incendi Alt Emporda

Temes off-bebes, parts, embarassos..
sandra86
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:38 pm

Re: incendi Alt Emporda

EntradaAutor: sandra86 » dl. jul. 23, 2012 10:16 am

Quina por i quina impotencia et queda al cos!!

Ànims per tothom!! Segur que ben aviat el tindran controlat!!
Imatge

Imatge
jugapa
:: zebra
Entrades: 1455
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:36 pm

EntradaAutor: jugapa » dl. jul. 23, 2012 10:19 am

Molts ànims a tots!!!!!!!
Imatge

Imatge
ERV
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

EntradaAutor: ERV » dl. jul. 23, 2012 10:28 am

Nomes donar ànims i esperança a tots els empordanesos !!!! no es pot dir res mes :ufs:
Imatge
TETES
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dl. jul. 23, 2012 11:05 am

Nenes es horroros!! les imatges esfereidores!! el foc ha arribat arran de cases, comerços, restaurants... he vist imatges per internet i nomes puc tenir pell de gallina!!
EL meu home te a Figueres mare, germans, etc i a Agullana una altra germana i familia. Estan be pero molta pudor, fum... i ara el meu home s'en va a treballar cap alla... Si a Girona tenim cel emboirat de fum, pudor i ple de cendra, alla ha de ser insuportable!!
Molts anims a tots els empordanesos i a policia, bombers, voluntaris... esteu fent molt bona feina! ho superarem, pero la impotencia, tristesa... no te consol i les imatges seran dificils d'esborrar i mes quan es vegi l'estat en que quedara tot... quina pena...
Imatge

Imatge

Imatge
laura_28
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dl. jul. 23, 2012 11:17 am

uff quina por...jo encara recordo els de l'any 94 i se'm posa la pell de gallina! ho sento en l'ànima......

estic indignadissima amb la raça humana, com poden fer això.... com algú es capaç de fer això ni que sigui un accident.....gent si us plau les cigarretes al cendrer...que no ho saben!!

ho sento molt!! espero que avui estigui millor i es pugui controlar...
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dl. jul. 23, 2012 11:25 am

És horrorós...les imatges son terribles. Molts ànims a tots els que esteu per alla...
abala
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dv. jul. 08, 2011 12:27 pm

EntradaAutor: abala » dl. jul. 23, 2012 11:34 am

Esfereidor, MOLTS Ànims a tot l'empordà, quina gran pèrdua per tot catalunya.

Cuideu-vos

Mua
Imatge
Imatge
aral
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dl. jul. 23, 2012 11:52 am

És molt fort, horrorós, fa molta pena. Molts ànims a tot l'Empordà.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Isabeleta
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 10:01 am
Ubicació: Alt Penedès

EntradaAutor: Isabeleta » dl. jul. 23, 2012 12:55 pm

Me'n vaig assabentar ahir... molt fort. Ja són 4 les víctimes mortals i a els ferits que són a l'hospital...
Per aquí hi va haver un fa un parell de setmanes o tres i van haver de desallotjar l'urbanització on viuen els meus pares, així que més o menys ho vam poder viure a les nostres carns, tot i que no va ser de la magnitud d'aquest ni de conya...

MOLTS ÀNIMS A TOTES LES QUE SOU D'ALLÀ I A LES QUE TENIU FAMILIARS AL FRONT.
Et vam perdre un 29 d'octubre, però estaràs al nostre cor sempre Marina

26/04/12 - TE Positiu!!!
18/07/12 - Ets una NENA. Ens avancen la dpp al 26/12 {tu ja fas 12,7 cm}
24/10/12 - L'Ènia ha nascut!!!!! Amb 31s de gestació - 1.800 kg 45cm
ÈNIA: el foc al voltant del qual es reuneixen les famílies.
Imatge
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

EntradaAutor: San78 » dl. jul. 23, 2012 1:32 pm

Ostres, jo estic igual, és horrorós... Justament l'any passat vaig passar una setmana de vacances per l'Empordà i em vaig adonar que aquesta zona és molt més que les cales i platges que surten a les guies turístiques, amb un munt de paisatges maquíssims...
Molts ànims a tots!!!!
raqrodser
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » dl. jul. 23, 2012 1:41 pm

És un horror!! Em sap molt de greu i envio molts ànims i força a tots els empordanesos i els que hi estan treballant.
No puc parar de mirar les notícies i desitjar escoltar per fi, que el foc està controlat... Et crea una impotència tot plegat...

I a sobre, m'he topat amb una pàgina que recull els comentaris que ens dediquen alguns CABR*** españols i m'he posat malalta! http://apuntem.cat/recull-de-comentaris ... -lemporda/

També s'està fent una recollida de signatures per demanar a la Generalitat que faci d'una vegada un referèndum sobre la independència de Catalunya. Ja sé que potser aquest no és el post més indicat per penjar-ho, però com que en el meu cas, una cosa ha portat a l'altra, us poso l'enllaç per si voleu signar: http://www.change.org/es/peticiones/al- ... ediatament
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Sibil·la
Entrades: 3875
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. jul. 23, 2012 1:50 pm

Gràcies noies. És tant trist, taant. No tinc paraules. Durant tot el matí han anat baixant helicòpters a repostar gasoil a l'aeròdrom d'Empuriabrava. El vent ha canviat. No sé pas com acabarà. Quina gran meeee :ufs:
Isabeleta
Entrades: 240
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 10:01 am
Ubicació: Alt Penedès

EntradaAutor: Isabeleta » dl. jul. 23, 2012 2:04 pm

raqrodser ha escrit:És un horror!! Em sap molt de greu i envio molts ànims i força a tots els empordanesos i els que hi estan treballant.
No puc parar de mirar les notícies i desitjar escoltar per fi, que el foc està controlat... Et crea una impotència tot plegat...

I a sobre, m'he topat amb una pàgina que recull els comentaris que ens dediquen alguns CABR*** españols i m'he posat malalta! http://apuntem.cat/recull-de-comentaris ... -lemporda/

També s'està fent una recollida de signatures per demanar a la Generalitat que faci d'una vegada un referèndum sobre la independència de Catalunya. Ja sé que potser aquest no és el post més indicat per penjar-ho, però com que en el meu cas, una cosa ha portat a l'altra, us poso l'enllaç per si voleu signar: http://www.change.org/es/peticiones/al- ... ediatament

No t'ho perdis, que n'hi han molts més i de més... "forts"
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Et vam perdre un 29 d'octubre, però estaràs al nostre cor sempre Marina

26/04/12 - TE Positiu!!!
18/07/12 - Ets una NENA. Ens avancen la dpp al 26/12 {tu ja fas 12,7 cm}
24/10/12 - L'Ènia ha nascut!!!!! Amb 31s de gestació - 1.800 kg 45cm
ÈNIA: el foc al voltant del qual es reuneixen les famílies.
Imatge
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dl. jul. 23, 2012 2:26 pm

És horrorós el que està passant i també ho és la manca d'humanitat de segons qui. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

I tot perquè algú no volia que el cotxe li fes tuf de tabac. Uix!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Annita
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

EntradaAutor: Annita » dl. jul. 23, 2012 2:30 pm

Queeeee fortttt!!!! Pero de veritat existeixen al mon fills de.... tan grans com per dir aquestes coses???? Flipo!!! Com es pot ser tan estupid??? i com pots dir aixo quan esta afectant a persones q perden la vida i a tantissimes hectareas de meravellosos boscos q ens donen vida??? S'ha de ser mala persona!
Nosaltres estavem a Roses quan va començar tot,i la vetitat es que a ultima hora de la tarde l'escena era terrorifica... impressionava molt. Esperem que tot acabi rapid i que els que parlen per dir tonteries s'ho pensin abans de fer el ridicul...
Imatge

Imatge
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dl. jul. 23, 2012 2:37 pm

Si us plau, no fiquem qüestions nacionalistes aquí enmig... és que no veieu els comentaris racistes i completament mongoloides que es fan també a moltes notícies no catalanes??? El món està ple de subnormals, a tot arreu (encara que darrerament sembla que estiguin concentrats als països hispanoparlants)!!! Però ara mateix els únics subnormals que importen (sense treure subnormalitat als que heu citat), són els que van provocar els incendis, si és que van ser provocats (molta gent ho diu).
De fet, l'única gent que importa és la que està patint a l'Empordà!!! Molts ànims!!!!
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dl. jul. 23, 2012 2:39 pm

Que consti que quan dic "subnormal" no em refereixo a cap minusvalia física (per a mi aquests no són "subnormals"). Em refereixo als que estan per sota de la normalitat en qüestions d'empatia, humanitat i intel.ligència emocional.
Hadda
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

EntradaAutor: Hadda » dl. jul. 23, 2012 4:49 pm

Prou vent ja!! prou foc!! ànims a tots els que estàn intentant que aquet mal son acabi!!!
eli100da
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 23, 2012 4:47 pm

EntradaAutor: eli100da » dl. jul. 23, 2012 5:06 pm

Salutacions i ànims a tots els empordanesos/es.
M'hagués agradat que això no hagués passat, perquè m'estimo el país.Per això se m'acudeixen diferents reflexions: - ja fa setmanes als diaris se sabia que l'Alt Empordà era una zona d'alt risc d'incènci, amb això hi han prés gaires mesures? o han esperat que es cremes i a pagar les conseqüències tot el país i a buscar els culpables a fora. Hi ha més personal que vetlli els boscos?I la neteja del sotabosc de qui és la responsabilitat?
Amb aquestes reflexions m'agradaria trobar respostes des de la societat civil i preveure que no es cremi més bosc perquè en definitiva és el nostre patrimoni i el nostre pulmó. ||*||
Se us acut com es podria fer?
Salutacions.
Aellitta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dj. juny 09, 2011 10:02 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: Aellitta » dl. jul. 23, 2012 9:16 pm

Estem vivint aquest esgarrifós incendi desde la distància i veure les imatges de com es crema l´Empordà em deixa amb el cor encongit i les llàgrimes rodolant galtes avall.

A tots els empordanesos molts i molts ànims en aquests moments de dificultat. No podem ser-hi per intentar ajudar però el cor esta a casa, amb vosaltres.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge
El post de l'Ona: viewtopic.php?f=91&t=25854
Imatge

Torna a “Off-topic”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::