FUTURAS MAMAS EN QUIRON?
Re: FUTURAS MAMAS EN QUIRON?
superpeach ha escrit:Gràcies musica per la info :) Com va per casa? ;) Jo esperant el gran dia jejeje
Al principi em portava el Dr. Esgueva, m'encantava :D Però ha marxat uns mesos per acabar la tesis i escriure uns articles i no se qué... i em va deixar amb un amic seu, el Dr. de la Torre. La veritat es que també m'agrada molt :D Ara el dr. de la Torre està de vacances dos setmanes :S i avui em visita la Dr. Sisteró, no la conec de res però per dos setmanes... jejeje Espero no posar-me de part fins que no torni el meu ginecòleg. Ja sé que després t'agafa l'equip i dóna igual, però la sensació no deu ser la mateixa jejeje
Em van donar un paper que semblava genèric, és rollo triptic, així que suposo que es el mateix per a tota la Quirón, no?
Hola!!! Moltes felicitats pel teu embaràs! veig que et queda moooolt poquet! Una pregunta, el Dr. Esgueva és fora per sempre o tornarà? És també el meu gine, i just ara tenia havia de demanar hora per la revisió però crec que si no hi és passo...
Jo el vaig coneixer el dia del part i em va agradar tant que vaig canviar!
Per cert, la meva dorctora també estava de vacances quan va néixer la meva filla!
Jo també voldria saber si el dr. esgueva tornara alguna dia!!
A mes, mirant per internet posa que a l0institut cortadellas també treballa l'esgueva... algu sap si alli si que treballa o ja ha deixat tot el tema privat?
A mes, mirant per internet posa que a l0institut cortadellas també treballa l'esgueva... algu sap si alli si que treballa o ja ha deixat tot el tema privat?
Bona tarda companyes!! Jo també vaig tenir a la meva nena a la Quirón i molt bé. Tot va anar perfecte, el part, la llevadora, els metges, l'atenció posterior a l'habitació per part de tot l'equip, va ser increíble, estic molt i molt contenta. POdeu estar molt tranquiles que tot anirà molt bé.
Hola a totes!
M'han trobat diabetis gestacional.
Hi ha algu a qui li hagin portat la diabetis a la Quiron i em pugui explicar protocol i seguiment?
Moltes gràcies!
M'han trobat diabetis gestacional.
Hi ha algu a qui li hagin portat la diabetis a la Quiron i em pugui explicar protocol i seguiment?
Moltes gràcies!
19/7/11: Neix la princesa!!!
Hola a totes!
L'Emma va neixer el 17 de juliol i us haug de dir que estem encantats amb la Quiron! Primer molt agraits i contents amb la meva gine! Un 10 x ella! Finalment va der cesaria xq l'Emma no es va girar...
I de l'hospital, de les comadrones i infermeres un 10 tmb! Estigueu tranquiles en serio!
Petonets!
L'Emma va neixer el 17 de juliol i us haug de dir que estem encantats amb la Quiron! Primer molt agraits i contents amb la meva gine! Un 10 x ella! Finalment va der cesaria xq l'Emma no es va girar...
I de l'hospital, de les comadrones i infermeres un 10 tmb! Estigueu tranquiles en serio!
Petonets!
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Enhorabona 07mayo10!!
Hola, reines... fa uns dies em vaig portar una desagradable sorpresa: el laboratori de la Quiron no entra per Asisa des del dia 1 d'abril. Així que vam haver de pagar pels resultats dels cultius del tercer trimestre (50e!). Les anàlisis me les faré a un altre laboratori.
Hi ha alguna noia més d'Asisa per aquí?
Hi ha alguna noia més d'Asisa per aquí?
Danu, i no et van enviar el nou quadre mèdic ni et van avisar en el laboratori en el moment de donar la targeta? T'haurien d'haver avisat abans.
Hola Chicas a ver si alguna me resuelve estas dudas
Estoy revisando la lista que me dieron para la canastilla.
Mi peque nacerá en marzo (queda mucho lo se...)
En mi lista pone...
4 camisitas
4 jerseys de perle o lana fina
4 ranitas
4 botitas o calcetines
2 arrullos
1 gorrito de algodon
A ver, o sea que bodyes no?? camisitas?? no camisetas? y pantaloncito largo no??
llevo un lio... a ver si alguna entiende mas que yo...
Por cierto yo estoy con el equipo de Xavier Marqués Amorós
graciasss
Estoy revisando la lista que me dieron para la canastilla.
Mi peque nacerá en marzo (queda mucho lo se...)
En mi lista pone...
4 camisitas
4 jerseys de perle o lana fina
4 ranitas
4 botitas o calcetines
2 arrullos
1 gorrito de algodon
A ver, o sea que bodyes no?? camisitas?? no camisetas? y pantaloncito largo no??
llevo un lio... a ver si alguna entiende mas que yo...
Por cierto yo estoy con el equipo de Xavier Marqués Amorós
graciasss
lau, els bodys no perque es mes practic cambiar-los amb ranitas, i et diuen de pantaló llarg no perque fa calor a l'hospital i si fa fresa tens l'arrullo o la toquilla, botetes no cal amb mitjons va millor, el gorro el durà el primer dia desprès el treuent, no es camiseta sino camisita que es una camisa molt fineta oberta per darrera es mes natural per la pell d'un nadó , allà et donaran bolquers, toballoletes i les compreses per tu. felicitats.
Noies jo tambe soc antiga de quiron desaembre'10 i sere mama un altre cop alla , al marc 2013, aquest dies he estat 3 dies ingresada per una infeccio a la sang a la planta de gine i con l altra vegada tot super be.... Anims a totes i les que tingueu dubtes pregunteu
Iep!
Aquí un que serà pare a la Quirón pel mes de març!
Alguna cosa que haguem de saber? Gràcies!
fadu81 ha escrit:Iep!
Que les infermeres són molt simpàtiques!! Jo estic encantada, encara que no he parit encara, però em visiten allà.
Mireu bé si us entra tot per la mútua (laboratori, ingrès...); allà mateix podeu agafar el paper amb el que necessitareu per la canastreta, tenen díptics a recepció. Si feu el curset de preparació al part a Llevadones (és el centre associat, em sembla), està molt bé.
Danu ha escrit:fadu81 ha escrit:Iep!
Que les infermeres són molt simpàtiques!! Jo estic encantada, encara que no he parit encara, però em visiten allà.
Mireu bé si us entra tot per la mútua (laboratori, ingrès...); allà mateix podeu agafar el paper amb el que necessitareu per la canastreta, tenen díptics a recepció. Si feu el curset de preparació al part a Llevadones (és el centre associat, em sembla), està molt bé.
Gràcies Danu!
Això dels cursets al part a Llevadones hem d'acabar de confirmar que ens entra amb la nostra mútua (Adeslas) o més concretament amb la nostra assegurança. Però pensem que sí i la veritat és que n'hem llegit bones coses, així que possiblement acabarem fent el curs prepart allà.
Hola,
Jo era una futura mami de quiron fins q malhauradsment vam haver d'interrompre l'embaras. Pero quan torni a quedar-me embarassada pensava continuar fent alla el seguiment i part, amb doble seguiment tambe per ss ja que pels meus antecedents he d'anar a vall d'hebron.
El cas es que fa uns dies va parir a quiron una noia q conec d'aqui del socpetit i amb una experiencia molt dolenta (diu q es van passar amb la epidural i va aabar en cesarea, i q a les nits no podia descansar perque la gent de les habitacions cridva molt i hi havia una familia gitana donant palmes...).
Jo mai he visitat cap mami i gresafa a quiron aixi q desconec l'ambient q hi ha per alla, vaig lasdar un dia per tafanejar i em va semblar tot molt tranquil i m'ha espantat una mica aquesta experiencia. Les q hi heu parit, era tranquil l'ambient?
Jo era una futura mami de quiron fins q malhauradsment vam haver d'interrompre l'embaras. Pero quan torni a quedar-me embarassada pensava continuar fent alla el seguiment i part, amb doble seguiment tambe per ss ja que pels meus antecedents he d'anar a vall d'hebron.
El cas es que fa uns dies va parir a quiron una noia q conec d'aqui del socpetit i amb una experiencia molt dolenta (diu q es van passar amb la epidural i va aabar en cesarea, i q a les nits no podia descansar perque la gent de les habitacions cridva molt i hi havia una familia gitana donant palmes...).
Jo mai he visitat cap mami i gresafa a quiron aixi q desconec l'ambient q hi ha per alla, vaig lasdar un dia per tafanejar i em va semblar tot molt tranquil i m'ha espantat una mica aquesta experiencia. Les q hi heu parit, era tranquil l'ambient?
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Hola cositina, jo vaig parir al desembre i l'ambient de les habitacions era súper tranquil, només se sentien els nens plorar (el normal penso); jo crec, però, que és com tot, si tens mala sort i al costat et toquen uns brètols no és cosa de la clínica (això sí, que els cridin l'atenció), sinó més de la gent maleducada que et pots trobar a qualsevol lloc 
Cositina, jo hi vaig parir fa un any i l'ambient era supertranquil. A mi em van posar peridural i no es van passar gens pq jo notava quan havia d'empènyer i notava les cames. I mira que m'havien espantat amb la peridural.
Hola Cositina!!!!
ho hi vaig parir fa 2 anys i res a veure amb el q expliques! L'epidural justa x notar contraccions i moure les cames, part vaginal, moooooolta tranquilitat a l'habitació,...
Si q tinc una amiga q amb l'epidural li can tocar la duramare i va estar 15 dies ingressada amb mal de cap i vomits. Però ara torna a estar embarassada i torna a la Quiron...
En fi, coses en passen a tot arreu...
Estigues tranquila valenta!!!
ho hi vaig parir fa 2 anys i res a veure amb el q expliques! L'epidural justa x notar contraccions i moure les cames, part vaginal, moooooolta tranquilitat a l'habitació,...Si q tinc una amiga q amb l'epidural li can tocar la duramare i va estar 15 dies ingressada amb mal de cap i vomits. Però ara torna a estar embarassada i torna a la Quiron...
En fi, coses en passen a tot arreu...
Estigues tranquila valenta!!!
19/7/11: Neix la princesa!!!
Hola noies!!!
Fa temps que us segueixo, la veritat és que estem buscan, i ens agradaria la quiron. Algú ens pot recomanar algun ginecoleg que entri per sanitas?
Crec que entren mbg i la catalina Oliver. Algun consell??
Fa temps que us segueixo, la veritat és que estem buscan, i ens agradaria la quiron. Algú ens pot recomanar algun ginecoleg que entri per sanitas?
Crec que entren mbg i la catalina Oliver. Algun consell??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |