dar el pecho y los alimentos
dar el pecho y los alimentos
la pediatra me ha dicho que no tome muchas legumbres y nada de tomate frito mientras este dando el pecho,hoy unas señoras me han comentado que no son buenos los esparragos y ya le estoy dando vueltas sobre que se puede y que no comer alguien lo sabe?
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
a internet hi ha una pàgina que et diu això que demanes www.hacerdieta.com
a veure si et va bé!
a veure si et va bé!
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Pots menjar de tot: esparregs, carxofes, allioli, el que vulguis!! El teu bb ja hi esta acostumat, notaba aquest gustos a través del liquid amniotic.
Només hauries de vigilar amb els aliment flatulents, pel tema gasos. I amb la llet de vaca. Que els pot produir mal de panxona.
La verdura amb moderació, i si t'agrada molt intenta menjar poc broquil o coliflor.
Al meu fill li encantaba quan menjava allioli!
Només hauries de vigilar amb els aliment flatulents, pel tema gasos. I amb la llet de vaca. Que els pot produir mal de panxona.
La verdura amb moderació, i si t'agrada molt intenta menjar poc broquil o coliflor.
Al meu fill li encantaba quan menjava allioli!
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
A mi em van dir que vigiles amb les maduixes perque son alergeniques i a alguns nens els surten molts granets
Quan estava embarassada ja vaig deixar les mongetes i les coses que em produien molts gassos aixi que ja hi estic acostumada
Tambe em van dir que res d'amanida que tota la verdura havia de ser cuita
De fruita el millor platans i el pitjor peres
I aixo de la tomata fregida no ho havia sentit mai
Pero crec que depen de cada persona i que a mes ho notaras de seguida perque els nens reaccionen rapidament!
Quan estava embarassada ja vaig deixar les mongetes i les coses que em produien molts gassos aixi que ja hi estic acostumada
Tambe em van dir que res d'amanida que tota la verdura havia de ser cuita
De fruita el millor platans i el pitjor peres
I aixo de la tomata fregida no ho havia sentit mai
Pero crec que depen de cada persona i que a mes ho notaras de seguida perque els nens reaccionen rapidament!
Hola, jo li vaig donar el pit al Rubén fins als 11 mesos i la unica cosa que no podia menjar era llet i coses derivades d'ella, però perque ell te dermatitis atòpica i la pediatra em va dir que això podia estar provocat o podia empitjorar amb les proteines de la vaca.
Tal i com diu la Parvaty la Maia ja menjava de tot quan estava a la teva panxa, a més s'ha d'acostumar a tots els sabors de ben petita !!!!
Tal i com diu la Parvaty la Maia ja menjava de tot quan estava a la teva panxa, a més s'ha d'acostumar a tots els sabors de ben petita !!!!

Jo tb havia sentit aixó dels esparrecs i les carxofes i li vaig preguntar a la pediatra. Em va dir que sempre hi quan no m'ativorres d'aquests aliments no hi ha d'haver cap problema.
Pel tema verdures i amanides no havia sentit mai que s'hagués de vigilar ( part de les que produeixen gasos, les de la familia de les cols..). Tot el contrari, tot el que mengem ara, els nostres nens hi estaran acostumats i no ens faran raros quan més grandets ho hagin de menjar ells.
El tema de les maduixes tb m'ho havia comentat la meva mare i li vaig preguntar a la metgesa i em va dir que ara cap problema. Que els problemes d'alèrgies li podrien venir quan les menges ell directament.
Pel tema verdures i amanides no havia sentit mai que s'hagués de vigilar ( part de les que produeixen gasos, les de la familia de les cols..). Tot el contrari, tot el que mengem ara, els nostres nens hi estaran acostumats i no ens faran raros quan més grandets ho hagin de menjar ells.
El tema de les maduixes tb m'ho havia comentat la meva mare i li vaig preguntar a la metgesa i em va dir que ara cap problema. Que els problemes d'alèrgies li podrien venir quan les menges ell directament.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |