robot de cuina sano vapor CHICCO

Novetats, notícies, normes del forum...
esterilla
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

robot de cuina sano vapor CHICCO

EntradaAutor: esterilla » dv. feb. 15, 2008 5:16 pm

He llegit que "oskm" l'altre dia ens deina que:

Noies, acabo de llegir al diari que l' aparell de ref. 70601 de Chicco per cuinar menjar als bebés ( suposo que tipus baby coock), posa a les instruccions que la jarra es pot rentar al rentavaixelles i que ara s' han adonat que no, que és tòxic perquè es queden restes del detergent i que s' ha de rentar a mà. És el model 06560 (veure base) i heu de trucar al telèfon 900805055 per tal que us canviin la jarra, en horari de 9 a 19h. Més informació a www.chicco.es

Avui he trucat i m'han dit que m'enviarien una gerra nova però aquesta tampoc la podia posar al rentavaixelles!!!

:cangui: :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: :cangui:

Altanto que va de canto!!!
Imatge
Imatge Imatge
lila29
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dv. feb. 15, 2008 10:15 pm

si, es veu que es van equivocar posant-ho a les instruccions i t'en envien un altre a mode de disculpa, per si s'ha trencat o si simplement la vols, ho he llegit en un altre post, diu que s'ha de rentar a mà, vaja, que al rentavaixelles no.
Per cert, aprofito per preguntar-te una coseta: tinc una nena de dos mesos i estic pensant que comprar per quan comenci a menjar purés i cosetes d'aquestes i voldria saber si me la recomanaries o no, si va bé i el preu,merci!!
:plora:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
esterilla
Entrades: 312
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: esterilla » dv. feb. 15, 2008 11:28 pm

A MI M'HO VAN REGALAR... PRO MILLOR ESCULL UN ALTRE QUE PUGUIS POSAR AL RENTA VAIXELLES

Has d'anar a lo practic !!!
Imatge
Imatge Imatge
lila29
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » ds. feb. 16, 2008 12:20 am

Tens raó, no hi havia pensat perqué no tinc rentavaixelles ja que no ens hi cap a la cuina, però potser si que és important, per si ens en comprem un dels petits és que és un lio, no saps que comprar, segons les empreses elles venen el millor producte i tu t'ho has de creure, però això que m'has dit és ben cert, miraré la baby cook, que és la única marca que sé, perqué crec que no n'hi ha més, d'aquests catxarrets.. :pandi:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::