tres mesos i popa cada hora
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
tres mesos i popa cada hora
Hola!
Doncs això. L'Isaac es grendet, pesa 6,600 i medeix 63 cm (va sortir de l'hospital amb 2.660 i 50 cm, el seu creixement ha esta bestial). la infermera em diu que es normal, pero no ho tinc tant clar. a lanit fa un torn d 4,5 hores i dos de dues hores, pero de dia cada hora. si sortim a passejar i s'adorm pot ser que aguanti dues hores, i si dorm als braços a vegades (no sempre) també. si s'adom al llitet es desperta a la mitja hora... les popades les fa curtes, de 6 m una popa, de cara a la nit mes... ell es separa del pit o s'adorm... hauria de deixar-lo en posició de popar mes estona perque si torni a enganxar? si li h provat de tornar a posar esmolesta...
una abraçada,
anna maria
Doncs això. L'Isaac es grendet, pesa 6,600 i medeix 63 cm (va sortir de l'hospital amb 2.660 i 50 cm, el seu creixement ha esta bestial). la infermera em diu que es normal, pero no ho tinc tant clar. a lanit fa un torn d 4,5 hores i dos de dues hores, pero de dia cada hora. si sortim a passejar i s'adorm pot ser que aguanti dues hores, i si dorm als braços a vegades (no sempre) també. si s'adom al llitet es desperta a la mitja hora... les popades les fa curtes, de 6 m una popa, de cara a la nit mes... ell es separa del pit o s'adorm... hauria de deixar-lo en posició de popar mes estona perque si torni a enganxar? si li h provat de tornar a posar esmolesta...
una abraçada,
anna maria
- Anna Maria

Re: tres mesos i popa cada hora
També he llegit sobre la crisi dels tres mesos, però és que ell no havia augmentat el temps entre popa i popa durant el dia, només durant la nit. L'únic que sí que veig és que es distreu un pelet més i que les tomes que fa molt nerviós les treu en glopada, tot i que no sé si ho treu tot perquè no sé el que pren... tinc un "liu" al cap...
- martetablau
- :: puça

- Entrades: 36
- Membre des de: dc. feb. 13, 2013 9:25 am
Jo tinc un nen de 4 mesos i tb fa molt pit,tb es grantet ara pesa casi 8 kg.
Jo no ser gaire cada quan demana xo cada,hora segur.Ell fa dormides de 30 min durant el dia estigui al llit o sobre meu.
Jo no ser gaire cada quan demana xo cada,hora segur.Ell fa dormides de 30 min durant el dia estigui al llit o sobre meu.
- PetitPrincep79

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Cada nadó té un ritme... La meva els primers mesos era un continuu... Inclús varies hores a la teta seguides, i a la nit, cada hora-hora i mitja.
Mica en mica van agafant el seu propi ritme, la meva ha estat sempre molt demandant, i tot i menjar de tot (ja té 19 mesos), encara em demana molt sovint (a vegades cada hora). En canvi, quan treballo, s'oblida de tot i al no tenir-me, doncs no demana.
Hi ha nadons que de seguida tenen un ritme molt clar de cada 2/3 hores i d'altres, doncs no.
Confia en ell en qué ho fa per algun motiu
a més, ja veus que ha crescit moltíssim 
Mica en mica van agafant el seu propi ritme, la meva ha estat sempre molt demandant, i tot i menjar de tot (ja té 19 mesos), encara em demana molt sovint (a vegades cada hora). En canvi, quan treballo, s'oblida de tot i al no tenir-me, doncs no demana.
Hi ha nadons que de seguida tenen un ritme molt clar de cada 2/3 hores i d'altres, doncs no.
Confia en ell en qué ho fa per algun motiu

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Jo també vaig tenir un bebe que demanava molt, a vegades estava 30 min al pit, dormia 45 min i després tornem-hi. Però poc a poc va anar espaiant les preses i fent-les més curtes. Ara té un any i a la nit es desperta mínim quatre vegades per mamar. Paciència, que tot poc a poc va millorant.
- Anna Maria

gracie guapes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |