El meu home no està tan a favor del collit com jo

Els bolquers, el xumet..

xirimoia
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

El meu home no està tan a favor del collit com jo

EntradaAutor: xirimoia » dc. ago. 21, 2013 1:15 pm

Bon dia a totes!

Tinc una nena de 13 mesos i encara dorm a la nostra habitació. Hem fet collit uns mesos perquè de seguida vaig veure clar que ella volia dormir amb nosaltres i era el millor perquè tots poguéssim descansar bé. Ara fa un temps que la poso a dormir al seu bressol i quan es desperta a mitja nit (no sempre es desperta) la poso amb nosaltres al llit.
A mi en realitat, m'encanta dormir amb ella, ho trobo tan bonic! Però el meu home, tot i que no es queixa, em va insinuant que ja és gran, que hauria de començar a dormir sola, que fins i tot hauria d'aprendre a adormir-se sense mi... Clar, jo ni m'atreveixo a dir-li que si fos per mi ella s'estaria amb nosaltres fins que fos ella qui decidís marxar... i que això pot passar d'aquí uns anyets! :love:

De moment continuem els tres junts, però no sé, tampoc el vull obligar... Us hi heu trobat?
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: El meu home no està tan a favor del collit com jo

EntradaAutor: Tutty29 » dc. ago. 21, 2013 1:28 pm

Jo tinc un nen de 18 mesos i tambe fem collit, m'encanta dormir amb ell. Algun cop el meu marit tambe m'ho diu pero al final acabem tots 3 junts. Aviat ens canviem de pis i ja dormira a la seva habitacio.
sandrajuli
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dc. ago. 21, 2013 2:02 pm

Crec que amb el tema nens, no s'ha d'anar amb segones, sinó parlar-ho directament... Crec que el millor és que els 2 sapiguen què pensa l'altre sobre tots els temes de criança, sinó hi sol haver mals entesos amb coses que es fan una bola i acaben portant problemes.
Jo el que faria és parlar directament sobre què pensa cadascú sobre que dormi amb vosaltres, argumentant perquè i perquè no... llavors la solució serà consensuada entre els 2 segurament...
Imatge
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dc. ago. 21, 2013 2:48 pm

Ara us diré la veritat.. no hi ha cap home que estigui a favor del collit, no en conec cap, només us diuen que estan a favor per que estigueu contentes però no és veritat, els homes cedim.. Ni tant sols el Carlos Gonzalez, només ho fa (si és que ho fa) i ho diu per vendre més llibres.. (ho sento però algú ho havia de dir!) ;-)))

Nosaltres no vam fer collit, però conec amics que sí.. i mai és una decisió consensuada, sempre es fa per que la mare ho ha decidit i per que l'home ho accepta per que no té mes remei..
Neus2010
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dc. ago. 21, 2013 3:09 pm

Em sembla que potser això és generalitzar massa. El meu marit està encantat. És més, jo vaig proposar de fer habitació a la nena i em va dir que esperéssim...
Així que aquí us presento un home que n'està convençut!
Neus
ariun
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

EntradaAutor: ariun » dc. ago. 21, 2013 3:21 pm

Hola;

Pues a casa la solució ha estat fàcil, no va ser una decisió que vam prendre un dia, pero com que ell havia de treballar i jo no i el petit es despertava cada dos hores ell acabava marxant a dormir a l'altra habitació. Per tant jo collito amb el meu fill petit al llit de matrimoni i el meu marit comparteix habitació amb el nostre fill gran.
La veritat es que ara que esperem el tercer fill no tenim ni idea de com anira tot aixo, pero quan va neixer el petit vaig collitar amb els meus fills mentres el meu marit dormia tot sol a l'altra habitació.
Imatge Imatge Imatge
Imatge
[Marieta]
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

EntradaAutor: [Marieta] » dc. ago. 21, 2013 4:42 pm

El meu company que a vegades marxa dies a treballar fora diu sovint que el que més troba a faltar és dormir amb la petitona que se li abraça, i llevarse i sentir la oloreta de vinagret que fa de suar amb aquesta calor :)

Parleu-ho tranquil.lament i trobeu una solució agradable.
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

EntradaAutor: Nubuis » dc. ago. 21, 2013 8:57 pm

El meu marit tb es va exiliar a una altra habitació durant els primers mesos d collit, q són els quan va néixer la petita... però ara q fa vacances, ila nena ja és més grandeta tb, dormim tots 3 junts, i tb li encanta!! i això q mai ens havíem plantejat fer collit sinó q ens hi vam trobar pq era l'únca manera q podíem descansar... Així q molts ànims, parleu-ne amb amb calma, i feliç collit a totes!!
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dc. ago. 21, 2013 9:34 pm

Jo tampoc generalitzaria, el meu home també estava encantat potser era jo que no descansava massa perque sempre es movia molt i em despertava. Tot i això,ara que ja té gairebé 3 anys ja dorm sola, des de fa una setmana, i si soc sincera la trobo molt a faltar...
Tinc que dir que mai ens haviem plantejat fer collit i no n'erem massa partidaris, però les coses van anar així i n' estem molt contents, sense cap llàgrima si no quan ella ha estat preparada i ho ha volgut.
Aquitania
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Aquitania » dc. ago. 21, 2013 9:44 pm

Hola, com diuen les noies, es un tema que heu de parlar i consensuar els dos.
En el nostre cas, hem dormit amb el nen nomes un parell de dies ja que estava nervios i no hi havia manefa de dormir-lo. I a mitjanig l'hem portat al seu bressol.
No som gaire partidaris perque cap dels dos descansem, i peti qui peti jo em llevo per donar pit ja que el nen no si sent comode mamant estirat. Aixi q ja m'es igual...
Ara be, als dos ens encanta llevar-nos amb ell al llit, ja aue quan mama sobre les 8 el poso entre els dos i aguantem fins a les 9, pero a partir de setembre res de res...
Imatge

Imatge
sandrajuli
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dc. ago. 21, 2013 9:55 pm

Apa Toni què dius!
N'hi ha molts d'homes k prefereixen el collit! A casa, s'ha acabat el collit (amb sidecar, de fet) fa molt poc i és el papa qui diu que hauria de tornar... Crec que el posa nerviós no saber com està, si es desperta, etc...
I jo tbé el trobo molt a faltar després de 5 anys i mig.
Imatge
abart
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

EntradaAutor: abart » dc. ago. 21, 2013 11:00 pm

Nosaltres feiem el mateix que vosaltres (els dos hi estavem d'acord) fins que el nen va començar a dormir la nit sencera, sense despertar-se, i aleshores ja tenia gairebé dos anyets! Al final , intentavem que es tornés a adormir al seu llitet, pero si no volia... cap al nostre!
Pero està clar, sigui el que sigui que acabeu fent, parleu-ho els dos!
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dj. ago. 22, 2013 8:50 am

Els que deixen els prejudicis, els "què diran" i les tonteries vàries de banda, adoren dormir amb els fills.

Visca els homes madurs.
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. ago. 22, 2013 9:27 am

Nosaltres portem 2 anys fent collit i sí que és veritat que el meu company alguna vegada havia insinuat "que això no és per sempre" (que de fet també té raó...), però des que veu que la Berta així dorm molt bé a les nits i no cal aixecar-se, ni encedre llums ni res d'això, ha callat! jijjiji

Ara ens estem plantejant poc a poc fer que comenci a dormir al seu llitet (on ja fa les migdiades molt bé), i si es desperta portar-la amb nosaltres... poc a poc!

Però jo haig de dir que si fos per mi no en tindria mai prou!! m'encanta dormir amb ella!! encara que em trobi un peu a la cara!!! :content:
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. ago. 22, 2013 12:04 pm

Xirimoia, a casa nostra va ser al contrari. A casa va ser el meu home que es va negar a que dormís sol, abans de tenir-lo fins ja ho va deixar clar. Ell va ser el que em va dir que dormiria amb nosaltres fins que fos més gran, que res d'habitacions separades. Jo vaig acceptar i la veritat és que amb la cesària i el pit era la solució més raonable per tots.

Als 3 anys, aproximadament li vam fer l'habitació, i ara la fa servir mitja nit, l'altra mitja ve cap al nostre llit.

Toni, et volia comentar, que tot i que el meu home fos el que em va induir al collit, cal dir, però, que molts dies ha emigrat al sofà, voluntàriament, per dormir millor.
Cal dir que molts dies la música celestial del collit idíl•lic al nostre llit sembla una simfonia de grunys i rugits pròpia d'un cau de lleons amb esbatussades com a coreografia......
Cal dir que les nostres esquenes estan fetes pols i la paciència molts cops també
Cal dir que desitgem que arribi el moment, tot i que sabem a la perfecció que el trobarem a faltar
Cal dir...... però, que en cap moment, ni el pare ni jo, tot i que molt subtilment intentem fer-li colar, hem forçat mai al petit a assolir una força que encara no té.
I per tot això li agraeixo profundament al meu home.
Ponchan
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

EntradaAutor: Ponchan » dj. ago. 22, 2013 12:28 pm

Jo també penso q has generalitzat massa!!! :)

El meu home és el primer q vol el petit al llit! Quan és gira cap al papa i se li abraça.....li cau la baba!!!!

Jo em llevo cansada i amb mal d'esquena! Però veure lo bé que dorm quan ens sona el despertador....no té preu!

I jo penso, a mi m'agrada dormir amb companyia! Si no en comptes d'un llit de matrimoni en tindríem dosd'individuals (hi ha molta gent que els té). Doncs xq hem de fer que dormi sol?? Ja ho decidirà més endavant que vol dormir solet....
Imatge
rorquin
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. maig 29, 2013 3:01 pm

EntradaAutor: rorquin » dj. ago. 22, 2013 1:24 pm

Jo tampoc estic d'acord amb el Toni, però sé que això ho hauria de dir el meu home.

A casa vam decidir-nos pel collit quan ens vam assabentar que existia, en el benentès que, si al nen o a nosaltres no ens convencia, compraríem un bressol o un llitet (de fet, vam fer el mateix amb tot: amb els bolquers de roba, amb l'habitació del nen... de tot plegat l'únic que és manté és el collit: fem servir bolquers bio i el nen té una habitació per jugar). I sé que el meu home ho vol perquè, durant una temporada que el nen va passar males nits i jo, perquè el meu home pogués dormir, me l'enduia a la seva habitació, que hi ha un futon (per alletar durant el dia), ell es queixava que el deixàvem sol i que ens trobava a faltar. (De fet, el meu home lamenta més la pèrdua de l'habitació que abans era seva i ara és del nen que no pas un tros de matalàs.)

Sí que ara que el nen està començant a treure dents les nits s'han tornat molt animades, però, com diu el meu marit: "qui no vulgui pols, que no vagi a l'era". O, com diu el Dr González (que potser voldria ficar-hi cullerada, per al·lusions), "haberlo pensado antes".

Això sí, del comentari del Toni em quedo amb el reconeixement que, un cop hi ha una criatura a casa, el poder és per a la mare i el pare, a callar. A casa les coses no van així, però... pobre Toni!
Imatge
Imatge
Imatge
mdemare
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dj. ago. 22, 2013 2:42 pm

El meu no està a favor però el dia que dorm al nostre llit i insinuo de ppsar-lo al llitet sempre em.diu que el deixi dormir amb nosaltres. La decisió va ser meva ja que era jo la que em llevava fins a les tantes amb el nen. Ara està encantat.
xirimoia
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dj. ago. 22, 2013 9:15 pm

bertian ha escrit: Però jo haig de dir que si fos per mi no en tindria mai prou!! m'encanta dormir amb ella!! encara que em trobi un peu a la cara!!! :content:

A mi em passa el mateix! neujor:-) I la meva és de les que dorm ampla! I si no té espai, se'l va fent a bufetades! :content:

No és que no ho haguem parlat obertament, ell sap el que en penso, i jo sé que si fos per ell ja començaríem a acostumar-la (!!!) a dormir soleta. Però de moment no em pressiona, ni a la nena... Però no sé quan durarà! I també sé que quan ja no dormi amb nosaltres ho recordarà amb nostàlgia, però és que ell també és de dormir panxo... :love:

Un petonàs a totes (i tot)!
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dj. ago. 22, 2013 9:52 pm

nosaltres fem sidecar, pero aquestes vacances hem fet collit i la nena ha dormit rntre nosaltres. doncs avui el meu marit ja em deia q aquesta nit, q es la primera a casa despres de les vacances, ja la trobara a faltar perque la posare al seu llitet al meu costat i mo al mig...
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::