El part a casa, un luxe?
Re: El part a casa, un luxe?
No puc estar-med'esmentar aquests post que vaig escriure fa ja 3 anys.
viewtopic.php?f=12&t=18490&p=1040466&hilit=estudis+part+casa#p1040435
Ens hi tornem a trobar? Em penso que sí...
viewtopic.php?f=12&t=18490&p=1040466&hilit=estudis+part+casa#p1040435
Ens hi tornem a trobar? Em penso que sí...
Hola!
m'he llegit quasi totes les pàgines i volia preguntar a les noies;
Ariadna, vas tenir un part natural a l'HGC? com va anar?
Ponioleta, vas parir a casa per menys de 2.500 €? amb qui?
ommm; finalment vas parir a casa? amb qui? com va anar?
neuetes; a quin hospital vas poder tenir part natural?
Xop ha escrit:Hola!
Hola jo vaig parir amb Titània i crec que costava més de 2.000 euros (visites mensuals, atenció al part, visites posteriors i el curs de preparació al part). Crec que algunes llevadores que treballen soles, cobren una mica menys però tampoc ho sé segur.
Ponioleta ha escrit:Xop ha escrit:Hola!
Hola jo vaig parir amb Titània i crec que costava més de 2.000 euros (visites mensuals, atenció al part, visites posteriors i el curs de preparació al part). Crec que algunes llevadores que treballen soles, cobren una mica menys però tampoc ho sé segur.
Moltes gràcies! dimecres tinc la visita informativa a Titània, a veure què tal!
Et sabria molt greu explicar-me una mica com va anar el teu part a casa amb elles? m'ajudaria molt!
Noies entro x clarificar q la majoria de dones que pareixen als estats units amb llevadores es pq els parts als hospitals estan molt instrumentats i l taxa de cesaries es altissim.
Costa molt trobar un gine q et deixi intentar un part vaginal de despres de cesaria.. Aixi q la opcio mes senzilla son parts a casa/ hospital amb llevadora q elles normalment ho permeten.
Tant hospitals com llevadores entren per assegurances mediques... I per la gent que no en te hi ha hospitals publics q no pagues. O seguros del govern on es paga molt poc.
Visc als estats units i treballo en un hospital, per aixo ho comento... :)
La idea d q si no tens diners et mores a la porta no es certa... Clar q l american dream tampoc jiji
Anims a totes! Jo tb estic buscant com fer el meu pvdc, a veure com acabem...
Costa molt trobar un gine q et deixi intentar un part vaginal de despres de cesaria.. Aixi q la opcio mes senzilla son parts a casa/ hospital amb llevadora q elles normalment ho permeten.
Tant hospitals com llevadores entren per assegurances mediques... I per la gent que no en te hi ha hospitals publics q no pagues. O seguros del govern on es paga molt poc.
La idea d q si no tens diners et mores a la porta no es certa... Clar q l american dream tampoc jiji
cuca1985 ha escrit:Noies entro x clarificar q la majoria de dones que pareixen als estats units amb llevadores es pq els parts als hospitals estan molt instrumentats i l taxa de cesaries es altissim.
molts ànims per tu també! mira't aquest estudi:
http://www.mana.org/blog/home-birth-safety-outcomes
Xop, jo vaig parir a l'hospital d'Igualada.
Hola noies!!!!
Doncs aquesta és la meva manera de finançar el part a casa... I crec que aquest és el millor post per parlar-ne, a més el Soc Petit me n'ha fet un article!
http://socpetit.cat/bloc/article.php?id=3317
Doncs aquesta és la meva manera de finançar el part a casa... I crec que aquest és el millor post per parlar-ne, a més el Soc Petit me n'ha fet un article!

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
M‘ha agradat molt la idea!!!
Felicitats i molta sort!!!
Felicitats i molta sort!!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
crissie ha escrit:Hola noies!!!!
Doncs aquesta és la meva manera de finançar el part a casa... I crec que aquest és el millor post per parlar-ne, a més el Soc Petit me n'ha fet un article!![]()
![]()
![]()
Et segueixo la teva iniciativa, jo ho he intentat per diferents webs, però no me'n surto...
Al final he venut el cotxe i la resta, ja veuré d'on la trec...
Ottia! Fa mil anys que no entro, i acabo de veure que Crissie!! Esperes el tercer!!!!
Conec la teva iniciativa perquè la Ponioleta ens l'ha fet arribar (per altres bandes... jeje), però no sabia que eres tu! ho trobo genial!!
Una abraçada ben forta, que ho aconsegueixis ben aviat!!
Conec la teva iniciativa perquè la Ponioleta ens l'ha fet arribar (per altres bandes... jeje), però no sabia que eres tu! ho trobo genial!!
Una abraçada ben forta, que ho aconsegueixis ben aviat!!

