Lleva-llets

Tria el pit o el biberó.

Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dc. abr. 18, 2007 3:18 pm

Heidi, no et deixis menjar el coco però per ningú, sigui el que sigui que tinguis ganes/decideixis de fer. Tant si vols donar el pit com si per a o per b n'acabes farta i ho vols deixar.
Facis el que facis és decisió teva.
És important que el teu home et recolzi perquè llavors sí que és més xungo. Passa-li info i explica-li tot bé, amb raonaments i arguments.
Clar que és millor que no tinguis penya que foti pals a les rodes. A mi em va anar de primera el recolzament de la meu mare, que sense tenir gens d'informació m'animava a no abandonar el pit en els moments de debilitat (clivelles, mastitis, crisi dels 3 mesos).
Tu i el teu home heu de ser un pack i recorda que al final has de fer allò que et faci feliç i sentir-te còmoda.
Jo, ja saps, t'animo a alletar de totes totes però si per alguna cosa decideixes plegar (feina, etc...) sobretot sobretot no et sentis que has fallat, ni res d'això, eh! No et sentis culpable! Només que li donguis un dia el pit (és un parlar) ja et pots sentir feliç i satisfeta.
Que ningú t'esguerri la festa! ;-)
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dc. abr. 18, 2007 4:25 pm

El meu home va captant les idees.

De la meu mare sé q en tindré recolzament pq és qui m'ha regalat el llevallets. Ella és la q més m'anima: sempre diu q ja em puc espavilar a aprendre com funciona aquest aparell pq això de donar pit és lo millor q puc fer i q el llevallets l'haig d'amortitzar, jejeje!! No, en sèrio, ella sempre diu q faci el q faci estarà ben fet, però suposo q ho diu pq a ella li van posar molts pals a les rodes quan vam néixer la meva germana i jo i no li va sortir massa bé lo de la lactància materna... Li ha quedat com una petita espina clavada i no deu voler q a mi em passi el mateix...

:ok:
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dc. abr. 18, 2007 4:47 pm

doncs exactament és el que li va passar a la meu mare també

a mi només em va alletar durant un mes perquè lo típic, aquesta nena no s'engreixa, no tens llet que l'alimenti prou, etc... (coi de donar cada 3 hores)

amb el meu germà, que va néixer 6 anys més tard va passar de tot i va donar el pit a demanda per pròpia iniciativa, i ho va fer exclusivament i fins als 6 mesos!

:ok: :mu::
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. abr. 18, 2007 4:49 pm

Sort de les mares!!!! Aquestes sí q ens entenen!!!

:mu:: :mu:: :mu:: :mu::
:mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dc. abr. 18, 2007 8:20 pm

La meva mare em recolza molt en això de donar el pit diu que es lo millor que hi ha, a mi me'l va donar fins als 8 mesos i perque va agafar una febrada molt forta per la grip i va haber de pendre antibiotics molt forts i va deixar de donar-me el pit per això, però si per ella fos, diu que no haguès deixa't de donarme'l fins casi els 2 anys........ es una mica exagerat li dic jo, però diu que no que durant aquest temps d'alletament jo era una nena molt sana, i que va ser deixar de mamar que sempre estaba malalta amb febre i otittis........
Imatge
Imatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dj. abr. 19, 2007 9:39 am

Això tb ho diu la meva mare... A ella li sembla q la llet materna dóna les defenses al bb.

Suposo q això deu anar com tot, cada bb és un món... Jo sí q vaig ser una nena q ho agafava tot, però tinc una neboda q MAI ha pres pit i encara no ha arreplegat cap malaltia...

És com tot: tb hi ha nens q estan la mar de bé i quan comencen la guarderia o el cole ho enganxen tot. I n'hi ha q noooo!!!

:-:) :-:)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. abr. 23, 2007 9:04 am

hola noies!

Ahir d'urgències una ginecòloga em va dir que res de llevallets, que hiperestimulen el pit i fabrikem llet per 2..!!!!!!!!!!!!!!!
i jo vinga a munyir-me-...
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dl. abr. 23, 2007 11:07 am

Uf, això encara no m'ho havien dit mai...

Així q no s'aconsella fer servir llevallets?? Quin ruixat q m'ha caigut a sobre... I jo pensant q seria la meva salvació per allargar la lactància materna... Bufff!! Ara no sé pas com m'ho haig de muntar!

:-:)
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dl. abr. 23, 2007 11:45 am

Natrix a mi la llevadora em va dir que s'ha de posar una tovallola mullada amb aigua ben calenta per fer sortir la llet i desprès fer servir el lleva-llets i que el nen tambè s'enganxès al pit, que lo millor que hi havia era que el nen no deixès de mamar.......
Es que tenen una guerra declarada les llevadores amb el ginecolegs......... no sè però jo faig molt mès cas a la llevadora.......
Imatge
Imatge
Sandreta
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dl. abr. 23, 2007 12:16 pm

heidi ha escrit:Uf, això encara no m'ho havien dit mai...

Així q no s'aconsella fer servir llevallets?? Quin ruixat q m'ha caigut a sobre... I jo pensant q seria la meva salvació per allargar la lactància materna... Bufff!! Ara no sé pas com m'ho haig de muntar!

:-:)

Heidi, suposo que li debien dir pel tema de la mastitits... que com que no buidava be tots els conductes, si els posa el llevallets, estimula la produccio... pero com que no surt la llet pq els conductes estan inflamats... eencara es pitjor! (crec jo, ehh?¿?)

jo crec que si kuan tornes a treballar t'en treus no te pq haver problema... de fet hi ha moltes mames d'aqui del foum que ho han fet i cap problemaa!! (a mes, prescisament divendres passat ho va dir la llevadora de preparacio al part)

No t'amoinis!!!!

Imatge
Imatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dl. abr. 23, 2007 12:19 pm

Ai, és clar! La mastitis... Osti, quin embolic q m'he fotut jo mateixa...

Ja m'havia emparanoiat...

:-D
Sandreta
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dl. abr. 23, 2007 12:28 pm

heidi ha escrit:Ai, és clar! La mastitis... Osti, quin embolic q m'he fotut jo mateixa...

Ja m'havia emparanoiat...

:-D

Imatge
Imatge
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dl. abr. 30, 2007 6:26 pm

El pujo per la Martina!
Imatge
Imatge
cocosong
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dc. maig 02, 2007 6:09 pm

Noies, doncs jo si no arriba a ser per el lleva-llets no sabia si en tenia per que no vaig notar la puja i la nena no menjava res. Vaig començar a estimular amb el lleva-llets i després amb mugroneres s'ha agafat. Avui hem mamat dos cops sense mugroneres, o sigui que anem aprenent. Per cert, em vaig comprar el mini-electric de medela i estic contenta.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::