robot de cuina sano vapor CHICCO
- esterilla
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
- Ubicació: Camp de Tarragona
- Contacta:
robot de cuina sano vapor CHICCO
He llegit que "oskm" l'altre dia ens deina que:
Noies, acabo de llegir al diari que l' aparell de ref. 70601 de Chicco per cuinar menjar als bebés ( suposo que tipus baby coock), posa a les instruccions que la jarra es pot rentar al rentavaixelles i que ara s' han adonat que no, que és tòxic perquè es queden restes del detergent i que s' ha de rentar a mà. És el model 06560 (veure base) i heu de trucar al telèfon 900805055 per tal que us canviin la jarra, en horari de 9 a 19h. Més informació a www.chicco.es
Avui he trucat i m'han dit que m'enviarien una gerra nova però aquesta tampoc la podia posar al rentavaixelles!!!
Altanto que va de canto!!!
Noies, acabo de llegir al diari que l' aparell de ref. 70601 de Chicco per cuinar menjar als bebés ( suposo que tipus baby coock), posa a les instruccions que la jarra es pot rentar al rentavaixelles i que ara s' han adonat que no, que és tòxic perquè es queden restes del detergent i que s' ha de rentar a mà. És el model 06560 (veure base) i heu de trucar al telèfon 900805055 per tal que us canviin la jarra, en horari de 9 a 19h. Més informació a www.chicco.es
Avui he trucat i m'han dit que m'enviarien una gerra nova però aquesta tampoc la podia posar al rentavaixelles!!!
Altanto que va de canto!!!
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
si, es veu que es van equivocar posant-ho a les instruccions i t'en envien un altre a mode de disculpa, per si s'ha trencat o si simplement la vols, ho he llegit en un altre post, diu que s'ha de rentar a mà, vaja, que al rentavaixelles no.
Per cert, aprofito per preguntar-te una coseta: tinc una nena de dos mesos i estic pensant que comprar per quan comenci a menjar purés i cosetes d'aquestes i voldria saber si me la recomanaries o no, si va bé i el preu,merci!!

Per cert, aprofito per preguntar-te una coseta: tinc una nena de dos mesos i estic pensant que comprar per quan comenci a menjar purés i cosetes d'aquestes i voldria saber si me la recomanaries o no, si va bé i el preu,merci!!

- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Tens raó, no hi havia pensat perqué no tinc rentavaixelles ja que no ens hi cap a la cuina, però potser si que és important, per si ens en comprem un dels petits és que és un lio, no saps que comprar, segons les empreses elles venen el millor producte i tu t'ho has de creure, però això que m'has dit és ben cert, miraré la baby cook, que és la única marca que sé, perqué crec que no n'hi ha més, d'aquests catxarrets.. 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |