♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Bon dia noies!
Dayna, la meva data no la toquem de moment... Perque no se si vaig ovular o no, avui la grafi tampoc em diu res. Ja començo a estar agobiada :(
Com esteu? Hi ha alguna que estigui a la fase desespero????
Dayna, la meva data no la toquem de moment... Perque no se si vaig ovular o no, avui la grafi tampoc em diu res. Ja començo a estar agobiada :(
Com esteu? Hi ha alguna que estigui a la fase desespero????
Hola Jenn!! Molts ànims!! És un rollo quan intentes tenir una mica clar com funciona el cos i no pots... Jo suposo que lo de dormir amb la nena i donar pit deu influir en les tempes. Jo per exemple, si una nit dormo malament, les tempes em fan el tonto. Hauràs de tenir paciència...
I en desespero diria que la Dayna i jo, només quedem sense panxu nosaltres 3 en aquest post jejejje. A mi em toca dilluns 17 i la Dayna crec que dissabte 20. Tot i que mirant la gràfica, no hauria de ser abans??
Nightygt, encara que no ens coneguem, enhorabona pels bessons!! Sereu una gran família!!

I en desespero diria que la Dayna i jo, només quedem sense panxu nosaltres 3 en aquest post jejejje. A mi em toca dilluns 17 i la Dayna crec que dissabte 20. Tot i que mirant la gràfica, no hauria de ser abans??
Nightygt, encara que no ens coneguem, enhorabona pels bessons!! Sereu una gran família!!

Vaig entrant per seguir-vos però com que teniu unes gràfiques que són pitjor que el Dragon Khan no sé gaire com interpretar-les.
Jenn si el TO et va marcar més positiu que altres dies el dia 4, fas bé de partir amb el dia 4 com a DPO0. Realment la teva gràfica no segueix cap patró "normal". Potser, com dius, el fet de no dormir d'una tirada fa alterar les tempes. I si ara estàs a DPO6 encara et queden dies de desespero...
ànims reina!! ho aconseguirem!!
dayna la teva grafi ja està ben encaminada, no? I per la ressonància, avisa que podria ser que estiguessis embarassada!
petitprincep em sap greu la teva w :(( super maleïda. Espero que estiguis bé
nurieta la teva grafi és..."inquietant" tan plana!!
Jenn si el TO et va marcar més positiu que altres dies el dia 4, fas bé de partir amb el dia 4 com a DPO0. Realment la teva gràfica no segueix cap patró "normal". Potser, com dius, el fet de no dormir d'una tirada fa alterar les tempes. I si ara estàs a DPO6 encara et queden dies de desespero...
ànims reina!! ho aconseguirem!!dayna la teva grafi ja està ben encaminada, no? I per la ressonància, avisa que podria ser que estiguessis embarassada!
petitprincep em sap greu la teva w :(( super maleïda. Espero que estiguis bé
nurieta la teva grafi és..."inquietant" tan plana!!
Sí que és inquietant sí... Aquest matí quan he vist que no varia res de res m'ha sobtat, a veure si demà canvia algu. Mai l'havia tingut així i no sé a què es pot deure, no he canviat res, ni hores de son ni res...
Uix que maleducada sóc jejejee. Com portes la
olotina???
olotina???Re: ♬•._.•☂•._.•☁ GRAFIQUERES DE GENER-FEBRER 2016 ☁•._.•☂•._.•♬
Tranqui!! bé, no sé, van passant els dies i no passa res. Intento estar tranquila però fins que no senti bategar el cor no començaré a creure-m'ho. És molt aviat i encara pot passar de tot, però sóc superpositiva i sé que la meva llentieta serà super forta i s'agafarà bé!
no deixo d'entrar al grafiqueres per seguir-vos. Ja anireu tenint notícies meves. A més, no caldrà, perquè d'aquí a no res passareu al otro lado del muro i ens trobarem al mares d'octubre/novembre!
no deixo d'entrar al grafiqueres per seguir-vos. Ja anireu tenint notícies meves. A més, no caldrà, perquè d'aquí a no res passareu al otro lado del muro i ens trobarem al mares d'octubre/novembre!
Nurieta 81 tens raó... ho he vist aquest matí al posar la tempe.
Si la meva FL continua mini com sempre, la meva data DNW s'avança 4 dies perquè aquest mes vaig ovular abans! De fet, he ovulat quasi normal! El dia 14 del cicle! jajaja! Els mesos anteriors havia ovulat entre CD18 I CD20, el passat a CD16 i aquest a CD14. Serà la Maca? Porto ja 2 mesos sencers prenent-la.
Així doncs faré cas al FF que avui m'ha marcat l'ovulació i canviaré la meva DNW al 16 de Febrer! Malauradament la predicció de la DNW no m'ha fallat mai, la meva FL és constant. Nurieta81 ... ara si que anirem juntetes en el desespero!
Olotina guapi com vas? Què sents? Ja tens hora per la eco? Explicaaaaaa!
Si la meva FL continua mini com sempre, la meva data DNW s'avança 4 dies perquè aquest mes vaig ovular abans! De fet, he ovulat quasi normal! El dia 14 del cicle! jajaja! Els mesos anteriors havia ovulat entre CD18 I CD20, el passat a CD16 i aquest a CD14. Serà la Maca? Porto ja 2 mesos sencers prenent-la.
Així doncs faré cas al FF que avui m'ha marcat l'ovulació i canviaré la meva DNW al 16 de Febrer! Malauradament la predicció de la DNW no m'ha fallat mai, la meva FL és constant. Nurieta81 ... ara si que anirem juntetes en el desespero!
Olotina guapi com vas? Què sents? Ja tens hora per la eco? Explicaaaaaa!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Per cert,
Algú em podria dir què vol dir el requadre rosa i fons blanc del dia 25 de febrer? Correspon en principi al CD10 del següent cicle i no hi ha res apuntat (el FF no deixa posar res en dates futures...) però per algun motiu la versió mòvil el marca. A la versió web no surt res...
És curiositat...
Algú em podria dir què vol dir el requadre rosa i fons blanc del dia 25 de febrer? Correspon en principi al CD10 del següent cicle i no hi ha res apuntat (el FF no deixa posar res en dates futures...) però per algun motiu la versió mòvil el marca. A la versió web no surt res...
És curiositat...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Dayna no sé pas què és aquest quadre, al meu FF no m'ha sortit mai... Pot ser que et marqui l'inici dels dies fèrtils? A mi me'ls marca en verd, però. No sé... A veure si alguna compi et pot ajudar.
Jo tinc la 1a eco el 26/02! Per quan estigui de 8. Ja us diré què tal.
Petons!!
Jo tinc la 1a eco el 26/02! Per quan estigui de 8. Ja us diré què tal.
Petons!!
Jo no puc veure fotos encara però el que tu descrius en la meva app del FF és el dia que em recomanen fer test d'embaraç. Si cliques just a sota del calendari a "Legend/key/help" et possa què és cada cosa...
DAYNA es com t han dit, és el dia que el FF et recomana fer TE
Lo que no acabo d'entendre és perquè a tu et possa la data tan lluny i a mi el 16 de Febrer... En principi la meva FL és de 10 dies i vaig ovular el 4 de febrer. Són un parell de dies de diferència amb tu. Bueno res, que m'ha semblat curiós ;)
Jo vaig ovular el dia 6 i la meva FL és de 9 dies... em marca CD1 el 16, i realment si és així hauria estat un cicle fugaç de tan sols 23 dies!
Suposo que és per aquest motiu que em recomana fer TE quasi 10 dies després, seria CD33 en cas de no baixar la warry!
Gràcies noies! És la primera vegada que el FF em proposa dia per TE... Serà que pensa que hem fet diana? jajajajaja! pobrissonet cigronet... amb 9 dies no tindrà temps d'agafar-se! Sort que estem ja en vies de posar-hi remei!
Suposo que és per aquest motiu que em recomana fer TE quasi 10 dies després, seria CD33 en cas de no baixar la warry!
Gràcies noies! És la primera vegada que el FF em proposa dia per TE... Serà que pensa que hem fet diana? jajajajaja! pobrissonet cigronet... amb 9 dies no tindrà temps d'agafar-se! Sort que estem ja en vies de posar-hi remei!

- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Bon dia! Ostres nyght!!! Hagaa familia nombrosa hehehe que guai! Ja us anirem seguint hehehe
JENN et preocupis ja que és el primer mes de moment els resultats no són concloents. ..
JENN et preocupis ja que és el primer mes de moment els resultats no són concloents. ..
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

dayna hola??!! et trobes bé? aquesta pujada què és?
nurieta guai també la teva no?
Jenn tu com vas? tens alguna pista més?
encara queden dies però vaaaaaaaa!!!
nurieta guai també la teva no?
Jenn tu com vas? tens alguna pista més?
encara queden dies però vaaaaaaaa!!!
Hola noies! Vinc del post vei perque Potser el mes vinent faig grafiques. . Pero tinc un dubte. . Amb quin tipos de termómetre preneu la temperatura? Es especial? I com es millor agafar la tempe, vía oral o vaginal? Aixxx. .. es tot un mon aixo.. jijijiii
Gracies!
Gracies!
Hola petit!!
jo me la prenia amb un de digital normal. I via oral.
Pots fer-ho com vulguis, però el que és imprescindible és que sigui sempre igual: mateix termòmetre, mateixa via i mateixa hora. D'aquesta manera pots veure el patró i comparar temperatures. Si no ho fas així no podràs interpretar-les.
Sembla tot un món, però ja veuràs que és ben fàcil. I et donarà tranquilitat, encara que no ho sembli. I si tens dubtes, aquí estem!!
jo me la prenia amb un de digital normal. I via oral.
Pots fer-ho com vulguis, però el que és imprescindible és que sigui sempre igual: mateix termòmetre, mateixa via i mateixa hora. D'aquesta manera pots veure el patró i comparar temperatures. Si no ho fas així no podràs interpretar-les.
Sembla tot un món, però ja veuràs que és ben fàcil. I et donarà tranquilitat, encara que no ho sembli. I si tens dubtes, aquí estem!!
Gracies OLOTINA! !!! I com vas amb la panxuuuu? ?
M'he descarregat el FF al móvil .. es amb angles? Hi han coses q no entenc.. quin lio!!
M'he descarregat el FF al móvil .. es amb angles? Hi han coses q no entenc.. quin lio!!
Sí, és amb anglès. Al principi em sembla que ens hem atabalat totes, amb tanta info, però ja veuràs que està super bé. També pots entrar des de web a l'ordinador i agafar el link de la teva gràfica i posar-te-la a la firma, així totes podrem veure-la.
La meva panxu va fent. A les tardes tinc son i a partir de les 19.00h començo a estar totalment KO de cansament. Una mica de mal de panxa. I res més. Suposo que "no news, good news".
La meva panxu va fent. A les tardes tinc son i a partir de les 19.00h començo a estar totalment KO de cansament. Una mica de mal de panxa. I res més. Suposo que "no news, good news".
Petit36 com bé ha dit Olotina el més important és fer-ho sempre igual perquè has de comparar les teves tempes pre i post-ovulació. Jo utilitzo termometre normal digital. Venen uns que diuen "basals" inque són especialment pensats per la franja de 35 a 38 graus (si no son digitals tenen moltes ratlletes per veure bé els decimals). Però vaja, no cal.
Recomanen prendre tempe oral o vaginal. Jo reconec que faig aixella però sempre igual i em serveix per veure diferencies. El proper cicle faré oral.
Olotina! Jajaja! Ja sabia que em pregntarieu per la pujada. No sé què és! La veritat és que ahir al vespre no em trobava bé però tampoc se dir què era... Febre no tenia. Avui m'he llevat amb mal de cap i porto tot el dia amb el cos extrany, potser estic incubant alguna cosa. És massa d'hora per que siguin simptomes de panxu!
El més curiòs és que ahir vaig tnir baixada monumental, fins i tot vaig haver d'enganyar el FF amb una decimeta perquè em reinterpretava la grafi i treia la ovulació. Jo estic segura que vaig ovular!
Recomanen prendre tempe oral o vaginal. Jo reconec que faig aixella però sempre igual i em serveix per veure diferencies. El proper cicle faré oral.
Olotina! Jajaja! Ja sabia que em pregntarieu per la pujada. No sé què és! La veritat és que ahir al vespre no em trobava bé però tampoc se dir què era... Febre no tenia. Avui m'he llevat amb mal de cap i porto tot el dia amb el cos extrany, potser estic incubant alguna cosa. És massa d'hora per que siguin simptomes de panxu!
El més curiòs és que ahir vaig tnir baixada monumental, fins i tot vaig haver d'enganyar el FF amb una decimeta perquè em reinterpretava la grafi i treia la ovulació. Jo estic segura que vaig ovular!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |