 11:40 am

et dic jo que és més fàcil que es mengi un tros de pa amb tomàquet tot arrossegant amb les dentetes que ficar-li un gra d'arrós que segur que l'escup. T'ho dic per experiència. Però no li donis Bimbo, eh! dona-li pa del normal, que costi més de desfer-se
ImatgeImatge
estrella75

EntradaAutor: estrella75 » dv. abr. 04, 2008 11:42 am

però MERX si se'l posa a la boca ja és molt!
que l'escup? bé, doncs paciència! tot arribarà!
no et capfiquis, dona!
la nuscka t'ha donat una idea molt bona!
Mira, la Gala no suportava els grans d'arròs i els primers dies va rebutjar el pa amb tomàquet i la truita.
De mica en mica, dona!
Deixa-li passar unes setmanes. Prova el que t'ha dit la nuscka :trona:

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::