Nou Subfòrum :: El Mercadillo
Nou Subfòrum :: El Mercadillo
Tenim un nou subfòrum: El Mercadillo de Socpetit !!
ens pot anar molt bé per vendre, canviar, regalar les cosetes que ja no fem servir i també per trobar i comprar oportunitats..
Feu-ne un bon us, en principi tots ens coneixem..
Està permes vendre carritos, cunes, joguines i tot el material relacionat amb els nens, bebes.. també es permet que poseu ocasionalment alguna cosa que no tingui res a veure..
Socpetit no es fa responsable de les vendes, intercanvis, etc.. us recomanem que no feu cap pagament abans de veure els producte que aquí s'exposen..
Estem a la vostra disposició pel que faci falta.
Salutacions

ens pot anar molt bé per vendre, canviar, regalar les cosetes que ja no fem servir i també per trobar i comprar oportunitats..
Feu-ne un bon us, en principi tots ens coneixem..
Està permes vendre carritos, cunes, joguines i tot el material relacionat amb els nens, bebes.. també es permet que poseu ocasionalment alguna cosa que no tingui res a veure..
Socpetit no es fa responsable de les vendes, intercanvis, etc.. us recomanem que no feu cap pagament abans de veure els producte que aquí s'exposen..
Estem a la vostra disposició pel que faci falta.
Salutacions
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 30, 2008 6:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
..
Re: Nou Subfòrum :: El Mercadillo
Ei Toni, que gran idea!!! Som una petita familia, segur que no n'hi haurà de problemes!!!!
Apa, aviam qui ho estrena, jo vaig rumiant què puc trobar per regalar o vendre!!!
Gràcies!!
Apa, aviam qui ho estrena, jo vaig rumiant què puc trobar per regalar o vendre!!!
Gràcies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |