LLISTA DE NAIXEMENT (Imprescindibles)
-
VisitantVi
EM SEMBLA QUE A PARTIR DELS 9 KILOS PODEN ANAR AMB UNA CADIRETA MIRANT A DAVANT.
SI NO POTS DESCONECTAR L'AIRBAG DONCS SEGUR QUE L'HAS DE POSAR DARRERA, O PORTAR AL COTXE AL CONCESSIONARI O TALLER A VEURE SI TEL PODEN DESCONECTAR.
JO LA JOANA LA PORTO SOVINT JO SOLA I NO PASSA RES, QUAN PLOREN PATEIXES UNA MICA AIXO SI.
L'ALTRE DIA EN UNA REVISTA VAIG VEURE UN MIRALL QUE ES POSA DAVANT DEL NEN, ES A DIR AL RESPALDO DEL SEIENT DE DARRERA I TU PEL RETROVISOR VEUS LA CARA EL NEN
SI NO POTS DESCONECTAR L'AIRBAG DONCS SEGUR QUE L'HAS DE POSAR DARRERA, O PORTAR AL COTXE AL CONCESSIONARI O TALLER A VEURE SI TEL PODEN DESCONECTAR.
JO LA JOANA LA PORTO SOVINT JO SOLA I NO PASSA RES, QUAN PLOREN PATEIXES UNA MICA AIXO SI.
L'ALTRE DIA EN UNA REVISTA VAIG VEURE UN MIRALL QUE ES POSA DAVANT DEL NEN, ES A DIR AL RESPALDO DEL SEIENT DE DARRERA I TU PEL RETROVISOR VEUS LA CARA EL NEN
-
VisitantVi
EM SEMBLA QUE A PARTIR DELS 9 KILOS PODEN ANAR AMB UNA CADIRETA MIRANT A DAVANT.
L'ALTRE DIA EN UNA REVISTA VAIG VEURE UN MIRALL QUE ES POSA DAVANT DEL NEN, ES A DIR AL RESPALDO DEL SEIENT DE DARRERA I TU PEL RETROVISOR VEUS LA CARA DEL NEN
L'ALTRE DIA EN UNA REVISTA VAIG VEURE UN MIRALL QUE ES POSA DAVANT DEL NEN, ES A DIR AL RESPALDO DEL SEIENT DE DARRERA I TU PEL RETROVISOR VEUS LA CARA DEL NEN
ho vaig preguntar al concesionari i em van dir que no es podia desconectar.. buaaaa
és el que em fa patir que es posi a plorar, nosaltres vivim a una urbanització (a la muntanya) i per anar a comprar el pa (p. exemple) haig d'agafar el cotxe... no es molta estona, suposo que no passa res... encara que ara ho veig complicadisim!
és el que em fa patir que es posi a plorar, nosaltres vivim a una urbanització (a la muntanya) i per anar a comprar el pa (p. exemple) haig d'agafar el cotxe... no es molta estona, suposo que no passa res... encara que ara ho veig complicadisim!
-
VisitantVi
NGM, no pateixis dona per portar el bebe radera, mira jo vaig anar a una xerrada que va fer la Guardia Urbana a Prenatal sobre seguretat vial i tot aixó relacionat amb bebés i nens i ens van dir que en cas d'impacte el lloc més segur per portar un nadó es radera del conductor i si estás conduint i tens el nen al cantó i está plorant no t'has de distreure posant-li el xumet o mirant que li passa, el que pots fer es intentar parar en algún lloc i atendre'l adecuadament i sinó pots parar doncs poses la radio i et poses a cantar per no posar-te nerviosa, jejeje, (aixó es el que faig jo), pero de totes formes els bebes a la que els poses al cotxe normalment s'adormen així que no pateixis.
Jo tinc dues nenes bessones i les porto a radera i mira si rondinen doncs ja pararan i normalment es així, lo principal es no despistar-se mentres es condueix i no posar-se nerviosa.

Jo tinc dues nenes bessones i les porto a radera i mira si rondinen doncs ja pararan i normalment es així, lo principal es no despistar-se mentres es condueix i no posar-se nerviosa.

- Primavera17
- :: tortuga

- Entrades: 319
- Membre des de: dl. abr. 04, 2011 4:59 pm
Re: LLISTA DE NAIXEMENT (Imprescindibles)
Hola noies, ja sé q aquest post está molt vellet, però així el pujo! M'ha anat molt bé per fer la llista de naixement, però no sé si agafar el tirallet i la babycook. Són les dues coses que no tinc clares, que me'n dieu?
Gràcies.
Gràcies.
Primavera17 ha escrit:Hola noies, ja sé q aquest post está molt vellet, però així el pujo! M'ha anat molt bé per fer la llista de naixement, però no sé si agafar el tirallet i la babycook. Són les dues coses que no tinc clares, que me'n dieu?
Gràcies.
Hola, jo esperaria, pensa que són coses que pots trobar fàcilment a qualsevol botiga en el moment que ho necessitis. Això sí, mira quin tipus de tirallets vols pet si has d'enviar a algú a buscar-lo. I pel que fa a la BabyCook, si ja ho tens clar, la pots posar a la llista, però pensa que fins els 6 mesos aproximadament no la faràs servir.
Enhorabona i que vagi molt bé tot!

bones, jo la babycook l'agafaria, jo almenys la vaig fer servir molt. i el llevallets m'esperaria a saber com evoluciona la vostra lactància, pq potser no et fa falta.
Hola Primavera17!
Jo la Babycook l'agafaria segur, tot i que és veritat que es fa servir més tard. Però a nosaltres ens ha fet molt de servei (i més que ens en farà!)
El tirallets sí que és veritat que és la típica cosa que potser no fas servir mai. Jo el meu l'he fet servir poquíssim. Vaig començar a treure'm llet per si li feia falta al Guillem per a portar-la a l'escoleta, però després vaig veure que no feia falta i vaig plegar.
Ara, dues vegades m'he trobat amb una obstrucció al pit -sempre a les tantes de la nit- i he hagut de córrer a treure'l! Si no en tens un a mà has de mirar qui te'n pot deixar un en plan "emergència", tot i que sempre queda l'opció de fer servir les mans o despertar el peque per alleugerir-te.
Jo la Babycook l'agafaria segur, tot i que és veritat que es fa servir més tard. Però a nosaltres ens ha fet molt de servei (i més que ens en farà!)
El tirallets sí que és veritat que és la típica cosa que potser no fas servir mai. Jo el meu l'he fet servir poquíssim. Vaig començar a treure'm llet per si li feia falta al Guillem per a portar-la a l'escoleta, però després vaig veure que no feia falta i vaig plegar.
Ara, dues vegades m'he trobat amb una obstrucció al pit -sempre a les tantes de la nit- i he hagut de córrer a treure'l! Si no en tens un a mà has de mirar qui te'n pot deixar un en plan "emergència", tot i que sempre queda l'opció de fer servir les mans o despertar el peque per alleugerir-te.
Hola,
aixo sempre es dificil i com molts tan dit depen de com vulguis fer la crianza.
PEr exemple nosaltres el llit de viatge no l'hem ni estrenat doncs el nado, si anem fora sempre dorm amb nosaltres, igual el tema de l'esterilitzador, ni de recen nascut que nomes prenia pit ni despres amb el bibero.... tampoc vam utilitzar aixo per sentir-lo, doncs el pis es petit i quan plora, jo crec que inclus els veins el senten....
Jo si t'aconsellaria es un oli per els mugrons si vols donar pit, perque es molt usual que facin mal. (pots preguntar-ho a gent que coneguis). També sempre recomano un regal qeu em van fer, es un sac anticolic, es un saquet on poses al nado enlloc del tipic arrullo es molt util i fa que estigui protegit. Serveix per posar-lo al cuco o tenir-lo als braços.
http://www.***.***/cat/prod ... anticolico
tambe les bandoleres van molt be, son molt practiques sobretot si com en el meu cas, posar el nen al cuco i anar a comprar el pa es complicat per esglaons, escales i demés....
Espero haver-te ajudat,
Molta sort
Eva
aixo sempre es dificil i com molts tan dit depen de com vulguis fer la crianza.
PEr exemple nosaltres el llit de viatge no l'hem ni estrenat doncs el nado, si anem fora sempre dorm amb nosaltres, igual el tema de l'esterilitzador, ni de recen nascut que nomes prenia pit ni despres amb el bibero.... tampoc vam utilitzar aixo per sentir-lo, doncs el pis es petit i quan plora, jo crec que inclus els veins el senten....
Jo si t'aconsellaria es un oli per els mugrons si vols donar pit, perque es molt usual que facin mal. (pots preguntar-ho a gent que coneguis). També sempre recomano un regal qeu em van fer, es un sac anticolic, es un saquet on poses al nado enlloc del tipic arrullo es molt util i fa que estigui protegit. Serveix per posar-lo al cuco o tenir-lo als braços.
http://www.***.***/cat/prod ... anticolico
tambe les bandoleres van molt be, son molt practiques sobretot si com en el meu cas, posar el nen al cuco i anar a comprar el pa es complicat per esglaons, escales i demés....
Espero haver-te ajudat,
Molta sort
Eva
- Primavera17

Moltes gràcies noies,
eva74 quin tipus d'oli vols dir? A mi m'havien comentat una pomada que es diu purelan.
Doncs faré això, sí a la babycook (gràcies per l'experiència alexia i tona), i de moment el tirallet en stanby. Jo crec que el tirallet no em farà falta en principi pq no tinc intenció de portar-lo a la guarderia fins més endavant i tinc una baixa de maternitat llargueta. Espero que no em passi això de la obstrucció que comentes nunus pq crec que deu fer molt de mal, aix, només de pensar-ho.
Gràcies noies
eva74 quin tipus d'oli vols dir? A mi m'havien comentat una pomada que es diu purelan.
Doncs faré això, sí a la babycook (gràcies per l'experiència alexia i tona), i de moment el tirallet en stanby. Jo crec que el tirallet no em farà falta en principi pq no tinc intenció de portar-lo a la guarderia fins més endavant i tinc una baixa de maternitat llargueta. Espero que no em passi això de la obstrucció que comentes nunus pq crec que deu fer molt de mal, aix, només de pensar-ho.
Gràcies noies
Hola,
molta gent fa servir el purelan, de fet a vegades a l'hospital mateix te'l recomanen, pero es (no se si ja l'has vist), molt espes, com una mantequilla que has de desfer.... aixo que em vaig comprar es un oli que es barreja de olis essencials i vegetals, de una linia especial per a embaras, el pots veure a http://www.***.***/cat/tienda/potingues a mi m'ho va recomanar l'homeopata
Molta sort!
Eva
molta gent fa servir el purelan, de fet a vegades a l'hospital mateix te'l recomanen, pero es (no se si ja l'has vist), molt espes, com una mantequilla que has de desfer.... aixo que em vaig comprar es un oli que es barreja de olis essencials i vegetals, de una linia especial per a embaras, el pots veure a http://www.***.***/cat/tienda/potingues a mi m'ho va recomanar l'homeopata
Molta sort!
Eva
Jo el tirallets me'l vaig comprar un cop havia nascut la Clara, perquè vaig pensar que si, epl que fos, no podia donar-li el pit, me'l menjaria amb patates! Però com sí que vaig poder, me'l vaig comprar i el vaig utilitzant.
La babycook l'hem agafat amb els punts dels gananones... encara em queden uns mesos per començar-la a utilitzar però mira, aixi ja la tenim!
La babycook l'hem agafat amb els punts dels gananones... encara em queden uns mesos per començar-la a utilitzar però mira, aixi ja la tenim!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
- Primavera17

Eva gràcies... ho miraré... no això del purelan m'ho va dir una companya però no tinc ni idea de quina textura té, jeje.
Gràcies a totes, fins aviat.
Gràcies a totes, fins aviat.
jo la babycook le fet i faig servir moltissim (si devegades li has de fer verdura nomes per ell encara li faig) el tirallets et pots esperar o que algu te'l deixi.
A mi encara em queda una miqueta per començar a fer servir tot això, però fa poc li vam regalar a una amiga la babycook, i va estar la mar de contenta. Diu que és del que fa servir més! Jo ja us ho explicaré d'aquí uns mesetes, jeje.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |