Les meves galetes & Cupcakes

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Les meves galetes & Cupcakes

EntradaAutor: marta_mum » dg. set. 18, 2011 6:07 pm

Ui, avui he descobert aquest post, jo les meves galetes les he penjat al post dels passtissos de conte, però us les copio aquí
jo les primeres les he fet amb ou i les segones sense, i potser les segones són una mica més trencadisses, però les dues han quedat bones per igual :ok:
Fitxers adjunts
DSC02080.JPG
DSC02675.JPG
DSC02675.JPG (83.22 KiB) Visualitzat 8844 cops
Flordeneu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

EntradaAutor: Flordeneu » dg. set. 18, 2011 6:22 pm

marta_mum ha escrit:Ui, avui he descobert aquest post, jo les meves galetes les he penjat al post dels passtissos de conte, però us les copio aquí
jo les primeres les he fet amb ou i les segones sense, i potser les segones són una mica més trencadisses, però les dues han quedat bones per igual :ok:

Són precioses!! >.-<:
Imatge
Imatge Imatge
neustp
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

EntradaAutor: neustp » dl. set. 19, 2011 11:30 pm

ooooh! quines galetes més xules!!! Irina, ets una crack, estan molt bé per ser les primeres!
Jo faig servir sucre glas. La maizena no l'he provat mai.

Marta_mum, quina canya, t'han quedat molt maques!!!! A mi últimament se'm trenquen molt, sempre faig servir la recepta sense ou. La propera, ho provaré amb ou a veure què.

Us ensenyo les últimes que he fet. Les he fet amb glasa, i encara s'han de perfeccionar una mica, però vaig quedar bastant contenta del resultat.

Aquestes són per un cosí meu, que ara començarà a estudiar medicina.
Doctor.JPG

I aquestes per un altre cosí, molt aficionat als video jocs.
Mario.JPG

La del Mario era tot un repte per mi. Encara ho haig de perfeccionar molt.
Alguna amb experiència amb la glasa em pot dir si ho faig bé amb la boquilla del n.2? És que a Manenas em van dir que la 1 era massa fina, i que s'obturaria la glasa, però trobo que el perfilat em queda massa gruixuit amb la 2.
Una altra cosa que haig de millorar: tenir més paciència i deixar que s'assequi bé la capa de sota, abans de posar la de sobre!!! brrr...és que sóc un nervi i després se'm barregen els colors... En fi...
:-:)

Per cert, a algú se li han florit els colorants en gel????? Sí, sí, quan els vaig obrir estaven florits!!! El blau no estava ben tancat i no sé si és per això que es va florir, però el negre estava ben tancat i guardat igual que els altres!! Els vaig haver de llençar i això que estaven pràcticament plens.
:-((
Imatge
Irina80
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

EntradaAutor: Irina80 » ds. set. 24, 2011 4:51 pm

Uaaau!! com enganxa això de la reposteria!!!
Martamum, que xules les galetes del ninos de gengibre, moníssimes! i les del 3, els nens al·lucinarien!!! molt cuques!!!
neustp, quan hem vist les del Mario Bros hem flipat!!! que originals!!! i perfeccionar, perfeccionar, el què??? si són xulíssimes!!! i les del metge?? el teu cosí fliparia, no??? que mones!!! lo dels colorants que es fessin malbé no ho havia sentit, però és que jo sóc novatilla novatilla! les galetes de la Kitty ens van fer suar, jaja, més que res per les peces petites, els bigotis, i el llaç, que eren tots diferents, jajaja però quan veus el que el resultat final és graciós, està bo, i que a la gent li agrada, engresca molt per repetir altre cop.
Avui ens hem atrevit amb un pastís, tenim el MSC al forn, a veure què surt...
Petonets!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Riallera
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. set. 22, 2011 4:49 pm

EntradaAutor: Riallera » dl. set. 26, 2011 3:35 pm

Irina jo tambe vaig comprar els tallapastes del casa! jejeje
La reposteria es adictiva, la setmana pasada vaig fer els meus primers cupcakes i van quedar bonissims, proximent en vull fer mes pero d'altres sabors.
Intentare posar una foto per a que els veieu.
Irina80

EntradaAutor: Irina80 » dv. set. 30, 2011 7:52 pm

Riallera, estan molt bé els de Casa, per 2€ te'n venen 5! vull mirar si encara els tenen, per agafar alguna altra forma ;-)))
Ensenya'ns els cupcakes!!! :D:D
Imatge
Imatge
vespa
:: granota
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:57 pm

EntradaAutor: vespa » ds. oct. 01, 2011 10:47 am

Ohh m'encata la reposteria i fer galetes i cupcakes molt més!! Encara que ho tinc apartat....

Que bonics us han quedats tots!!!!!! I han d'estar de bons!!! mmmmmmm!!!!!

Quina gana m'ha tinc ara!!!!
Sindas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dc. ago. 17, 2011 1:38 pm

EntradaAutor: Sindas » dg. oct. 02, 2011 11:10 am

Ostres noies, quines galetes més xules que feu!! Jo ahir em vaig introduir en el món de les galetes i una mica més i cremo la cuina. Avui ho tornaré a intentar. Però de moment només em quedaré amb galetes de xocolata, això de les cobertures no sé com es fa!!!
Imatge
Imatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dt. oct. 04, 2011 8:43 pm

M'encanta aquest post, a veure si trobo un moment per llegir-lo amb tranquil·litat i em decideixo a fer algunes galetes (i si m'ajuda la meva patufa millor!)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Irina80

EntradaAutor: Irina80 » ds. oct. 15, 2011 12:29 am

Pel Pilar vam fer galetes pel sant de la meva sogra (Pili), i em vaig estrenar amb les carbasses de Halloween :D
Fitxers adjunts
pumpkins.jpg
Halloween
Pili.jpg
Pili
Imatge
Imatge
neustp
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

EntradaAutor: neustp » dg. oct. 16, 2011 8:35 pm

Irina, que xules. Les carabasses les vas fer amb glassa i els ulls amb fondant?

Quan entro a una botiga d'aquestes tipus manenas m'he de controlar, perquè ho compraria tot!!! L'altre dia em vaig comprar aquest motllo de silicona per fer dibuixets de bebès:

AM0056.jpg
AM0056.jpg (124.95 KiB) Visualitzat 8654 cops

La idea és fer toppers per cupcakes, o simplement "bombonets". Ho vull fer amb xocolata tenyida. Quan tingui el resultat us el ensenyo.

Per si en voleu veure més: http://www.alphabetmoulds.com/acatalog/ ... oulds.html
Imatge
Irina80

EntradaAutor: Irina80 » dg. oct. 16, 2011 10:16 pm

Oh!! neustp, els motllos són moníssims!!!! ensenya'ns les creacions!!!!
és cert que és un vici entrar a aquestes botigues, o inclús remenar per internet, que també es troba de tot!!
Les carabasses, les vaig fer diferents, perquè no sabia com quedarien, jaja :-D la majoria tenen fondant taronja, fondant negre pels ulls i boca, i les ratlles les vaig fer amb la glassa que venen a Manenas. D'altres només els vaig posar les ratlles amb glassa, i n'hi ha una que la vaig pintar sencera amb glassa. Vaig anar provant perquè sóc novatilla, per això són totes diferents ;-)))
Imatge
Imatge
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dv. oct. 28, 2011 1:53 pm

Neneeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss
que estic molt contenta per que avui les meves galetes surten a la revista del súpers!!!!!!!!!
Fitxers adjunts
galetonesS3_pet.jpg
La Lia ja és tota una princesa!
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. oct. 28, 2011 2:54 pm

Petazetas, enhorabona un altre cop!

Acabo de saber que hi ha un post de galetes... Us poso fotos dels meus dos intents, el primer per a regalar a la meva cosina que feia 30 anys i el segon per al meu germà i la meva cunyada el dia del seu casament. En aquestes últimes vaig posar boletes de sucre de colors per a decorar i les vaig enganxar amb almíbar i resulta que se'm van desfer una mica i van tacar el fondant. Què podria fer servir per a enganxar-les i que no passés això?
Copia de DSC03894.JPG

Collage de Picnik.jpg
muc
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: muc » ds. oct. 29, 2011 8:33 am

Bon dia noies,

tinc un dubte. Es conseva bé la glaça un cop està a sobre les galetes? Quant de temps aguanta? És que en volia fer per regalar-les i em fa cosa el fet que la glaça dugui clara d'ou crua... Vosaltres què feu?

Moltes gràcies!
petazetas

EntradaAutor: petazetas » dl. oct. 31, 2011 7:54 am

El millor per enganxar coses a sobre el fondant és fer glassa, però a vegades no cal que sigui amb clara. Jo per enganxar coses a sobre faig una pasteta amb sucre glass i suc de taronja o llimona i ja està. S'asseca i queda enganxadet.

Home jo la glassa sobre les galetes ben bé pot durar dues setmanetes i no passa res....
petazetas

EntradaAutor: petazetas » dl. oct. 31, 2011 7:54 am

Ai, gràcies per les felicitacions!!

Una noia que treballa a la revista és amiga meva!
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

EntradaAutor: nini8852 » dj. nov. 03, 2011 1:56 pm

Jolín quines virgueries que feu!!! Tant les més expertes com les que us anomeneu 'novates', son una passada totes les coses que feu!
Jo m'he estrenat amb això de les galetes, però ni de lluny s'assemblarà al que feu, però temps al temps.... jeje
Resulta que demà a l'escola hem de portar alguna cosa de menjar relacionada amb la tardor, pot ser fruita, fruits secs o algún dolç típic o amb forma d'algun element de tardor.
I com que a mi el temps em sobra (ironia, és clar) enlloc de portar algun caki o nous, ja que tinc uns talladors en forma de bolet, ahir vaig fer galetes. Aquesta tarda banyarem els barrets amb xocolata i hi posarem 'cagarritus' de colors (virutilles, no sé com dir-ho). Faré fotos i les penjaré :D
és que em feia ilu posar alguna cosa a mi també jeje :love:

Salut!
Imatge
muc
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: muc » dv. nov. 04, 2011 2:06 pm

petazetas ha escrit:El millor per enganxar coses a sobre el fondant és fer glassa, però a vegades no cal que sigui amb clara. Jo per enganxar coses a sobre faig una pasteta amb sucre glass i suc de taronja o llimona i ja està. S'asseca i queda enganxadet.

Home jo la glassa sobre les galetes ben bé pot durar dues setmanetes i no passa res....

Gràcies petazetas! Em referia però a galetes guarnides només amb glaça reial, és a dir sense fondant. Algun consell?

Moltes gràcies!!!!
xulleta30
Entrades: 869
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 9:26 am

EntradaAutor: xulleta30 » dv. nov. 18, 2011 11:56 am

Que maques aquestes galetes i cupcakes, a mi també m'encanta el món de la decoració de pastissos, cupcakes i ara vull posar-me amb les galetes que se'm resisteixen. També passa que les trobo tan bones que ja no arriben a temps de ser decorades...
Tenim ganes de tu

Imatge

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::