BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Malibuna
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. maig 12, 2014 7:26 am

Re: BUSQUEM MOLTS SUPERPOSITIUS D'ABRIL!!

EntradaAutor: Malibuna » dv. abr. 08, 2016 3:10 pm

Hola noies!!

Porto uns dies desconectada però ja m'he posat al dia!!

Primer de tot, ENHORABONA PICARA!!! Quina ilusió!!! >.-<: I seguiré els teus consells de rematar després de Batwoman!!! :ok: Quin fart de riure m'he fet!!! ;-)))

Dayna, doncs a fer cas del metge i repòs sense pinxitus. Ja veuràs com tot sortirà bé! Molts ànims guapíssima!

Mossa, ojalà el canvi de xip a modo zen et porti molta sort!!!

Maryla, Nineta, Aspi, Benvingudes!!! Espero que la vostra cerca sigui ben curteta!

Cookie, a tope amb la SW!! A darlo todo!!! :: orrr::

Petit, fins que no hi ha W hi ha esperança! Molts PEPOS guapa!

Lanina, pensa que així podran veure si tot és correcte i us quedareu més tranquils. I si trobessin algo que no rutlla del tot bé, doncs podreu posar fil a l'agulla. Molts ànims bonica!

Modo ego: avui he rebut el termomètre basal i estic a CD9, osigui que demà començaré amb les tempes i a veure si controlo la fase lútea, que crec que la tinc justeta. Una companya de feina que li agrada el tema de les energies, el reiki i tot això m'ha recomanat la "Piedra luna" que es veu que augmenta la fertilitat. Així que buscaré alguna per provar i la posaré sota el coixí. A veure si entra la pedra i el rematar després del Batwoman tenim sort! ..::·· :love:
Malibuna

EntradaAutor: Malibuna » dv. abr. 08, 2016 3:12 pm

Ostres!!! Ja tinc 100 missatges!!! Ja podré veure fotos!! >.-<: :p-) :pandi: :mu::
Elantris
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dv. abr. 08, 2016 3:13 pm

Lanina, doncs a mi m'han fet les de coagulació, el Carreres té contacte amb el Saura de la Clínica FecunMed i li va dir que em fes aquestes.
Tot i tenir només un avort van creure que amb els antecedents que tinc millor mirar-ho per si de cas.
Estic a la espera de resultats.

Per això et vaig dir que li comentessis al Carreres que no ho tenies clar, perquè em va dir que millor estar tranquila de cara un altre embaràs i que fessim proves.
Em sembla molt i molt bé que el nou ginecòleg us faci fer proves a tope, així encara que tot surti estupendu, podeu anar més tranquils.

Us va dir que paressis la busca fins a tenir més resultats o que a mida que els anessis tenint ja hi tornarieu?

PD= Tinc una warry d'aquelles malparides, em fa mal tot, estic sensiblona i soc un surtidor, si fos petroli em forrava!

PD2= Malibuna calla ja picarols que no em deixa publicar el meu missatge jajajajaja!!!! Vinga va, posa'ns una foto! :content:
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
lanina1981
Entrades: 133
Membre des de: dl. juny 29, 2015 2:52 pm

EntradaAutor: lanina1981 » dv. abr. 08, 2016 3:15 pm

Malibuna ha escrit:Ostres!!! Ja tinc 100 missatges!!! Ja podré veure fotos!! >.-<: :p-) :pandi: :mu::

>.-<: >.-<: >.-<:
Malibuna

EntradaAutor: Malibuna » dv. abr. 08, 2016 3:20 pm

Jajajaja Elantris!!!

Mira, doncs poso una foto de moltes "Piedras lunas" d'aquestes a veure si ens porten sort a totes!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
lanina1981

EntradaAutor: lanina1981 » dv. abr. 08, 2016 3:21 pm

Elantris ha escrit:Lanina, doncs a mi m'han fet les de coagulació, el Carreres té contacte amb el Saura de la Clínica FecunMed i li va dir que em fes aquestes.
Tot i tenir només un avort van creure que amb els antecedents que tinc millor mirar-ho per si de cas.
Estic a la espera de resultats.

Per això et vaig dir que li comentessis al Carreres que no ho tenies clar, perquè em va dir que millor estar tranquila de cara un altre embaràs i que fessim proves.
Em sembla molt i molt bé que el nou ginecòleg us faci fer proves a tope, així encara que tot surti estupendu, podeu anar més tranquils.

Us va dir que paressis la busca fins a tenir més resultats o que a mida que els anessis tenint ja hi tornarieu?

PD= Tinc una warry d'aquelles malparides, em fa mal tot, estic sensiblona i soc un surtidor, si fos petroli em forrava!

PD2= Malibuna calla ja picarols que no em deixa publicar el meu missatge jajajajaja!!!! Vinga va, posa'ns una foto! :content:

Sí, nena, de moment ens ha dit que si volem "tema" que control.lat, per si de cas. Més que res per a que no em quedi prenyi mentre encara no sapiguem res i la tornem a liar.. A mi m'ha demanat de tot... Hematologia, coagulacio, bioquimica, hormones, inmunologia i factors de la sang i temes genètics.... QUIEN DA MAAAAAS???? Imatge
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dv. abr. 08, 2016 3:55 pm

Doncs mira millor així vas més tranquila Lanina.
Les NK te les ha demanat també?
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
lanina1981

EntradaAutor: lanina1981 » dv. abr. 08, 2016 4:00 pm

Elantris ha escrit:Doncs mira millor així vas més tranquila Lanina.
Les NK te les ha demanat també?

Que és això de NK? No ho veig pas al document on hi ha tota la parrafada..
Elantris

EntradaAutor: Elantris » dv. abr. 08, 2016 4:16 pm

Les Natural Killers, no crec que t'ho hagin demanat perquè ho fan ja quan ja no saben que més buscar jejeje!
Tu tranquila, que lo més important són les de coagulació i les immunològiques i aquestes sí que te les han fet.
Hi has anat ja? a mi només per les de coagulació em van treure 10 tubets, tot i així la infermera em va dir que quan vas a donar sang et treuen exactament el doble així que Don't Worry!
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
Terrallum
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dv. abr. 08, 2016 4:37 pm

Enhorabona Picara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeee Superpanxolinaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Quin riure amb les teves explicacions jajaja. Doncs jo crec que aquest mes també faré el mateix a veure si funciona"!!!

Malibuna, jo tinc una pedra lluna des del mes passat, molt petitona penjada al coll amb una amatista( que es la meva pedra de sempre) a veure si ens porta una panxulina, diuen que és la pedra de l'embaràs :content:
Imatge

Imatge
lanina1981

EntradaAutor: lanina1981 » dv. abr. 08, 2016 4:37 pm

Elantris ha escrit:Les Natural Killers, no crec que t'ho hagin demanat perquè ho fan ja quan ja no saben que més buscar jejeje!
Tu tranquila, que lo més important són les de coagulació i les immunològiques i aquestes sí que te les han fet.
Hi has anat ja? a mi només per les de coagulació em van treure 10 tubets, tot i així la infermera em va dir que quan vas a donar sang et treuen exactament el doble així que Don't Worry!

La verge santíssima del carme nenaaaaaaaaaaa!!!!! No em diguis això, que la última vegada que em van haver de treure sang em van punxar tres vegades pq no trovaben la vena i quan finalment ho van fer em van treure un tub pediàtric pq gairebé no brollava reeeeeeeeessss!!!!!
Imatge Imatge Imatge
boleta-BCN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. feb. 04, 2016 3:17 pm

EntradaAutor: boleta-BCN » dv. abr. 08, 2016 5:37 pm

Bon divendres cuquetes! Entro ràpid i després personalitzo.

:-()) >.-<: :-()) >.-<: :-()) >.-<: MOLTÍSSIMES FELICITATS PICARA!!!! :-()) >.-<: :-()) >.-<: :-()) >.-<:

Superpanxu d'un superpinxitu!!! Nena casi em faig pipi de riure quan he llegit les teves explicacions! Vaya crack! FAN TOTAL! :lfantrose:

Mode Ego:
Avui ja no he aguantat més. Amb molts símptomes pre-warry, m'he aixecat i no tenia termòmetre (he dormit fora de casa) així que m'he fet TE. Obviament, blanco nuclear. Al cap d'una estoneta, he tingut tacadets. Ara sí que sí. Però per contra, avui tinc un fiestón i em penso fotre fins el cul de sushi i de gintònics! (eh, Dayna? jejeje). Necessito relaxarme i desfogarme una mica. Total que dimarts em toca eco de folicles i divendres histero (quina pooooooor)!!! :ufs: I el mes que bé, crec que canviaré l'estratègia de pinxitus: si el semino s'ha de fer amb 3-5 dies d'abstinència, crec q jo tb ho aplicaré, pinxitu 3 dies abans del TO+ i pinxitu el dia del TO+, i dos dies després per rematar. Què en penseu? Per probar, a veure si així cola... >.-<:
Maryla
Entrades: 201
Membre des de: dj. març 31, 2016 7:00 pm

EntradaAutor: Maryla » dv. abr. 08, 2016 7:52 pm

Primer de tot, ENHORABONA PICARA!!! :-()) :-()) >.-<: >.-<:
Vaya pinxitu més efectiu!! M'encantat la teva explicació jejeje :ok:

Boleta pots provar a veure que passa a lo millor os funciona, però en el meu primer embaràs vaig fer de tot, i el mes que vaig aconsseguir el positiu era el que menys em pensava. Havíem fet 3 pinxitus seguits els tres dies previs a l'ovulació i res més. I sempre m'havien comentat que millor dia si dia no.

Malibuna no coneixia la pedra lluna, és bo saber-ho.

Lanina has fet molt bé de demanar una segona opinió, així us quedeu més tranquils.

Petit pensa en positiu, mai se sap. Fins que no arribi la W hi ha esperança. :-o00m

Ego jo estic a DC19 y no noto res diferent. L'únic son i cansament però una setmana de febre del nen em deixa morta. zz:-) zz:-)
ImatgeImatge
dayna
:: conillet
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dv. abr. 08, 2016 8:04 pm

M'infiltro per felicitar la Picara! Moltes felicitats guapi! Molt interessant això del 3r en discòrdia per aconseguir l'orgasme! Si senyora! Que els pinxitos productius també han de ser recreatius!! jajaja!

Lanina heu fet molt bé en demanar segona opinió. Tot i així, mentre et fan proves, no pots continuar cercant? A mi m'estaven fent proves hormonals i el Daynot també s'estava mirant i el gine em va dir que no deixés d'intentar-ho, que impossible no era. Potser has tingut mala sort i l'ou fecundat no era de bona qualitat però no vol dir que tots ho siguin. I tampoc vol dir que necessàriament hagueu de tenir problemes.

Mossa-77 guapi veig que preguntaves per mi... Doncs més tranquila, la veritat, he començat amb la progesterona i hand esaparegut els tacats. m'angoixava molt! De moment em trobo molt bé, alguna cremor i mareig de tant en tant (en el bus!) i els pits ben inflats. Dolorets a la panxa i avui les hormones a flore de pell, però ni una nàusea! Comptant els dies fins el 20 que tenim eco. A veure si es deixa veure el cigronet i el podem sentir. Avui tot just entro en la sisena setmana.

Apa! Petonets a totes! Us vaig llegint!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
dayna
Entrades: 398
Membre des de: dv. nov. 27, 2015 2:42 pm

EntradaAutor: dayna » dv. abr. 08, 2016 8:11 pm

Boleta-BCN mevaaaaa!!!
Menja't tot el sushi que et doni la gana avui! jajajaja! I un gintonic a la meva salut! jajajaja!
Tranquila que a la eco de fol·licles li serà ben igual el que facis avui. La histero... ànims! Jo no me la vaig arribar a fer però ves tranqula. T'has de prendre antibiòtic el dia abans, el dia de la prova i el següent, suposo que t'ho hauran explicat. I mira-li la part positiva... moltes noies es queden el mes de la prova! Jo de tu faria pinxito cada 2-3 dies tota la SW (i si pots, allarga-la!)

Molts ànims!!!!!! Vaaaa que et vull ràpid a l'altra banda i hem de fer el no-sushi per celebrar les panxus!
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!
Imatge
mossa-77
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. oct. 31, 2015 9:25 pm

EntradaAutor: mossa-77 » dv. abr. 08, 2016 9:01 pm

Picara!!! Jo també tinc un amic com el teu!!! Es diu sidru!!! Jajsjaja!! Quin riure!!! Provare de rematar pinxitu amb en sidru si em quedo a mitges!!! Aveure si funciona tu! K fa temps que està al paro ara!
Imatge
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dv. abr. 08, 2016 9:12 pm

Nenes jo jo tinc cap amic post pinxitu!!! Si aquest mes no hi ha panxa en compraré un!!! Tot sigui per aconseguir panxeta!!! Quin riure!!!

Boleta, passaho mooolt be de festa i un gintonic a la salut de les cercadores!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Petit36
Entrades: 323
Membre des de: dl. des. 21, 2015 9:09 pm

EntradaAutor: Petit36 » dv. abr. 08, 2016 9:38 pm

Hola wapes!

Xinxa jo tampoc tinc csp amiguet... Sera questio d buscar-ne un.. Jijijiiii!!! >.-<: a munt aquesta SW!! :sex-|: :sex-|:

Mossa q bona amb el sidru!!! Jajaaaa... Total sigui pero a conseguir panxota!! :-()) z2:-)

Boleta jefa vecina wapaaaa!!!! Anima amunt ehhhhhh?? Res d caure.. Som fortes i valientes cariñet.. I l'estrategia perfecto! Jo tb la canvisre si cal :content: :ok: disfruta la fiesta!!!

Lanina reina molt be aquestes proves s ja veuras q sortiran perfectament i aviar tornareu a la guerra!! >.-<: >.-<: :-()-) pepos wapaaa!!!

Malibuna gracias per la info d la piedra!! La buscaré a veure si en trobo!! :ok: neukiss-)

Modo ego, jo segueixo amb mal d cap... Res mes d moment.. Aixi q toca esperar.. :-o00m :-o00m
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

EntradaAutor: Vannion » dv. abr. 08, 2016 10:05 pm

Mode soso ràpid:
PICARAAAAA! ENHORABONA! ara creuo els dits per a que tinguis un preciós bebè al desembre al que li puguis ensenyar a defensar-se dels que volen abusar dels petitets!

Petit! Si no hi ha W hi ha esperança! Que tu i jo anem de la mà! O no ho recordes? Així que jo segueixo molt interessada que et passa a tu! Molts PEPOS bonica!

Làmina! Ànim amb les proves! És tracta d'una pauseta que potser també anirà bé per refer l' "esperit"

DAYNA! Fes bondat! Creuo els dits per tu!!

Mossa benvinguda al modo zen ^^ a vegades cal deixar anar la ment! Impossible no pensar-hi, però intentar no capficar-se

Benvingudes les noves! Aquí estareu molt bé! Tot i que espero que esteu el menys temps possible!

Les SW a gaudir-les a tooooope!!

mode ego: res, ni dolorets, ni mal de pits, ni res de res... Demà me'n vaig de cap de setmana d'activitats d'aventura i intento no pensar que potser vaig amb càrrega... ( la càrrega que si Porto és la de la W... Que si no m'emporto amb mi els seus complements segur que ve la maleïda!)

Petons a toteeees
cookiee46
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: ds. ago. 29, 2015 5:58 pm

EntradaAutor: cookiee46 » dv. abr. 08, 2016 10:20 pm

Entro en modo soso per dir: Moltes felicitats Pícara!!!!!!!

Demà entro i personalitzo!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::