algu sap on comprar roba de llit el petit princep?
algu sap on comprar roba de llit el petit princep?
hola mares!!
em colo aquest post per veure si algu em pot ajudar.
estic embarassada i vull ambientar l'habitació del nado amb temes de "el principito" aquest llibre tant famós de antonine de saint-exupery. he trobat el mural per internet, on surt el principito amb el planeta!!!
ara el que estic buscant és joc de nordic o/i llençols de llit de baranes (60*120) a amazon he trobat de llit gran, i el de baranes esta esgotat.
vosaltres que esteu en aquesta onda, us sona alguna botiga on venguin, us sona haver-ne vist algun lloc?
ja sé que es complicat, per això faig una crida!
moltes gracies
em colo aquest post per veure si algu em pot ajudar.
estic embarassada i vull ambientar l'habitació del nado amb temes de "el principito" aquest llibre tant famós de antonine de saint-exupery. he trobat el mural per internet, on surt el principito amb el planeta!!!
ara el que estic buscant és joc de nordic o/i llençols de llit de baranes (60*120) a amazon he trobat de llit gran, i el de baranes esta esgotat.
vosaltres que esteu en aquesta onda, us sona alguna botiga on venguin, us sona haver-ne vist algun lloc?
ja sé que es complicat, per això faig una crida!
moltes gracies
Re: algu sap on comprar roba de llit el petit princep?
Hola,
has mirat ebay? Potser ho trobes.
has mirat ebay? Potser ho trobes.
SI, merci...
totes les botigues online de segona ma també.
a amazon exiteix llençols de llit gran, però de baranes no.
moltes gràcies
totes les botigues online de segona ma també.
a amazon exiteix llençols de llit gran, però de baranes no.
moltes gràcies
Funda Nórdica El Principito - Fundas nórdicas - Il Mondo di Alex si poses això al google et surt aquesta pàgina de roba de nens que n' hi ha una!
moltes ràcies niona!!!
que bé, ja m'ho he estat mirant, ara vull preguntar si poden fer el petit princep tal com es al llibre, sinò també m'està bé com a funda nordica.
he trobat una botiga a paris on venen tot el relacionat amb le petit prince, es fan enviaments a espanya, hi ha de tot, des de tasses, pijames, clauers, sabates.... vaig veure una funda nordica de llit de baranes, total que posava que estava esgotada. vaig escriure demanant quan la tornarien a fer, i em van dir que per llit de 90 si que en feien, però per moises o llit de baranes no.
moltes gràcies!! sabia que al soc petit alguna mare trobaria algo.
que bé, ja m'ho he estat mirant, ara vull preguntar si poden fer el petit princep tal com es al llibre, sinò també m'està bé com a funda nordica.
he trobat una botiga a paris on venen tot el relacionat amb le petit prince, es fan enviaments a espanya, hi ha de tot, des de tasses, pijames, clauers, sabates.... vaig veure una funda nordica de llit de baranes, total que posava que estava esgotada. vaig escriure demanant quan la tornarien a fer, i em van dir que per llit de 90 si que en feien, però per moises o llit de baranes no.
moltes gràcies!! sabia que al soc petit alguna mare trobaria algo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |