pregunta per les que heu alletat fins més enllà de l'any
pregunta per les que heu alletat fins més enllà de l'any
és una pregunta de pura curiositat!
Si els heu donat el pit fins l'any o els dos anys com en el cas de la Parvaty, això vol dir que no us n'heu separat ni un sol dia?
m'enteneu la pregunta?
com funciona?
a partir de que ja mengen de tot però continuen amb el pit en plan "postre" o abans d'anar a dormir, etc.... és possible que un dia no hi sigueu?
ho troben a faltar? és un drama? se'n ressenteix la producció de llet?
merci
és curiositat

Si els heu donat el pit fins l'any o els dos anys com en el cas de la Parvaty, això vol dir que no us n'heu separat ni un sol dia?
m'enteneu la pregunta?
com funciona?
a partir de que ja mengen de tot però continuen amb el pit en plan "postre" o abans d'anar a dormir, etc.... és possible que un dia no hi sigueu?
ho troben a faltar? és un drama? se'n ressenteix la producció de llet?
merci
és curiositat

Ni un sol dia. Ens hem seprat les hores justes de feina potser de reunions, pero sempre hem dormit junts. