*****cercadores de juliol 2016*****

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mona
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. juny 07, 2016 3:40 pm

Re: *****cercadores de juliol 2016*****

EntradaAutor: mona » dc. jul. 20, 2016 10:03 am

Noies! Sí, jo ho vaig llegir a les instruccions dels TO i vaig flipar! :miko: , on guardo jo un vaset amb pipi si no sóc a casa?? és que ja és lo últim jajajajaja...
Capseta a mi també em passa, que ovulo bastant dies més tard que quan tinc fluxe CW... és ben estrany no? pq si representa que el flux aquest ajuda als bixitos a pujar ben amunt... és que quan ovulo em noto molt més seca... ?-)
noyja
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dc. jul. 20, 2016 10:05 am

Bona dia!! ja tenim més a prop el finde! >.-<:

Memer, ja veuras que quan agafis el truquillo als TO surtiràs de dubtes. Jo de temperatures m'oblido perquè amb la peque impossible. Jo feia servir gots de plàstic de 'usar i tirar'. Si els teus cicles son curtets i si tens TO de sobres, ho faria un cop marxés la regla i així veuries la progressió. Jo mel's enganxava a un foli tots els del mateix cicle i es veia al final d'aquest clarament quin dia ovulava i la progressió.

Marta_1986, espero que hagis fet els deures com cal i ala...sort!!! ..::··

petit_somni, moltíssimes felicitats reina! t'ho esperàves?! fes crónica de com va ser i algun truquillo!!! aiix, ja veuràs quina etapa tan bonica us espera. Enhorabona de nou i a seguir somniant.

ARI83, a mi els TO em van resultar molt entretinguts i útils, ja veuràs, sobretot per conèixer el meu cos que no en tenia ni papa quan ovulava ni res. Força a l'agost, companya!

Louly, vinga vinga força amb la SW. No et preocupis, també a mi em canvia l'ànim d' un estat a l'altra. Diuen que és normal quan estem ovulant, que estem més espitoses, ejem ejem :inthebed:

Albaxiii, no et preocupis, jo també sóc molt impacient!!! encar que una vegada passa sembla que no ha trigat res, pero deu n'hi do!

Modo ego: Jo esperant a a setmana fantàstica. No crec que trigui, en quan em noti una mica de fluxe, a l'ataqueeerrr!! aquest mes a veure si aconseguim fer el dia si dia no....si el cansanci no s'apodera. De moment estem entrenant, jeje
Imatge
mona

EntradaAutor: mona » dc. jul. 20, 2016 10:07 am

Cercadores! Si veieu que a la primera entrada falta alguna dada m'ho feu saber!! :-o00m
Per cert, pregunta així a l'aire, al vostre entorn saben que esteu cercant? és que jo, com ja vaig comentar, com que vinc d'un avortament, doncs la cosa és bastant clara que continuarem cercant, i això em fa tenir bastant pressió. Quan cercàvem sense que ningú ho sabés ens vam quedar gairebé a la primera... :-:)
noyja
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dc. jul. 20, 2016 10:18 am

mona ha escrit:Cercadores! Si veieu que a la primera entrada falta alguna dada m'ho feu saber!! :-o00m
Per cert, pregunta així a l'aire, al vostre entorn saben que esteu cercant? és que jo, com ja vaig comentar, com que vinc d'un avortament, doncs la cosa és bastant clara que continuarem cercant, i això em fa tenir bastant pressió. Quan cercàvem sense que ningú ho sabés ens vam quedar gairebé a la primera... :-:)

Falta la meva DNW! 8 d'agost!!!

No saben res i casi millor perquè encara així no paren de preguntar que per quan el segon?! lo de sempre...no ho hem dit a ningú, anem fent i sempre negant.
Imatge
Memer
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

EntradaAutor: Memer » dc. jul. 20, 2016 11:23 am

Al meu entorn tampoc saben res! amago el yodocefol cada vegada que ve alguna dona a casa! jajajaj
De fet la setmana passada que estava amb desespero i psicosímptomes, vaig ratllar-me molt amb el vi i tal que em donen als dinars i sopars!! el meu sogre es passa.... i a un sopar amb amigues ho vaig passar fatal, sentint-me malament per beure!
però és que l'altra vegada em van pillar així, pq no bebia vi! jajajaja
Avui torno a sopar amb elles i com que estic a dia 5, veuré vi com una cosaca!jajajajajajaja >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
jpd1980
:: zebra
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dc. jul. 20, 2016 11:45 am

Bon dia, boniques!!!

mona, gràcies per l'actualització!! :-()-)

memer, que bona!! jejejeje... nosaltres estem igual, amb el cava... m'agrada molt i on vaig, sempre obren una ampolla, no se com pas disimular-ho... jejejeje... i més quan aconsegueixi panxu, que no ho direm fins més endavant... hem dit que anirem a per un germanet el pròxim any, ja que són molt pesadets amb el tema del germanet... i xq no segueixin preguntant, al 2017 i ja està!! jejejeje.

En el nostre cas, ho sap la meva germana, la meva mare i un grup de amigues mamis julioleres del 2014. Els sogres no, xq per problemes personals no volem que ho diguin a la family (en concret a una persona) i la meva sogra es "radio-patio".

I aquí a tope amb la sexy week, estem descontrolats i gaudint del cicle, jo que pensava que a veure com anava de cansada... i tinc al maromo emocionat perdut, que ja em va bé!! jjejeje, si no fem punteria, almenys és molt guay aquest cicle!!!! >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :p-)

Vinga a tope, noies!!! que aquest mes ha de ser molt productiu encara!!! petonss
Imatge
Imatge
Imatge
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dc. jul. 20, 2016 12:02 pm

Modo soso mobil:

Va noies!!! A tope amb els deures!!! I amb els TO!!!!!

Mona, ara pensava que com que al final aquest cicle ovulo tard, potser millor canvio la DNW, en comptes del 26 el 30.

Petoneeeeets!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Lannah83 » dc. jul. 20, 2016 12:19 pm

mona ha escrit:Cercadores! Si veieu que a la primera entrada falta alguna dada m'ho feu saber!! :-o00m

Mona penso que només falto jo per actualitzar dades...
Com vaig comentar al final em va baixar la W al cumple a sobre :ufs: i la nova DNW 20 Agost
Gràcies! <:-)
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mona

EntradaAutor: mona » dc. jul. 20, 2016 12:49 pm

Lannah83, Capseta i Noyja, editat!
pimpam
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dc. jul. 20, 2016 12:50 pm

Mona i algo amb tapa? rollo minitupper? de totes maneres, de tota la vida s'han fet els test al moment, jo no em ratllaria amb aixó !!

A mi no m'has possat pero no crec que valgui la pena..segur que anem pel agost :ok:
Noyja SW a topeeee :p-) :p-) ahir llegia un article que diu que no retenir millora el ADN dels ..::·· i que reduia en un bon % les possibilitats de que fragmentés malament ..el proper cicle penso agafar al pimpaman y el penso deixar als ossos >.-<:
JDP1980 el mateix et dic reina, a tope ..molt suquet d'aranja , molts pinxitus i en res esteu en desespero jiji

Lannah potser el teu regal de cumple es el cicle que comences amb un resultat positiu !!! molts anims bonica, el dia de la marranota es ben pesat :-()-)
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
mona

EntradaAutor: mona » dc. jul. 20, 2016 12:51 pm

Memer ha escrit:Al meu entorn tampoc saben res! amago el yodocefol cada vegada que ve alguna dona a casa! >.-<:

A mi em passa el mateix! I al final ja ni el trobo! :r)
Albaxiii
Entrades: 14
Membre des de: dg. jul. 03, 2016 5:04 pm

EntradaAutor: Albaxiii » dc. jul. 20, 2016 4:29 pm

Hola!!
Doncs gràcies per les aclaracions de la temperatura dels pipis pels TO,... ara que estic de vacances ho provaré, total tinc temps. :-o00m

pimpam A la feina semblo un ninja amb el got, la tira,... ningú em veu jujuju. I això que som moltes dones! Però com que la millor hora és a mig matí o migida... quan arribo a casa a les 19h aquell pipi ja no serveix per res jajaja.

noyja, jpd1980 a tope amb els pinxitus i res de mandra! jiji

mona, la meva W va venir abans d'hora i ara tinc nova data, per actualitzar, que calculo més o menys amb la meva irregularitat que ja fins a mitjans d'agost res. Posa cap al 15. Gràcies per la feina!
Jo particularment li he dit a ma mare i ma germana, en plan petit comité, però res més perquè em posaria bastant nerviosa que m'estiguessin preguntat. Suposu que després d'un avortament és diferent, perquè si ja sabia dit, dona per fet que si o si estàs buscant un altra vegada... Ho sigui que ànims per respondre a la gent :ok: Amb optimisme i en plan: sense pressió macus!

memer, clar que siii, que d'aquí dos dies ja no podràs!!

Petonets!
Imatge
ARI83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

EntradaAutor: ARI83 » dc. jul. 20, 2016 5:43 pm

HOla noies!

jo he pensat començar amb els TO un cop se'n vagi la W, com que serà la primera vegada que els utilitzo, experimentaré a veure quan realment ovulo i faré un bon calendari. :ok:

Nosaltres solament varem comunicar als pares quan vam tenir l'avortament i no hem parlat amb ningú d'aquest tema, excepte aquí, sou les úniques en que puc intercanviar opinions. M'estimo més així, no m'agrada que la gent m'apreti.

Pel que fa la W em va venir ahir dia 19 i com que els meus cicles ara són de 46 dies, no se pas quina data posar de NW. Abans tenia cicles de 32 - 33 dies, així que nouse pas.... :lluita::

Perdoneu però no se com posar la imatge de perfil, no hi ha manera que em deixi... com ho heu fet?

Bon dimecres !! :p-)
petit_somni
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 12:25 pm

EntradaAutor: petit_somni » dc. jul. 20, 2016 7:19 pm

Hola guapes : lasito :
Quina caloorrr i quines ganes de vacances!
Mona gràcies per l'actualitzacio de la primera pagina :-()-)

Noyja, doncs la veritat es que ho sospitava pels simptomes pero tambe sabia que el cap pot jugar males passades... El te+ va ser tota una sorpresa! A tope amb aquesta sexy week companya!!!

Nosaltres mantenim en secret aquesta aventura tinc moltes ganes de dir-ho ja em costaba callar quan vam iniciar la cerca pero se que si alguna cosa no va be despres la presio pot ser mes forta, pero despres d'un abort tot es diferent.

Ari la foto de perfil has d'anar a tauler del control de l'usuari-perfil-editar avatar i alla tries algun teu o els que hi ha predeterminats!

Noies anims amb els desesperos :-o00m que son estresants i a disfrutar ..::·· de les SW o dels SM!!!
TE+ 17 de juliol 2016 : lasito :
21-03-2017 Neix el Marc :cnen: un somni fet realitat!
DPP 23 de març 2017 :-)(-:
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dc. jul. 20, 2016 7:57 pm

Albaxiii ha escrit:Però com que la millor hora és a mig matí o migida... quan arribo a casa a les 19h aquell pipi ja no serveix per res jajaja.

Eiiiiiss!!!
Es recomana fer els TO entre les 12 i les 20h. Potser et podries estalviar de fer-los a la feina.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Memer
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

EntradaAutor: Memer » dc. jul. 20, 2016 8:59 pm

Mode ego soso mobil
Sóc lo pitjor, no paro de gastar! Aix que m'he comprat el termòmetre basal per fer tempes!
>.-<: >.-<:
Vaaaa a veure qui més s'anima! Que al final els dels TO d'amazon han triumfat amb nosaltres :-D
pimpam

EntradaAutor: pimpam » dj. jul. 21, 2016 7:31 am

memer :-o00m :-o00m

petit-somni com vas?

com aneu la resta? com van els desesperos i les SW?

mode ego: he fet Te i veig una ombreta mega suau :miko: :miko: pero nomes estem a 10 dpo, aixó pot anar de cualsevol manera :-o00m :-o00m
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
Imatge
jpd1980
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dj. jul. 21, 2016 8:18 am

Bon dia, noies!!!
com aneu?

pimpam!!!!!!!!!!! si hi ha ombreta, hi ha ombreta,,, ho podem celebrar ja o vols esperar uns dies? torna a repetir demà o demà passat per veure si es va marcant més... ja veuràs que anirà perfecte!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
pimpam

EntradaAutor: pimpam » dj. jul. 21, 2016 8:37 am

jpd1980 nooo ,vull esperar no sigui que acabi en bioquímic que només estic a 10 dpo..bufff quins nervis
el pimpaman no sap res..ell em va dir que preferia que li digués quant veiés el Test positiu..però no li aniré amb una ombra ..aniré fent palitos i si s'arriba a marcar ja faré el CB i llavors li ensenyo..li donará un patatús segur pq fa 15 dies que no ho tenia clar, per mi que el cigronet ha pensat que ara o mai no sigui que s'ho repensi :content:

Imatge
Imatge
Albaxiii
Entrades: 14
Membre des de: dg. jul. 03, 2016 5:04 pm

EntradaAutor: Albaxiii » dj. jul. 21, 2016 8:44 am

capseta ha escrit:
Albaxiii ha escrit:Però com que la millor hora és a mig matí o migida... quan arribo a casa a les 19h aquell pipi ja no serveix per res jajaja.

Eiiiiiss!!!
Es recomana fer els TO entre les 12 i les 20h. Potser et podries estalviar de fer-los a la feina.

:miko: :miko: :miko: Quin lio, doncs quan em vaig informar sobre els TO per la web vaig llegir de 11 a 18h, pero si em dius que aquelles hores també serveix seria perfecte, aixi no haig de fer el ninja per la feina. Gràcies!

pimpam, creuem els dits a vere si hi ha sort! :ok:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::