Part natural a la Dexeus

Experiències i pors del moment més desitjat.

pietrafilla
:: girafa
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

Re: Part natural a la Dexeus

EntradaAutor: pietrafilla » dl. ago. 30, 2010 9:12 am

Merci Hypatia!!

Jo no sé qui m'atendrà el part, potser coincideix que està l'Ariana, però com jo no pagaré el plus aquell... Doncs qui hi hagi en aquell dia. Suposo que ella et va atendre, perquè estava aquell dia, al ser induït.
Encara em queden unes setmanetes, però m'agrada anar escoltant coses positives!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Hypatia
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dv. gen. 09, 2009 2:08 pm

EntradaAutor: Hypatia » dl. ago. 30, 2010 9:33 pm

a mi em va atendre ella perque era induit, pero encara que no ho hagues sigut, m'hauria ates ella perque la meva mutua ho cobreix

nomes has de sentir les coses positives perque sino ens agafem mals de cap i preocupacions innecessaries, mai saps com anirà, però tu sempre positiva!

que vagi molt bé el teu día! :ok:
Imatge
Imatge
Akira
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

EntradaAutor: Akira » dt. juny 07, 2011 2:07 pm

Hola marones i futures marones!!

Repesco aquest antic post per veure què tal les noves experiències a la Dexeus, estic fent el seguiment i estic una mica espantada...llegeixes de tot i no saps com anirà! m'agradaria saber com us han anat els parts a les que heu anat parint de l'any passat cap aquí per veure si les coses han canviat una miqueta i s'esforcen una mica més amb els parts naturals...bé o parts respectats... merci noies!!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
Aleida
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:22 pm

EntradaAutor: Aleida » dc. juny 15, 2011 10:02 pm

pietrafilla ha escrit:Merci Hypatia!!

Jo no sé qui m'atendrà el part, potser coincideix que està l'Ariana, però com jo no pagaré el plus aquell... Doncs qui hi hagi en aquell dia. Suposo que ella et va atendre, perquè estava aquell dia, al ser induït.
Encara em queden unes setmanetes, però m'agrada anar escoltant coses positives!!

Pietrafilla, la doctora Ariana Serrano té tot el més de juny de vacances i em va dir que al juliol no tenia guàrdies, per tant no crec que ens la trobem. A mi em toca el 29 de juny. Sort!
Imatge
Aleida

EntradaAutor: Aleida » dc. juny 15, 2011 10:05 pm

Ostres! Estic mirant el fòrum des del mòbil i no havia vist que el missatge era de l'any passat!
Sorry <:-<
Imatge
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » ds. juny 18, 2011 6:37 pm

Doncs jo vaig tenir un part molt bo fa 15 dies! no anava amb cap idea prefixada, només que la nena no patís! I aixi va ser! Crec que el tema és anar tranquil·la i confiar en el personal mèdic! :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Aleida

EntradaAutor: Aleida » dg. juny 19, 2011 9:45 am

Quina alegria Leta, per cert, moltes felicitats!!! :b-)))

Com són les sales de dilatació? et deixen deixar les coses a l'habitació? perquè la canasteta, la meva bossa i la del meu marit pesen un munt... com funciona un cop arribes a urgències?

petonets!
Imatge
Alix
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 6:13 pm

EntradaAutor: Alix » dt. juny 21, 2011 6:27 pm

Hola,

La Nora va neixer a la Dexeus ara fa tres meses, i la veritat es que estic encantada amb el tracte rebut, i amb lo facil que hem van fer el part.

A mi em van programar el part estan de 39+6, per un tema de diabetis gestacional, les bosses les vam deixar a una consigna tancada amb clau que tenen darrera de recepció, fins que ens van asignar habitació, per le bosses no pateixis, perque fins que no arribis a l'habitacio no necesites res, ni per tu ni per al bebe.
Vam baixar a les sales de dilatació a les 10 del mati, les sales estan molt be, tot el proces es fa a la mateixa sala, tenen tele i tot per si vols anar escoltant musica, a mi em va ajudar tenir musiqueta de fons per ajudar a relaxarme,tambe ho tenen tot preparat per quan arribi el bebe, en cap moment el perds de vista perque lo fan tot davant teu.
Jo em vaig sentir molt respectada en tot moment, ni van posar enema, ni van rasurar, en tot moment m'explicaven que feien i el perque.
Va venir la gine, per trencar la bossa, perque tenia exces de liquid amniotic i la nena no s'encaixava, van posar oxitocina per començar el treball de part, i a les 12 ja estaba dilatada de quatre gairabe cinc, vaig demanar l'epidural perque ja no aguantava mes el dolor, i a partir d'aqui es va acabar el dolor, a les dues del migdia ya estaba en dilatacio completa, li van dir al meu home que marxes a dinar (em van dir que per ser el primer vaig ser molt rapida), vam estar dues horetes mes perque la pitufa s'acabes, i a les cuatre va entrar la gine per veure que tal emputxava, ja se li veia el cap, a les cuatre i quart la Nora ja habia nascut!!! En total vaig estar 6 hores de part.
No em van fer episotomia ni res, 1 punt intern perque vaig tenir una mica de desgarro i prou

Van netejar una miqueta a la nena, i al moment ja la tenia a sobre fent pell amb pell i enganxada al pit, ens van deixar una estoneta sols per disfrutar del moment, abans de pujar-nos a l'habitació.
L'epidural me la van punxar molt be, vaig deixar de tenir dolor pero les cames les notava, imaginat que jo mateixa vaig cambiar de camilla per pujar a l'habitació.

Un cop a dalt s'emporten la nena per vestir, pero te la tornen rapidament.
L'atenció a la planta excelent, jo vaig estar quatre dies ingresada, no per mi, jo em trobava tant be, que a les dues hores ja caminava per l'habitació, sino per tenir controlada a la nena perque va neixer molt vermelleta.

La unica queixa que tinc, es de les noies de la nursery (son les que s'encarreguen d'ajudar-te amb el tema de la lactancia materna i els cuidados del bebe) pel meu punt de vista son massa radicals, i porten el tema de la lactancia a un extrem, que mes que ajudar a mi em van empitjorar la situació, La meva nena va neixer amb molta gana, estava tot el dia enganxada al pit, fins i tot tenia ferides amb sang de la forza amb que arribava a mamar, el dia seguent de neixer amb el meu marit vam decidir demanar que li donguessin una mica de llet en xeringa per tranquilitzarla i poder esperar a la pujada de la llet, i la resposta va ser que si ja estaba segura del que feia, que amb la lactancia artificial, li provocaria alergies a la nena, etc..., vam intentar aguantar sense ajudes, per l tercer dia la nena ho pasava fatal, es posava blava de tant plorar, i cada cop que trucava a la nursery per demanar que vinguessin, trigaven una hora en venir, i quan arribaven, lo primer que deien en tono guason, que ja estas mes tranquila!!!!
Fins dilluns a la nit, pensa que la nena va neixer el disabte a les 4 de la tarda, no va entrar una infermera ( un angel de la guarda, per mi) i en veura la nena com estava lo primer que va dir, pero si aquesta nena esta morta de gana!!! per fi algu que m'escoltava, se la va endur i va donar ajuda, hi ha partir d'aquell moment es va acabar l'histerisme de la meva nena. tot aixo em va repercutir molt negativament en la lactancia,
Si vols un consell, no deixis que les de la nursery et prenguin el pel, no et tractin de tonta com ho van fer amb mi, imposa el teu criteri!!! no hi ha ningu millor que tu per saber que lo conve al teu bebe!!

Jopin quin rotllo te fotut zz:-) zz:-)

Espero haberte ajuda't, que vagi molt be

Alix
Imatge
Imatge
Aleida

EntradaAutor: Aleida » dc. juny 22, 2011 6:56 am

Moltes gràcies Alix per explicar-ho tant en detall! tenia una mica de dubtes amb el tema logístic. I qué bé que només tinguessis un punt, vas fer els massatges perineals?

Dius que la nena te la van netejar i un cop a l'habitació se la van endur per vestir, llavors amb què la vesteixen o cobreixen a la sala de parts? estic una miqueta obsesionada que la nena no pateixi ni fred ni calor...

I el que dius de la lactància m'espanta, perquè jo vull provar amb lactància materna, però sé que no resistiré veure que la nena passa gana i tenir la incertesa que potser no s'està alimentant encara que xucli del pit. No podria aguantar veure que passa gana :-(
Imatge
Akira

EntradaAutor: Akira » dc. juny 22, 2011 3:57 pm

Hola!!

Ostres Alix quin part més bonic!! me n'alegro moltíssim que tot anés tant bé!! llàstima de la lactancia materna...però prenc nota dels teus consells!!

Aleida! veig que et queda poquissim!!! que guai! deus estar dels nervis! no m'estranya que ho vulguis tenir tot controlat! jo estic histèrica i encara em queda una mica més que a tu! molta sort!

Leta!! m'he llegit el post del teu part! quina xulada! a tu també et va anar tot molt bé! me n'alegro moltissim! ajuda molt llegir opinions com les vostres! jo també penso com tu...el millor és no anar amb cap idea prefixada!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
Alix
Entrades: 57
Membre des de: dv. jul. 04, 2008 6:13 pm

EntradaAutor: Alix » dv. juny 24, 2011 8:47 pm

Hola,

pel tema del massatges perineals, ho vaig fer durant dos o tres dies, pero amb la panxa era una mica incomode, aixi que ho vaig deixar, suposo que va ser sort!!! tinc 2 amigues que tambe han tingut els seus nens a la dexeus ( una al maig, i l'altre al juny), i a cap de les dues els hi van fer episotomia, una va tenir 3 punts i l'altre 4, aixi que visto lo visto, intenten evitar al maxim la episotomia, aixi que no pateixis!!!

A la sala de parts, la van embolicar amb un llençolet com si fos un farcellet nomes se li veu la carona, i un gorro que posen ells i un cop arribas a l'habitacio ve la noia de la nursery, et demana la roba que li vols posar i el seu neceser, se l'emporta i te la tornan tota arregladeta.

Pel tema de la lactancia no et preocupis, en el meu cas es van ajuntar varies coses, la meva petita tenia molta pero molta gana, no vaig tenir pujada de llet, jo tambe tenia molta ilusio per fer lactancia materna, ho vaig intentar durant un mes i mig, fins que la meva llevadora em va fer entendre que no tothom te suficient llet, amb les de la nursery el rpoblema es que son massa pro-lactancia i pel meu gust ho porten molt a un extrem, jo al no tenir llet i la meva nena molta gana tot es va convertir en un coctel molotov!!! a part com a la Dexeus hi ha tanta gent, hem sembla que a la planta hi ha mes de 50 habitacions,hi han moltes noies a la nursery, les meves amigues no van tenir les noies que jo vaig tenir i elles estan encantades amb les de la nursery, aixi que deixat portar i no et preocupis, jo nomes em referia que et deixis guiar pel teu instint, que no hi ha millor mare pel teu bebe que tu!!! jo vaig pecar de primarenca

Alix
Imatge
Imatge
Aleida

EntradaAutor: Aleida » ds. juny 25, 2011 9:56 am

Moltíssimes gràcies per l'extensa explicació, Alix!!! Dels massatges perineals, nosaltres portem 6 setmanes amb ells, a veure si fan efecte perquè són força desagradables, tot i que ja es tracta d'això...

Del tema necesser, menos mal que m'ho comentes, perquè tinc les cosetes sueltes per la bossa, buscaré un necesser perquè s'ho puguin endur més còmodament (quin cap, senyor...).

I del tema de lactància sí que estic una miqueta neguitosa: si s'enganxarà o no, tenir les visites a sobre mirant, que la gent comenci a dir-me què he de fer i què no i què li passa a la nena, o que em passi com a tu, la nena desesperada i no poder fer-hi res perquè em diuen que millor no donar-hi suplements... uf, igual tot després és molt fàcil, esperem!

un petonet, moltes gràcies per tot i disfruta molt de la teva nena!
Imatge
leta

EntradaAutor: leta » dl. juny 27, 2011 1:25 pm

Nosaltres vam arribar a urgències i vam pujar a la sala de dil·latació amb les bosses, de fet, les vam deixar al lavabo! I allà mateix és sala de dil·latació i sala de parts.
Tema lactància, la Clara tenia molt gana i el primer dia em va deixar els mugrons fets caldo. Al segon dia vaig comentar-ho amb una infermera de la nursery i em van portar una crema de lanolina que em va anar força bé, però, no ens enganyem, el mal de mugrons em va durar alguna setmana... No em va pujar la llet fins 3/4 dies després i la tia apretava de valent! Jo tenia clar que volia donar el pit, però també tenia clar que no havia de ser una obsessió i si no podia, no em faria mala sang, tot fos pel bé de la meva nena! :ok:
Imatge

Aleida

EntradaAutor: Aleida » dl. juny 27, 2011 3:57 pm

He comprat la crema de lanolina que ens recomanaven al curs: Purelan de Medela, la vagi comprar a Prenatal, què cara! (uns 12 o 14€ un tubet de no res...). Del que comentes dels mugrons, uf, jo que sóc molt aprensiva... tinc els pits molt sensibles de vegades ni jo em puc tocar o el frec de la roba ja em fa angúnia... :ufs:

Ahir al mercat una senyora em va comentar que la seva filla havia tingut feia dos dies una nena a la dexeus i tot i que va trigar unes 30 hores (perquè la nena al final es va girar) li van respectar el part i no va acabar amb cessària...

a veure si tinc sort i puc tenir un part tradicional!
Imatge
leta

EntradaAutor: leta » dl. juny 27, 2011 4:03 pm

El Purelan va de conya! tu tranquil·la i a veure si no et passa el mateix que a mi! No sé si posar-se-la abans de tenir el nen ajuda a que els migrons agafin l'hidratació que cal...
El meu part va ser ràpid, vaig començar a les 3 del matí a tenir contraccions, a les 5 arribava a urgències i a les 9 naixia la nena en un part vaginal, aixi que espero que tinguis sort!! :ok:
Imatge

Aleida

EntradaAutor: Aleida » dl. juny 27, 2011 4:48 pm

Ja t'explicaré! Ahir a la nit vaig començar amb molèsties, però només era mal de regla persistent (no anava i venia com una contracció) i mal de ronyons. Suposo que és símptoma que s'apropa el moment (cumpleixo passat demà, dimecres).

Ahir estava com boja buscant per internet com era una contracció, perquè com a la meva família materna sempre diuen que ni s'enteraven dels parts em feia por no saber quan arribava el moment!
Imatge
luva
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

EntradaAutor: luva » dt. jul. 05, 2011 2:45 pm

Hola noies! Tinc un dubte, a veure que m'en dieu, jo també em visito a la Dexeus i volia saber si a vosaltres us han fet eco de les 16 setmanes, jo la setmana passada vaig tenir la de les 12 i no torno a tenir visita fins a la 20, en total dos mesos. He trucat per informar-me i la noia m'ha dit que o no m'entra per Sanitas, que ho dubto, el seguiment de l' embaràs és el seguiment de l' embaràs, encara m'enduré una sorpresa i em faran pagar el part. I després m'ha trucat i m'ha dit que ells passen de la 12 a la 20 directament. Jo li he dit que tothom que conec a la 16 li fan eco, i em diu doncs pagaràn el forfait, i jo ains? ?-) això no és per esquiar? :-D I diu que potser a d'altres hospitals si que la fan però ells no. La veritat és que em sembla molt extrany... potser és que l' estiu hi ha menys metges, no sé que pensar... Sort que la setmana que ve tinv visita a la SS, perquè crec que dos mesos no ho aguantaria...

Gràcies!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Akira

EntradaAutor: Akira » dt. jul. 05, 2011 3:14 pm

Hola luva!!

A mi em va passar el mateix!! A la dexeus, si tot va b i el part no és d risc passen de la eco d les 12 a la d les 20... I despres d la 20 d a la 32!! Sisi... Tal cual!!!

Aixo del forfait... Doncs t'ho explico i tu decideixes... Et venen un bono d ecos 3d+video q costa uns 230 euros i et diuen q tindras totes les ecos en 3d fins al part més un video... Amb això l'unica eco q tindras d més és la d les 16 setmanes.. Xq despres passaras de la 20 a la 32 encara q paguis el forfait!! Nosaltres vam pagar la novatada i ho vam fer però ara no ho repetiriem!!

Tot i que en un principi em vaig rallar molt... Dp t'acostumes... Jo no soc de sanitas, soc de medifiact.. Pero no es un tema d la mutua sino d la dexeus! Jo ara n'estic contenta i x aki pel q expliquen les marones també n'estan bastant contentes!!

Anims i paciencia!! Espero q l'embaras et vagi mb!!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
luva
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

EntradaAutor: luva » dt. jul. 05, 2011 3:25 pm

Moltes gràcies Akira per contestar tan ràpid i per explicar-me això del forfait. No ho pagarem això, jo ja he comprat la 3D per un altre costat i m'ha sortit molt més barata. La de la Dexeus trobo que es passen amb el preu!

Veig que et falta poc per parir, que et vagi molt bé i ja ens explicaràs que tal t'ha anat tot! Sort!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Akira

EntradaAutor: Akira » dt. jul. 05, 2011 3:34 pm

Ben fet!! Jo tbe hagues agafat la 3d a un altre lloc... Pero vem pagar la novetat i les ansies!!

Doncs si!! Ja em queda poquet!!! Ja t'explicare q tal tot!!!

Disfruta d l'embaras!! Ja em diras si es nen o nena!! Sort i ptons!! Qualsevol cosa ja saps!!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::