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- txikismongetona
- :: cèrvol

- Entrades: 508
- Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am
Bones noies!
Em presento, em dic Andrea i tinc una petita que fa 3 anys va nèixer per cesarea programada per natges a la Sagrada Familia...ara estic embarassada de 9 setmanetes i desde fa 3anys que m'informo i informo i tinc bastant clar que vull parir a casa...
Tal i com estan les coses per barcelona crec que és molt difícil aconseguir un PVDC respectat a cap hospital.
Ja m'he posat en contacte amb les llevadores que vull que m'atenguin, però encara no he concretat cita per parlar-hi,,,doncs crec que estic de poquet.
I ara la meva gran pregunta...dir-ho a la família o no?com ho vau gestionar?a partir de quan us vau entrevistar amb les llevadores i vau decidir? es que com estic de tant poquet em fa cosa que algo es torçi...per això no em vull precipitar. Havia pensat de quedar amb elles a partir de la setmana 12...com ho veieu?
Una abraçada ben forta x a totes!!
Em presento, em dic Andrea i tinc una petita que fa 3 anys va nèixer per cesarea programada per natges a la Sagrada Familia...ara estic embarassada de 9 setmanetes i desde fa 3anys que m'informo i informo i tinc bastant clar que vull parir a casa...
Tal i com estan les coses per barcelona crec que és molt difícil aconseguir un PVDC respectat a cap hospital.
Ja m'he posat en contacte amb les llevadores que vull que m'atenguin, però encara no he concretat cita per parlar-hi,,,doncs crec que estic de poquet.
I ara la meva gran pregunta...dir-ho a la família o no?com ho vau gestionar?a partir de quan us vau entrevistar amb les llevadores i vau decidir? es que com estic de tant poquet em fa cosa que algo es torçi...per això no em vull precipitar. Havia pensat de quedar amb elles a partir de la setmana 12...com ho veieu?
txikismongetona ha escrit:Bones noies!
Bonica! moltes felicitats!
Jo, et tema de dir-ho a la família, no ho porto gaire bé, perquè no ho entenen, ni ho veuen bé, per tant ara només ho comentaré si se'm pregunta directament, si no, doncs "punto en boca", encara que em costa molt, perquè sóc una bocamoll!
Jo vaig començar a mirar llevadores sobre la setmana 13-14 i em vaig visitar amb elles entre la setmana 16-18. A la setmana 20, després de la morfo, ja vam decidir i ara de 23 setmanes ja estic fent el TRIPLE seguiment! jajaja!
1-Ginecòloga i proves a l'HGC
2-Llevadora del Cap, cada mes
3-Llevadora que em portarà el part!
Ja aniràs explicant!
Doncs jo tenia decidit que pariria acasa i no ho vaig dir a la família, només a amigues molt properes. Pensava que no ho entendrien i que ja ho diria quan arribés el moment.
Total, que al final no podrà ser perquè la nena està de natges, tot això que m'he estalviat...
Encara tens temps, pensa't-ho bé a qui ho dius i estigues molt segura de la decisió perquè la pressió pot ser molt forta.
Molta sort!!!
Total, que al final no podrà ser perquè la nena està de natges, tot això que m'he estalviat...
Encara tens temps, pensa't-ho bé a qui ho dius i estigues molt segura de la decisió perquè la pressió pot ser molt forta.
Molta sort!!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
DALMI ha escrit:Doncs jo tenia decidit que pariria acasa i no ho vaig dir a la família, només a amigues molt properes. Pensava que no ho entendrien i que ja ho diria quan arribés el moment.
Molta sort!!!
Ostres! i no no ser que es doni la volta? encara queden tres setmanes, no?
i, si ho tenies tot lligat i pagat, com es queda ara el tema?
a mi em fotria molt (parlant malament) haver pagat la pasta que val, per haver d'anar a l'hospital! "oju" que si és pel bé de la peque hi vaig de totes! però amb el que em costarà reunir els calers....
No es paga abans dona... Normalment es paga una part poc abans del part i la resta despres.
Yo com ho tenia molt clar i amb qui, la vaig trucar amb el test d'embaràs a la mà
Yo com ho tenia molt clar i amb qui, la vaig trucar amb el test d'embaràs a la mà

Normalment és paga una part a la signatura del contracte, la part més grossa a la setmana 37 i la resta al post part. Al menys així ho fan les 6 llevadores que jo he conegut.
El que he pagat serien les 3 visites de seguiment. La part grossa es paga a la 37, quan la llevadora es posa de guardia, no ho he pagat. Si finalment es dona la volta doncs ja ho pagaré al final. Dema faig les 37.
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
- txikismongetona
- :: cèrvol

- Entrades: 508
- Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am
Dalmi, molts ànims!a la 37 encara es pot donar la volta. Estas fent algun exercici per ajudar a girar?Tinc una amiga a la que se li va donar la volta a la setmana 38!i nhi ha casos que fins i tot en el moment del part. No perdis l'esperança!!I t'has plantejat fer moxa i a últimes la VCE?
Moltes grpacies Xop per explicar-me el que estas fent tu :)
Crec que a partir de la setmana 12s quedarem amb l'equip de llevadores i llavors decidirem

Moltes grpacies Xop per explicar-me el que estas fent tu :)
Crec que a partir de la setmana 12s quedarem amb l'equip de llevadores i llavors decidirem

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |