CERCADORES DE FEBRER
Re: CERCADORES DE FEBRER
Dayna em sap greu bonica, a pensar en el pròxim cicle, amb il·lusió reina!
Lanina mentre no hi hagi warry hi ha esperances. O sigui que amunt!
Petit36 esperarem un parell de dies, estaré pendent de tu! Aveureeeee!!!!!
Mode ego: Ara vinc de l'oculista, i he de portar ulleres, deu ser l'edat que no perdona!! condueixo molt, i per això tenia aquestes migranyes tant bèsties aquests dies. Les nàusees éren provocades pel mal de cap. En fi... n'he triat unes de ben xules, i aveure si m'acostumo. Tinc molt poqueta graduació.
Lanina mentre no hi hagi warry hi ha esperances. O sigui que amunt!
Petit36 esperarem un parell de dies, estaré pendent de tu! Aveureeeee!!!!!
Mode ego: Ara vinc de l'oculista, i he de portar ulleres, deu ser l'edat que no perdona!! condueixo molt, i per això tenia aquestes migranyes tant bèsties aquests dies. Les nàusees éren provocades pel mal de cap. En fi... n'he triat unes de ben xules, i aveure si m'acostumo. Tinc molt poqueta graduació.
Riu enhorabona bonicaaaaaa
Dayna ja t'ho he dit al grafiqueres però res, que molts ànims i que com a mínim la FL sembla que va millor no??? Algo hem tret d'aquest mes!!! Ara al març a rematar-ho!!
Lanina potser si que és aviat en el teu cas i no t'ho detecta, perquè tu no feies tempes ni TOs, no?? Així és difícil saber quan NO toca la W exactament... Et tocarà esperar a veure com va... Però si no hi ha W no ho donis per perdut!!! Paciència maca!!
La resta què, algun TE més a la vista???
Les que esteu a SW a disfrutar-ho molt que ara ve el cap de setmana i anem més relaxats!
Bon cap de setmana!! Petonets!!
Dayna ja t'ho he dit al grafiqueres però res, que molts ànims i que com a mínim la FL sembla que va millor no??? Algo hem tret d'aquest mes!!! Ara al març a rematar-ho!!
Lanina potser si que és aviat en el teu cas i no t'ho detecta, perquè tu no feies tempes ni TOs, no?? Així és difícil saber quan NO toca la W exactament... Et tocarà esperar a veure com va... Però si no hi ha W no ho donis per perdut!!! Paciència maca!!
La resta què, algun TE més a la vista???
Les que esteu a SW a disfrutar-ho molt que ara ve el cap de setmana i anem més relaxats!
Bon cap de setmana!! Petonets!!
Per cert SAS83 Molt benvinguda guapa!!!!! Espero que d'aquí 15 dies tinguis un positiu com una casa!!!!
Per cert, si vols emplenar el qüestionari del principi del post, t'afegeixo, i així et coneixem una miqueta més!
Per cert, si vols emplenar el qüestionari del principi del post, t'afegeixo, i així et coneixem una miqueta més!
Ai Riuuuuu. Que arriba l'olor de panxu fins aquiiiii 

url=https://lilypie.com]
[/url]
[/url]Re: CERCADORES DE FEBRER
Moltes gràcies a totes, sou genials.
El meu home em diu que ho confirmem amb un altre test perque em quedi mes segura aixi que suposo que demà o diumenge faré un CB i aquest cop em fa gràcia fer-lo d'aquests digitals, les altres vegades sempre els havia fet normals.
I ara vull enviar molts ànims a la dayna, aviat tindras la teva panxu.
Petita36 estarem pendents.
Lanina no desesperis pot ser fals negatiu, els CB no se quin nivell d'hormona detecten...
Per ultim envio moltes forces a les que esteu en SW. a disfrutar al màxim!
bon cap de setmana.
El meu home em diu que ho confirmem amb un altre test perque em quedi mes segura aixi que suposo que demà o diumenge faré un CB i aquest cop em fa gràcia fer-lo d'aquests digitals, les altres vegades sempre els havia fet normals.
I ara vull enviar molts ànims a la dayna, aviat tindras la teva panxu.
Petita36 estarem pendents.
Lanina no desesperis pot ser fals negatiu, els CB no se quin nivell d'hormona detecten...
Per ultim envio moltes forces a les que esteu en SW. a disfrutar al màxim!
bon cap de setmana.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Hola a totes.. us explico.
Avui estava a 11dpo día 25 del meu cicle. Día q normalment començo a tacar fins q el 26 arriba la W.
Fa dos cicles q faig progesterona per allargar la segona part del cicle. Doncs resulta q aquest cicle vaig començar a prendre tempes a meitat d cicle per veure com avançava. .aquesta es la meva gráfica. Ho vaig fer pq pensava q si veía q la tempe baixava era senyal d W I al menys l'ostion no hagues estat tant fort.. Doncs ja veieu, ha anat pujante I bastant.. I he tingut sensacions totals d panxu..
Doncs aquest mati quan me le pres I he vist q havia pujat estava contenta, pero cap a les 10h he comensat a tacar marronós esporádic.. I ja m'he desanimat. . I cap al migdia he comensat a tacar mes sangre amb molt d fluxe I filets d sang.. no se.. molt raruu perque sense cap tipus d dolor.. I jo hem pregunto es normal aquestes pujades el día q arriba la W??
Perdoneu el rotllo ego.. pero stic bastant xafada. Us vaig a llegir..
Avui estava a 11dpo día 25 del meu cicle. Día q normalment començo a tacar fins q el 26 arriba la W.
Fa dos cicles q faig progesterona per allargar la segona part del cicle. Doncs resulta q aquest cicle vaig començar a prendre tempes a meitat d cicle per veure com avançava. .aquesta es la meva gráfica. Ho vaig fer pq pensava q si veía q la tempe baixava era senyal d W I al menys l'ostion no hagues estat tant fort.. Doncs ja veieu, ha anat pujante I bastant.. I he tingut sensacions totals d panxu..
Doncs aquest mati quan me le pres I he vist q havia pujat estava contenta, pero cap a les 10h he comensat a tacar marronós esporádic.. I ja m'he desanimat. . I cap al migdia he comensat a tacar mes sangre amb molt d fluxe I filets d sang.. no se.. molt raruu perque sense cap tipus d dolor.. I jo hem pregunto es normal aquestes pujades el día q arriba la W??
Perdoneu el rotllo ego.. pero stic bastant xafada. Us vaig a llegir..
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
DAYNA com estas wapi?? Vaaa q ens hem d'animar entre totes q som unes lluitadores!
LANINA tu q tal? Li has donat la maleta jaa???
MOSSA a veure si amb les ulleres vas millor del cap.. canya amb la SW
RIU me n'alegro moooolt!! Ara cuidat I es veritat q es molt macu veure la paraula "embarazada" en el CB..
jo havia somiat q la veuria.. pero d moment va a ser q no..
Molts petons per totes!! Falten moltes desaparegudes per aquesta setmana! !! On sou panxolines????
PER CERT EGOOO: avui he parlat amb la meva gine q ha mirat el resultat del seminograma del meu home, I m'ha dit q ha sortit bé! Q no está afectat per la infecció! ! Aixi q mes trankils...
Aviat sortira el sol.... segur!
LANINA tu q tal? Li has donat la maleta jaa???
MOSSA a veure si amb les ulleres vas millor del cap.. canya amb la SW
RIU me n'alegro moooolt!! Ara cuidat I es veritat q es molt macu veure la paraula "embarazada" en el CB..
Molts petons per totes!! Falten moltes desaparegudes per aquesta setmana! !! On sou panxolines????
PER CERT EGOOO: avui he parlat amb la meva gine q ha mirat el resultat del seminograma del meu home, I m'ha dit q ha sortit bé! Q no está afectat per la infecció! ! Aixi q mes trankils...
Aviat sortira el sol.... segur!

No puc posar colorins que estic amb el mòbil pero ENHORABONA RIU!!! Que guay, una altra panxu!!
Dayna, molts ànims guapa! Pensa en la part positiva, la FL ja està regulada!
Petit, no puc veure les imatges encara però no controlo el tema temperatures. A veure si alguna grafiquera et pot ajudar bonica.
Modo ego: nosaltres comencem SW aquest cap de setmana perquè suposo que ovularé cap al dimarts així que ... al ataque!!
Dayna, molts ànims guapa! Pensa en la part positiva, la FL ja està regulada!
Petit, no puc veure les imatges encara però no controlo el tema temperatures. A veure si alguna grafiquera et pot ajudar bonica.
Modo ego: nosaltres comencem SW aquest cap de setmana perquè suposo que ovularé cap al dimarts així que ... al ataque!!
petit36 bonica em sap molt de greu. Sé com et sents, perque fa quinze dies vaig sentir el mateix. També pensava ben bé que tenia panxu, i quan em va venir la warry, igual que tu, amb uns filets marrons. Vaig pensar que encara éren restes de l'abortament de feia dos mesos. No sé, no ho sabré mai. És una bona merda, ja ho sé, però passen els dies, acaba la warry, i tornes a començar, amb ilusió i contenta de tornar.ho a intentar. Jo estic en plena SW, i ja he oblidat aquest mal moment. I tu faràs igual, i ho saps. Un petó gegant preciosa.
I això va per la Lannah83, que va dir que volia reposar un temps. Anem per les mateixes dates, o sigui que ja estaves en plena SW, no sé si ens vas llegint o no, però que sàpigues que penso com deus estar. Ens sentiem molt igual recordes? o sigui que si ens llegeixes dona senyals guapa, que et trobem a faltar, i espero que desprès de la patacada de fa pocs dies, estiguis onfire altre vegada i et tornis a unir ben aviat. Un petó ben gran
I això va per la Lannah83, que va dir que volia reposar un temps. Anem per les mateixes dates, o sigui que ja estaves en plena SW, no sé si ens vas llegint o no, però que sàpigues que penso com deus estar. Ens sentiem molt igual recordes? o sigui que si ens llegeixes dona senyals guapa, que et trobem a faltar, i espero que desprès de la patacada de fa pocs dies, estiguis onfire altre vegada i et tornis a unir ben aviat. Un petó ben gran
Hola mossa-77,
Si hem vols enviar el qüestionari, estare encantada d omplir-lo.
Gracies per la benvinguda.
Si hem vols enviar el qüestionari, estare encantada d omplir-lo.
Gracies per la benvinguda.
mossa-77 ha escrit:Per cert SAS83 Molt benvinguda guapa!!!!! Espero que d'aquí 15 dies tinguis un positiu com una casa!!!!
Hola a totes!
MOSSA si reina.. segueixen I es W..cada vegada va a mes.. Ahir vaig tenir al migdia sang vermella bastant, amb fluxe com moc cervical saps??.. ara d dolor res d res.
Aixi q esperar q passi I a pel proper. Aquest cicle vinent no fare res.. ni TO ni tempes ni res, se quan ovulo pq ho noto molt així q anirem fent. I tb pq les tempes no m'en fio.. Aquest mes m'han jugat una mala pasada I ahir estava força trista per tot plegat..snif..
Tu com vas?? Aquesta setmana has descansat prou?
Petons boniques!
MOSSA si reina.. segueixen I es W..cada vegada va a mes.. Ahir vaig tenir al migdia sang vermella bastant, amb fluxe com moc cervical saps??.. ara d dolor res d res.
Aixi q esperar q passi I a pel proper. Aquest cicle vinent no fare res.. ni TO ni tempes ni res, se quan ovulo pq ho noto molt així q anirem fent. I tb pq les tempes no m'en fio.. Aquest mes m'han jugat una mala pasada I ahir estava força trista per tot plegat..snif..
Tu com vas?? Aquesta setmana has descansat prou?
Petons boniques!
Vaja Petit36, bueno, a pel següent cicle!! Molts aniiiims!!
Jo si aquest cicle no em quedo prenyi, fare com tu, passare de TOs, i no perquè noti la ovulacio, sino pq noto que m' obsessionen i no ho veig sa en mi. Aquest mes m' he fet TO mati i tarda desde el día 10 del cicle i a vegades alguns semblaven positius i estava descol.locada totalmente. Avui m' ha sortit la ratlleta més marcada q la de control, aixi que entenc q ovulo entre demà i passat. Farem deures i a veure si sona la flauta, si no, intentaré relaxar-me pel següent cicle.
Petoneeets!
Jo si aquest cicle no em quedo prenyi, fare com tu, passare de TOs, i no perquè noti la ovulacio, sino pq noto que m' obsessionen i no ho veig sa en mi. Aquest mes m' he fet TO mati i tarda desde el día 10 del cicle i a vegades alguns semblaven positius i estava descol.locada totalmente. Avui m' ha sortit la ratlleta més marcada q la de control, aixi que entenc q ovulo entre demà i passat. Farem deures i a veure si sona la flauta, si no, intentaré relaxar-me pel següent cicle.
Petoneeets!
Petit ho sento reina! Sé que és un pal, però no hi ha més remei que pensar en el pròxim cicle. Faràs bé amb aixo de descansar de tempes o TO, fes pinxitus quan et notis ovulació i llestos. Agafa forces i al ataqueee!!! Que nosaltres podem! Un peto ben fort guapa
Petit36 molts ànims i t'anirà molt bé desconectar de tot pleglat. Tu a l'ataque els dies pre-ovulació i post i el proper mes potser és el teu.
Jo he fet un CB per reconfirmar i si ha sortit embarazada 2-3 setmanes.
Que après de tot plegat: Que els tests aquests de tires no són tant sensibles com diuen a l'hormona. Millor esperar dos o tres dies de la data de la NW.
I que la natura fa el seu curs...jo aquest cicle preocupada perquè haviem fet deures pocs dies...i mira ha arribat el positiu més aviat del que em pensava, la qüestió es fer-ho el dia clau i que els astres estiguin alineats...ja m'enteneu.
Us explico això per animar-vos i dir-vos que relaxar-se ajuda. Disfruteu dels deures i sobretot no us sentiu soles.
Jo he fet un CB per reconfirmar i si ha sortit embarazada 2-3 setmanes.
Que après de tot plegat: Que els tests aquests de tires no són tant sensibles com diuen a l'hormona. Millor esperar dos o tres dies de la data de la NW.
I que la natura fa el seu curs...jo aquest cicle preocupada perquè haviem fet deures pocs dies...i mira ha arribat el positiu més aviat del que em pensava, la qüestió es fer-ho el dia clau i que els astres estiguin alineats...ja m'enteneu.
Us explico això per animar-vos i dir-vos que relaxar-se ajuda. Disfruteu dels deures i sobretot no us sentiu soles.
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
- lanina1981
- :: papallona

- Entrades: 133
- Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm
Bon dia cercadores buniquetes!
Entro des del mvl modo soso ràpid per a felicitar aquesta panxulina de la RIU!!!!!! Quina ilu el CB ehhh!!!
:-):-)
A tu Petit molts pepos i reineta, és una merda però ens hem d'aixecar tabtes vegades com sigui necessari. Ningú va dir que això fos fàcil però valdrà la pena :*
Modo ego: Jo ja no sé què pensar.. ja dabeu que em vaig fer el CB divendres matí i que va sortir No Embarazada. No sé quin nivell de fiabilitat té, soposo que elevadissim, per tant ja ho tinc coll avall. Però nenes, es que no em baixa la W.. ni tacar ni res de res... tinc punxadetes i ja no sé què signifiquen. Vosaltres creieu que m'hauria de fer un altre test d'aquí uns dies si no baixa?
Entro des del mvl modo soso ràpid per a felicitar aquesta panxulina de la RIU!!!!!! Quina ilu el CB ehhh!!!
:-):-)A tu Petit molts pepos i reineta, és una merda però ens hem d'aixecar tabtes vegades com sigui necessari. Ningú va dir que això fos fàcil però valdrà la pena :*
Modo ego: Jo ja no sé què pensar.. ja dabeu que em vaig fer el CB divendres matí i que va sortir No Embarazada. No sé quin nivell de fiabilitat té, soposo que elevadissim, per tant ja ho tinc coll avall. Però nenes, es que no em baixa la W.. ni tacar ni res de res... tinc punxadetes i ja no sé què signifiquen. Vosaltres creieu que m'hauria de fer un altre test d'aquí uns dies si no baixa?
LANiNA reina a quin día d cicle estas? Ets regular? Doncs si es així. . Fes-te un altre TE d CB q es mes fiable q cap! Anims!!
Lanina amb la info de la primera pàgina veig que tens 3 dies de falta. Pots intentar fer un altre test ja que dius que ets regular. Intenta algun altre tipus de test...jo aquest cop el dia de la falta test negatiu (de tireta), dos dies després positiu molt suau. En l'embaras de l'abort també em va passar i era un test visofar dels de la ratlleta i després amb un test CB analògic dos dies després positiu.
Ahhh i gràcies per les felicitacions.
Molts ànims i no perdis l'esperança.
Ahhh i gràcies per les felicitacions.
Molts ànims i no perdis l'esperança.
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Hola noies! Porto dies desconnectada,ho sento!
Primer de tot, RIU MOLTES FELICITATS! Me n'alegro molt d'aquesta panxeta!
Petit em sap molt greu tot plegat. Potser si que t'anirà bé no "controlar" tant els teus cicles. Ànims!
Lanina, que extrany el teu cas! Ai ai ai! Esperem que acabi amb panxeta!
Per part meva l'app m'ha atrassat la dnw a dia 26. Avui però, tinc molt mal de regla, com si m'hagués de venir ja. El tema és que si em vingués ja, hauria tornat a tenir un cicle de 21 dies, per tant, impossible que pugui haver-hi implantació. Així que si realment avui em baixa, ja puc anar demanant hora a la ginecòloga per explicar-li.
Que acabeu de passar un feliç diumenge!
Primer de tot, RIU MOLTES FELICITATS! Me n'alegro molt d'aquesta panxeta!
Petit em sap molt greu tot plegat. Potser si que t'anirà bé no "controlar" tant els teus cicles. Ànims!
Lanina, que extrany el teu cas! Ai ai ai! Esperem que acabi amb panxeta!
Per part meva l'app m'ha atrassat la dnw a dia 26. Avui però, tinc molt mal de regla, com si m'hagués de venir ja. El tema és que si em vingués ja, hauria tornat a tenir un cicle de 21 dies, per tant, impossible que pugui haver-hi implantació. Així que si realment avui em baixa, ja puc anar demanant hora a la ginecòloga per explicar-li.
Que acabeu de passar un feliç diumenge!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |