CERCADORES DE FEBRER

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Sindria14
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: CERCADORES DE FEBRER

EntradaAutor: Sindria14 » dt. feb. 02, 2016 9:38 am

Dayna, a veure què et diu el ginecòleg. Segur que tot va bé. Esperem notícies!

Tànit, ai com t'entenc. Els meus dos primers embarassos van arribar prou ràpidament, però després de l'avortament, tot han estat coses estranyes i cicles irregulars. Molts ànims i que sàpigues que aquí mai estaràs sola.

Nanuka, visca els avis que ens deixen moment d'esplai! Què faríem sense ells?

Malibuna, ara paciència i a esperar que hagis caçat l'ovulet :)

Lilylau, Mossa i Lannah com van aquests desesperos?

Jenn, jo amb el meu primer embaràs vaig fer servir els TO al darrer cicle, i mai em va sortir res en clar, i tot i axí vam encertar-la!

Xinxa, tu ets de les meves, cicles curtets i tot és pim, pam, pum! Se'ns acumula la feina!

Mode ego on: Dia 23 del cicle, fa alguns dies que tinc molèsties a la zona de l'ovari esquerre. Suposo que la W està a punt d'arribar. Sé que aquest cicle no l'hem encertat però tot i així sempre queda aquella coseta.
De totes maneres estic contenta, 23 DIES, això comença a allargar-se!!! Tenir cicles com el darrer, de 20 dies i 10 tacant, no pot voler dir res de bo.

Petons per totes!
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Miyulina
:: peixet
Entrades: 290
Membre des de: ds. oct. 10, 2015 11:04 am

EntradaAutor: Miyulina » dt. feb. 02, 2016 10:15 am

Tànit, benvinguda de nou preciosa!!!! segur que ara tindràs molta sort hi anirà tot rodat! N'estic segura!

olotina, que maca que ets!!! a tu tb t'ha sortit el CB molt marcat com a mi!

Sindria14, pq estàs tant segura que no? no veu fer una bona SW? si més no, lo de que els cicles se't allarguin és molt bona noticia!!! igualment, jo no perdo l'esperança fins que no hi hagu la maleïda!

xinxa, que marxi ja la maleïda per posar-se a fer feina!!!! >.-<:
Elantris, aqui una altre setembrera donant pel sac!! :b-)))

Jenn90, quans dies han passat desde la regla?? no deixis de fer TO que estará "al caer"

dayna, a recerear-vos! clar que si!!! pendent de que us diuen el dimecres guapa!!
Vannion
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dt. feb. 02, 2016 10:19 am

Mareta meva! Veig que aqui els teclats van que volen! :p-)

Jo encara em sento una mica patatona amb tantes abreviatures! Sort que hi ha la xuleta mes amunt!

Molts anims a totes aquelles que esteu a punt de la NW! :ok:
Dayna, molta sort al ginecoleg!
Olotina! Enhorabona! Amb el teu inici de febrer, les cançons de bon rotllo sonen millor!
Sindria! Quan vaig tenir el +, estava tot el dia amb sensació de que em venia la regla, mal d'ovaris similar.... aixi que no esta tot perdut!

Tinc un parell de dubtes. Amb cicles irregulars com el meu, es millor fer servir TO? On els compreu?
lilylau
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dc. gen. 21, 2015 10:42 am

EntradaAutor: lilylau » dt. feb. 02, 2016 11:42 am

olotina ha escrit:I ara mossa77, espero que hagis tingut temps d'afinar, perquè... TE+!!!!!
no m'ho puc creure!!! Tenia la intuïció des de feia dies però els maleïts sortien negatius. I ara he fet un altre pipitest i tatxaaaaaaaaaan!!! es veu molt fluixeta però es veu perfectament!
panxu panxu panxuuuuuuuuu!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :b-))) :b-))) :b-)))

Moltíssimes felicitaaaaaaaaats!!! Això si que ha estat una bona entrada de mes!!!!! :-()) :-()) :-())

MOMENT EGO: Jo també estic molt contenta, m'acaba de baixar la W!!! Ha arribat 3 dies abans del que pensava i per fi està aquí el cicle que tan estàvem esperant, ja ens posem a buscar!!! Canvio doncs la meva NW a 04/03, i comencem la cerca la setmana vinent mateix!!! ..::·· ..::·· ..::·· :love: >.-<:

Molta sort a totes! :panxeta:
Lannah83
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Lannah83 » dt. feb. 02, 2016 12:01 pm

LILYLAU al ataquerrrrr la setmana que ve! Deixa al maromo ben sec jeje
VANNION: jo els TO els vaig comprar a Amazon! Els One Step :)
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. feb. 02, 2016 12:29 pm

Uolaaa xerrameques!!!! :love: :***:
Olotina que guaiiiiiiiii >.-<:

Mossa i lannah com aneu????? Alguna altra DNW a prop????

Vannion jo els compro a amazon, els one step. :ok:

Lyliau a tope doncs!!!!la setmana que ve a la caça!!!! :: orrr:: :sex-|:

Sindria que bé queset'allarguiel cicle!!!jo espero quetb se m'allargui...Bé, més aviat q allargui la fase lutea

Jenn però el TO et va sortir marcadet el cap de setmana,no??

Tànit que bé tenir-te per aqui de nou :love:

Xinxa tu com jo també cicles curts... jo els tinc de24 i just el mes passat va ser de26 ( tot i que la meva teoria era que vam caçar ovulet però va tenir problemespes implantar )

Bé, sé que em deixo a moltes però no tinc més temps.

Mode ego:estic a DPO3 i tinc dolors com de regla....argggg quina merda tot....el desespero és fatal :ufs:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
lilylau
Entrades: 87
Membre des de: dc. gen. 21, 2015 10:42 am

EntradaAutor: lilylau » dt. feb. 02, 2016 12:55 pm

Marta_1986 ha escrit:
Mode ego:estic a DPO3 i tinc dolors com de regla....argggg quina merda tot....el desespero és fatal :ufs:

Aquest mes que t'has posat les piles de fer deures jo tinc un bon pressentiment per tu!!! No desesperis gaire al desespero que això ja arriba! :cnena: :cnen:
mossa-77
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

EntradaAutor: mossa-77 » dt. feb. 02, 2016 1:08 pm

Hola nenes!!!

He entrat un moment per veure si hi havia noves inscripicions, perquè ahir en algun post vaig veure que alguna que estava a la banqueta, ja comença cerca al febrer. Però res, veig que de moment no s'ha apuntat.
Jo avui estic inflada, no sé sensació de warry a tope. Ja sé que fins que no vingui hi ha esperança, però no sé... no ho veig clar. Al mati m'ha donat per mirar.me la temperatura,,, i com ja us vaig dir que no m'he parat a mirar mai com ho feu tot això, no tinc ni idea del que faig, jejeej. Ja us vaig dir que si em baixa la maleida, n'apendré pel pròxim mes. El cas és que fa 3 dies que m'ho miro a la mateixa hora quan em llevo, i el primer dia 36.5, el segon 36.7, i avui 36.8. Jo flipo perquè mai solo arribar a 35 graus. No sé.... pot ser alguna senyal?
Imatge
Malibuna
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

EntradaAutor: Malibuna » dt. feb. 02, 2016 1:52 pm

Hola guapes!!!

Mossa, jo el tema temperatures no sé com va, així que no et puc ajudar massa

Nanuka, a tope amb la SW :: orrr:: Heu d'aprofitar que la nena està amb els avis!!!

Dayna, ja ens explicaràs que et diu el ginecòleg!

Sindria, sí que és bona señal que s'allarguin els cicles!! >.-<:

Jenn, tu continua fent TO, que tard o d'hora veuràs la ratlleta més forta.

Vannion, jo compro els TO de One Step a Amazon també.

lilylau, que bé!! >.-<: Espero que tingueu una cerca ben curteta!!!

Nosaltres ara estem en fase desespero, amb ganes de saber si hem encertat o no, i això que encara em queden 10 dies per saber-ho!!!! M'ho hauré de prendre amb calma! :-o00m
olotina
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

EntradaAutor: olotina » dt. feb. 02, 2016 2:00 pm

mossa77 el tema de les tempes, és bona senyal que pugin dia rere dia i tan a prop de la DNW però s'haurien de poder comparar amb les dels primers dies de cicle. 36,6 o 36,8 és una tempe alta però si a dia 5 del cicle estàs a 36,4 la pujada no és significativa. Saps? hauries de tenir algunes tempes preses d'abans de l'ovulació, per poder comparar si ara estàs per sobre o per sota de la mitjana...
Aisshhhh com ens agrada petar-nos el decàleg de les cercadores..."no et prendràs la temperatura només uns dies abans de la w" jajajaja
mossa-77

EntradaAutor: mossa-77 » dt. feb. 02, 2016 3:09 pm

Jijijij gracies olotina, aveure què serà!!
Imatge
Riu
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 4:41 pm

EntradaAutor: Riu » dt. feb. 02, 2016 4:42 pm

Uau, m'és super difícil seguir-vos, com escriviu...

Jo estic en plena sexy week i la veritat estic amb unes ganes...a més de rebaixes em vaig comprar roba interior nova i avui m'he posat un dels conjunts que espero que li agradi...ahir ja li vaig dir que tocava i se'm va estressar diu que vol calma i que vingui quan hagi de venir.

Felicitats Olotina. Jo també tinc test d'aquest one step i ja em feu dubtar si he fet bona compra. Es que surten molt més econòmics ja que l'altra vegada em vagi gastar una pasta amb dos test dels de farmàcia i ara per la meitat de preu en tinc cinc.

Espero la propera vegada poder personalitzar més. Ànims a totes que aquest mes de Carnaval amb molta disbauxa ha ser el nostre!
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
dayna
:: conillet
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dt. feb. 02, 2016 4:57 pm

Ualaaaaa! Aquest mes batrem rècords de participació, a dia 2 del mes ja portem 6 pàgines! Jajaja! Hauré de fer-me una taula resum de totes les foreres per estar al dia! Jajajaja!

Olotinaaaa guapi ens has emocionat! T'anirem seguint!

Estic una mica nerviosa però amb ganes que arribi demà! Ja us explicaré!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » dt. feb. 02, 2016 5:04 pm

RIU aquests homes són la pera..falta que els hi diguis que toca que s'atabalen jejeje
DAYNA molta sort per demà i desitjo que no et vingui la maleïda!!!!!

Mode ego: porto uns 3 dies amb nàusees al matí sobretot, pits adolorits des de fa molts dies, des d'ahir dolorets de regla i avui atacs de gana i MOLT mal de cap...i algun granet m'ha sortit així que estic ben cagadeta jeje molta sort a la resta!!!
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
_ArcoIris_
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dt. feb. 02, 2016 5:29 pm

Uy Lannah! !! Qué bien pinta !!! Nos vas contando jejeje
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
Nurieta81
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

EntradaAutor: Nurieta81 » dt. feb. 02, 2016 5:54 pm

Hola noies!!!

Buff jo no em puc connectar mentre treballo i ara ja hi ha molts missatges!! Molt difícil seguir-vos!! Bueno, molta sort a les 3 que teniu aquesta setmana la NW!! Molt ànims Sindria, Lannah i Mossa!!! Us passa a vosaltres que teniu molt nervis durant el desespero però la vostra parella no?? És que el meu marit és molt tranquil i el desespero el passa amb moooolta calma, quina enveja jejejje.

Ah! Dayna estaré atenta a la teva visita al gine demà, jo també tinc la FL una mica justeta, diria que al límit, 10 dies, però he vist molts casos que es queden embarassades sense problemes... Tot i que el mes passat crec que em va passar com a la Marta1986 que diria que vaig tenir problema d'implantació, però és la meva teoria, veurem aquest mes què tal :).

Vannion jo aquest mes he començat amb TO i també he comprat els One Step de amazon. Tinc els cicles irregulars i això i la temperatura per mi es clau per saber quan ovulo més o menys.

Doncs res, les que esteu en SW a disfrutar molt i a caçar a l'ovulet!!! ..::·· ..::·· ..::·· . Jo vaig a fer-me un TO a veure com estem avui.

Un petonàs!!
Tànit
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

EntradaAutor: Tànit » dt. feb. 02, 2016 6:04 pm

Noies pot ser oi que m havi tornat boja del tot??? La meva SW acaba dema pero jo vaigplena de psicosimptomes:grans, marejos be no son marejos ni nausees però com l estómac remogut, mal d ovaris,mal de cap... (Menys les tetes po jo dubto q em pugin les tetes xq potser em rebenta tot XD) cansament, no es tant son com cansamebt fisic i psíquic, gana,.....
A mi m ha passat com la marta 1986 que tenia tots els psintomes i de fet tempes altes i ha baixat la w dos dies dp... A mi em donava la sensacio com q era un abort però potser si q pugui ser un problema d implantació, ... Em sembla q aquest desespero serà fatal. Llenço a l airepels equis d investigació q es plantegin inventar el TE q marqui + o - un cop finalitzada la sw i que sigui sense falsos + ni - apa si algun espia de la farmaceutica corre per bambalines que vagi prenent nota
Nurieta, a mi em passa el Tanitu no s altera x res de fet hem trigat massa en posar nos hi xq mai ha volgut parlar del tema i jo ja voldria tenir triat el nom, l, escola els padrins..... XD veieu q estic na mica malament????
mossa-77

EntradaAutor: mossa-77 » dt. feb. 02, 2016 6:12 pm

Sindria encara que no tinguis esperances mentre no hi ha warry tot pot ser, si heu fet deures clar. ejejej. Aveure si no baixa i ens mantens informades.

dayna aveure que et diu el gine guapa!!!

Riu a tope amb la SW, i a tope amb els conjuntets sexys!!!! No pot fallar aixo!!

Lannah a vegades quan et llegeixo sembla que em llegeixi a mi mateixa :love: tinc uns atacs de gana que flipes..., per cert ja has menjat xuxes?? jijiji, menja'n que si hi ha panxu és un "antoju" jajajajajaja. Tinc nàusees pero tot el dia en general, no sé com un mal estar. Mal de cap... molt no... però de tant en tant com un cansament al cap, una cosa rara. El granet el tinc a la barbeta, igual que una bruixa. urgggg.

Nurieta, a fer punteria i a caçar ovulet avui eh!!!

En general NOIESSSS, que no segueixo el fil!!!!! quina xerrera tant terrible!! ajajjaja, perdoneu si em deixo algú eh!!! al vespre amb calma ho llegeixo tot.
Imatge
Nurieta81
Entrades: 214
Membre des de: ds. gen. 30, 2016 9:24 pm

EntradaAutor: Nurieta81 » dt. feb. 02, 2016 6:23 pm

Uix Tànit sí que comences aviat aquest mes amb els psicosímptomes.... Diria que és massa aviat no?? A mí em va passar exactament igual el mes passat, amb 1 dia de retràs, tenia molts síntomes (que no vaig tenir en el 1r cicle per exemple), vaig començar a tacar molt poquet rosa, després marronet i de cop un dia vaig tenir un dolor molt molt fort de regla quan jo mai tinc dolors previs i mai tan heavys i al dia següent em va baixar, va ser una regla molt rara... També vaig pensar que seria abort però bueno, mai ho sabrem suposo.

jejejejej a mi em passa igual amb el plans, el tornaré boig pobret!!

Mossa qué bé sona tot plegat no???? Et queden 3 dies ja només!!!! Quins nervis!!!
Lannah83

EntradaAutor: Lannah83 » dt. feb. 02, 2016 6:24 pm

MOSSA-77 amb tu em passa lo mateix em veig reflexada jaja i si, vaig comprar xuxessss que no podia més!
Els granets a la barbeta també jaja ojalà tinguem sort maca!:D
Tot i que tinc molta por la veritat...ja queda menys!!!
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::