Toni: Es possible?

Novetats, notícies, normes del forum...
.
.

Toni: Es possible?

EntradaAutor: . » ds. set. 29, 2007 9:04 pm

Hola Toni!!
Vull demanar-te una cosa que no se si es viable.....
Fa dies que vull recopilar tots els missatges que he anat penjat en aquest forum, em faria gracia tenir-los guardats, seria com una mena de diari per en David...tu podries potser....nu se eh! tens accés fàcil als missatges nostres?
Si fos així, podries enviar-me un arxiu amb els missatges....osti es una parida? ès que no tinc ni flowers de com funciona aixó, pero si fos possible, estaria genial!!!
Ja em diràs quelcom!!
Gràcies!!
Daina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » ds. set. 29, 2007 9:17 pm

Bona idea Leire!
Es podria fer com un sistema de peticions per tenir tots els missatges d'un usuari o d'un post en concret. Potser és massa pesat fer-ho però tot i que sigui podria ser només en format text no?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. set. 29, 2007 9:32 pm

Al perfil de cadascú hi ha una opció per veure tots els missatges de l'usuari. El que no sé és si es poden descarregar a l'ordinador d'una manera fàcil..
.
.

EntradaAutor: . » ds. set. 29, 2007 9:37 pm

., és el que estava mirant, pero no trobo com fer.ho, has de buscar els missatges un per un, i clar....no se si tinc 700....potser quan acabi ja seré besàvia juas juas
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6551
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

EntradaAutor: Toni » dg. set. 30, 2007 8:02 am

Hola Leire,
un tema complicat.. a més si tinguessis tots els missatges guardats fora de context tampoc no et serviria de molt.
.. de moment els tens tots aquí.. el nostre servidor fa copies de seguretat diàries, setmanals i mensuals.. així que no pateixis..

:ok:
.
.

EntradaAutor: . » dg. set. 30, 2007 8:25 am

Bon dia!!
Doncs serà questió d'anar a buscar els missatges un per un! Merci Toni :-)

Allà voy!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. set. 30, 2007 9:46 am

que bo leire jo estic fent el mateix! recopilació per fer-li un diari a en lluc!

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::