coca-cola, cafè, alcohol i llet
Noies, pel que diu en Carlos González, la llet es va fabricant tan bon punt es buida el pit. Hi ha una hormona (ara no sé el nom) que es posa en marxa tan bon punt nota que el pit es buida. La llet es va fabricant però la concentració de substàncies va variant en funció de la concentració de la sang de la mare. Hi ha una relació d'equilibri entre la llet i la sang. O sigui que si una substància triga 2 hores en eliminar-se de la sang, tampoc la hi podem trobar a la llet. Ell posa l'exemple de l'alcohol: si per exemple bevem molt una nit i el nen no mama en tota la nit, l'endemà no cal que llencem tota aquella llet perquè nosaltres ja no tenim l'alcohol en sang i pertant tampoc en la llet, ja l'haurem eliminat.
Suposo que el que comenteu de l'anestèsia i medicaments és exactament el mateix, quan s'eliminen de l'organisme, tampoc hi queden restes a la llet encara que el nen no hagi mamat. Però clar, sempre cal consultar-ho abans a professionals de totes maneres.
Suposo que el que comenteu de l'anestèsia i medicaments és exactament el mateix, quan s'eliminen de l'organisme, tampoc hi queden restes a la llet encara que el nen no hagi mamat. Però clar, sempre cal consultar-ho abans a professionals de totes maneres.
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Julieta, he estat pensant i potser això que diuen que amb els làctics t’esperis una setmana-deu dies, no és tan perquè la mare encara pugui tenir restes a la sang o en la llet, sinó perquè potser els efectes negatius encara perduren en el nen. És a dir, el nen també deu haver quedat net de les substàncies dels làctics, però no dels seus efectes en el seu metabolisme. M'explico?
Dalmi, no sé si t'he entès del tot. T'explico el que jo concloc del que dius i si no t'he entès bé ja em corregiràs.
Un cop el pit està buit, es comença a fabricar llet. La llet ja fabricada no roman sempre igual fins que el nen torna a menjar, sinó que es va modificant segons les substàncies que hi ha a la sang. És a dir, que encara que haguem begut alcohol just quan el pit estava buit, i que per tant la llet que hem començat a fabricar, tenia cert percentatge d'alcohol, quan hem donat el pit al cap de dues hores, l'alcohol havia desaparegut de la llet perquè tampoc en teníem a la sang. És així? Si és així em quedo tranquil·la i queden resolts tots els meus dubtes. Si no és així, digues-m'ho que m'agrada molt patir.
Dalmi, no sé si t'he entès del tot. T'explico el que jo concloc del que dius i si no t'he entès bé ja em corregiràs.
Un cop el pit està buit, es comença a fabricar llet. La llet ja fabricada no roman sempre igual fins que el nen torna a menjar, sinó que es va modificant segons les substàncies que hi ha a la sang. És a dir, que encara que haguem begut alcohol just quan el pit estava buit, i que per tant la llet que hem començat a fabricar, tenia cert percentatge d'alcohol, quan hem donat el pit al cap de dues hores, l'alcohol havia desaparegut de la llet perquè tampoc en teníem a la sang. És així? Si és així em quedo tranquil·la i queden resolts tots els meus dubtes. Si no és així, digues-m'ho que m'agrada molt patir.

Sí és així, Marta_fp!!!!
El que cal saber bé, però, és el temps que es triga en eliminar-lo del cos, no sé si al cap de 2 hores ja l'hem eliminat tot! Però en tot cas, quan a la sang ja no n'hi ha, a la llet tampoc!!! (Caldria fer un test d'alcoholèmia per a comprovar-ho, je, je)

El que cal saber bé, però, és el temps que es triga en eliminar-lo del cos, no sé si al cap de 2 hores ja l'hem eliminat tot! Però en tot cas, quan a la sang ja no n'hi ha, a la llet tampoc!!! (Caldria fer un test d'alcoholèmia per a comprovar-ho, je, je)

G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |