Part de natges a Girona
Part de natges a Girona
Bon dia noies!!!
Coneixeu a quin hospital o clínica fan primers parts de natges? quin/a ginecòleg/loga en fa?
Gràcies!!!!
Coneixeu a quin hospital o clínica fan primers parts de natges? quin/a ginecòleg/loga en fa?
Gràcies!!!!
Re: Part de natges a Girona
Hola!
A Santa Caterina Salt, asdisteixen parts de natges i tambe proben la Versió cefàlica externa.
La meva nena es va girar a la 36 despres de sessions d acupultura i moxabustió.
Ara.estic de 38 i espero no.es torni a girar. Jo visc al.valles i havia demanat derivació a.vall hebron x probar alla la.VCE o part de natges.
Ànims!
Hi ha post que parlen d aquest temes no te'ls puc enllaçar que escric des del mobil!
A Santa Caterina Salt, asdisteixen parts de natges i tambe proben la Versió cefàlica externa.
La meva nena es va girar a la 36 despres de sessions d acupultura i moxabustió.
Ara.estic de 38 i espero no.es torni a girar. Jo visc al.valles i havia demanat derivació a.vall hebron x probar alla la.VCE o part de natges.
Ànims!
Hi ha post que parlen d aquest temes no te'ls puc enllaçar que escric des del mobil!
Jo vaig tenir part de natges amb el meu primer fill i em portava el Dr.Querol. El vaig tenir a Clinica Girona i tot molt be i molt rapid i el Doctor un 10 com a persona!!

Al sta caterina en fan. Crec k el dr melendez
Al hospital santa caterina de salt o fan. I estan molt ben formats sobre el tema, tho recomano que ho mireu
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |