FUTURAS MAMAS EN QUIRON?

Experiències i pors del moment més desitjat.

ISA31
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dc. ago. 31, 2011 3:26 pm

Re: FUTURAS MAMAS EN QUIRON?

EntradaAutor: ISA31 » dt. jul. 02, 2013 2:43 pm

Moltissimes gràcies superpeach!!!!
Ai noies això ja ho tenim ben a prop! Disfruteu molt de l'estiu i estem en contacte! Estic molt contenta d'haver descobert aquest espai!
Un petonet
BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni :-()) , Gemma :-())
Llina :-()) , Lacuca i Isa31!!
laurita6
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dc. jul. 03, 2013 10:00 am

a mi hen van fer cessaria a la quiron, cuan van treure la nena me la van donar vestida la tenia a sobre fins que la van portar al pare, cuant vaig sortir vem anar tots tres a la sala de reanimació vaig parir a les 2 del matí, vem estar tota la nit juntes fen teti i al mati ens van pujar a la habitació es van portar la nena al pediatra i res 15 minuts com a molt ya estaven tots tres junts de nou.
Imatge
Imatge
laurita6
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dc. jul. 03, 2013 10:04 am

el meu marit no va poder entrar pero estaba enganchat a la paret i ho va sentir tot, la nena nomes va estar separada de mi 10 minuts mentre em cosient que estaba amb el papa i a l'endemà per la visita a la nursey pero res mes no vaig estar sola en cap moment ni la nena tampoc.
Imatge
Imatge
Lau1983
Entrades: 304
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 5:23 pm

EntradaAutor: Lau1983 » dj. jul. 04, 2013 6:37 pm

Hola noies soc nova al post tinc estic embarassada de 4 setmanes i tinc cita al centre ginecologic MBG (que està a la Quiron) amb el Doctor Xavier Marques Amoròs.
Alguna ho coneix??
Imatge
xinxa
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dj. jul. 04, 2013 6:45 pm

Hola noies! Una més que s'apunta al club de la quiron! Fins ara em visitava amb la dra. Ferrer, però al no ser de Barcelona, i tenint en compte que em queda casi a una hora de camí, al saber que estava embarassada he buscat una gine a la meva població i resulta que aquesta és de l'equip MBG de la Quiron, per tant, portaré el seguiment aquí però pariré i potser faré alguna prova a la Quiron!
Ens anem llegint!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Lau1983

EntradaAutor: Lau1983 » dj. jul. 04, 2013 8:46 pm

xinxa ha escrit:Hola noies! Una més que s'apunta al club de la quiron! Fins ara em visitava amb la dra. Ferrer, però al no ser de Barcelona, i tenint en compte que em queda casi a una hora de camí, al saber que estava embarassada he buscat una gine a la meva població i resulta que aquesta és de l'equip MBG de la Quiron, per tant, portaré el seguiment aquí però pariré i potser faré alguna prova a la Quiron!
Ens anem llegint!

Xinxa, quin metge de l'equip??
Imatge
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dv. jul. 05, 2013 11:51 am

superpeach ha escrit:ISA31 jo li vaig preguntar al ginecòleg i em va donar un paper que posa que hem de dur:

Per al nadó

Roba
    Conjunt exterior:jersei amb pantaló o pijama sencer
    Samarretes amb calcetes o bodys
    1 gorro
    2 embolcalls o tovalloles
Neceser:
    Colònia
    Llet hidratant
    Sabó i pinta

Per la mare
Roba
    4 camises de dormir
    Bata
    Sabatilles
    Calcetes de paper
    Sostenidors de Lactància
    Protectors mamaris
    Necesser complet

No acaba de ser molt especifica, tot i la llista jo tenia dubtes.... quants bodys? Jo surto de comptes el 31 de juliol, maniga llarga, tirants o que? jejeje Al llevadones ens van dir que el primer dia i potser el segon màniga llarga la resta body curtet. Però tot i així crec que lo normal és que estiguem indecisses jejeje A veure les que tenen més experiència que diuen :P

La musica una mica més a dalt va dir això:
"Us donaran de tot: compreses post part, calcetes, bolquers, tovalloletes, gases pel melic, alcohol pel melic, empapadors. De tot i més! Això sí, fa tres anys, eren Dodot els bolquers...i aquest any no! jajaja Les retallades...."

Noies, jo portava 5 mudes! perquè tot i que va ser vaginal les dues vegades, la robeta li canviava sovint per glopades, o tacada de caca, etc... Millor que sobri!
Sí que és veritat que el primer dia van amb màniga llarga. Nosaltres no hem ni estrenat les "ranitas" ni les polaines, ni els gorrets. Bé, el gorret només el va dur des del moment del part fins a l'habitació. Penseu que hi ha llençolets al llitet, i millor que no vagin molt abrigats. Sempre els podreu tapar!

Superpeach, quin gine et porta? la llista que has posat s'assembla molt a la que em van donar a mi!
Imatge

Imatge

:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am

EntradaAutor: superpeach » dv. jul. 05, 2013 1:16 pm

Gràcies musica per la info :) Com va per casa? ;) Jo esperant el gran dia jejeje

Al principi em portava el Dr. Esgueva, m'encantava :D Però ha marxat uns mesos per acabar la tesis i escriure uns articles i no se qué... i em va deixar amb un amic seu, el Dr. de la Torre. La veritat es que també m'agrada molt :D Ara el dr. de la Torre està de vacances dos setmanes :S i avui em visita la Dr. Sisteró, no la conec de res però per dos setmanes... jejeje Espero no posar-me de part fins que no torni el meu ginecòleg. Ja sé que després t'agafa l'equip i dóna igual, però la sensació no deu ser la mateixa jejeje

Em van donar un paper que semblava genèric, és rollo triptic, així que suposo que es el mateix per a tota la Quirón, no?
Imatge
Lau1983

EntradaAutor: Lau1983 » dl. jul. 08, 2013 10:49 am

Chicas a ver si alguna sabe mi duda...
Sabeis que marca de leche le dan a los babys si no das pecho en Quiron??
Imatge
musica
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dl. jul. 08, 2013 3:56 pm

Lau1983, els hi donen NAN-1.
Imatge

Imatge

EntradaAutor: xinxa » dl. jul. 08, 2013 4:05 pm

Lau1983 ha escrit:
xinxa ha escrit:Hola noies! Una més que s'apunta al club de la quiron! Fins ara em visitava amb la dra. Ferrer, però al no ser de Barcelona, i tenint en compte que em queda casi a una hora de camí, al saber que estava embarassada he buscat una gine a la meva població i resulta que aquesta és de l'equip MBG de la Quiron, per tant, portaré el seguiment aquí però pariré i potser faré alguna prova a la Quiron!
Ens anem llegint!

Lau, em visita la dra. Neus Ymbernon. I a tu?
Imatge

Imatge

Lau1983

EntradaAutor: Lau1983 » dl. jul. 08, 2013 4:06 pm

musica ha escrit:Lau1983, els hi donen NAN-1.

Gracias!!
Imatge
Lau1983

EntradaAutor: Lau1983 » dl. jul. 08, 2013 4:07 pm

xinxa ha escrit:
Lau1983 ha escrit:
Ens anem llegint!

Lau, em visita la dra. Neus Ymbernon. I a tu?

Dons no se exactament qui em visitarà de l'equip. Vaig el dia 23 a la primera visita!! Ja t'ho explicaré!!
Imatge
xinxa

EntradaAutor: xinxa » dl. jul. 08, 2013 4:18 pm

D'acord! Ja m'informaràs! Jo de moment no m'he visitat a la Quiron, suposo que m'hi enviarà a fer alguna prova, o potser el seguiment més endavant! Ni idea! Anem parlant!!!
Imatge

Imatge

Lau1983

EntradaAutor: Lau1983 » dl. jul. 08, 2013 7:53 pm

xinxa ha escrit:D'acord! Ja m'informaràs! Jo de moment no m'he visitat a la Quiron, suposo que m'hi enviarà a fer alguna prova, o potser el seguiment més endavant! Ni idea! Anem parlant!!!

Jo tampoc m'he visitat mai allà però tinc les analitiques de la meva gine, potser li porto que les vegi.
Imatge
Anna03
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 10:32 pm

EntradaAutor: Anna03 » dt. jul. 09, 2013 11:27 pm

Hola chicas! Yo tuve a mi niña el 1 de marzo en quiron, mi gine es del grupo Mbg y la verdad que no he podido estar más contenta. El día de mi parto estaba de baja mi Dra. Pero me atendió Xavier Márquez y Muñoz y la verdad que un 10! Respetaron en todo momento el no episio, hice piel con piel unos 10' luego de la llevaron a vestirla delante mío y otra vez conmigo hasta llegar a la habitación. En planta un poco ko xq cada maestrillo tiene su librillo y cada enfermera te decía una cosa... Pero en general muy bien!ya estoy pensando en repetir y lo haré ahí.
Imatge
eba
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dl. feb. 11, 2013 6:05 am

EntradaAutor: eba » dc. jul. 10, 2013 9:16 am

hola marones.

Jo tb vaig a la Quirón. I l'espero per a finals d'agost. A mi em portava l' esgueva, però al marxar m' he quedat amb el dr Manel Mendoza i molt bé.

Tb, vaig a la Ymbernon a visita privada. A la localitat on visc. Però per mutua a la Quirón no m'entra....

Els recomano a tots dos...ja ens queda poquet...

Jo amb això de la robeta..tb tinc una mica de lio...`millor que sobri.....
07Mayo10
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

EntradaAutor: 07Mayo10 » dc. jul. 10, 2013 12:15 pm

Hola!

tinc més preguntes per a les que heu estat a la Quiron... jijiji! la TV és de pagament??? les dietes de l'acompanyant, si entren per mutua, ell menja al restaurant o a l'habitació?

ja li vaig preguntar a la gine, i finalment si el pare no pot entrar a la cesaria, quan neixi la nena li donaran al pare i pujaran tots dos a l'habitació... :( i jo mentres a reanimació... no m'agrada gens...
Imatge

Imatge
cargol
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 6:43 am

EntradaAutor: cargol » dc. jul. 10, 2013 12:58 pm

La tv es de pagament i tb el wi-fi.
Pel q fa dieta acompanyant no et puc ajudar pq a mi no enteava amb mutua. Tinc sanitas
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
5/9 - 1era eco- hi ha dos sacs!!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Mida » dj. jul. 11, 2013 4:04 pm

07Mayo10 ha escrit:Hola!

tinc més preguntes per a les que heu estat a la Quiron... jijiji! la TV és de pagament??? les dietes de l'acompanyant, si entren per mutua, ell menja al restaurant o a l'habitació?

ja li vaig preguntar a la gine, i finalment si el pare no pot entrar a la cesaria, quan neixi la nena li donaran al pare i pujaran tots dos a l'habitació... :( i jo mentres a reanimació... no m'agrada gens...

Pel que dius llavors la nena es quedarà amb el papi fins que et portin a l'habitació no? millor això que no pas que estigui soleta a la nursery i el papi sol a l'habitació :ok: , lo de reanimació és un rotllo però potser no t'han de fer cesarea. Aixxx he vist un missatge teu pàgines enrrere i ara estàs de 37 setmanes? ja et queda poquet! :p-) (jo també aniré a la Quirón :love: però al setembre ;-))) , ja ens explicaràs tot guapa :-) )

Musica gràcies per lo de la llet :ok:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::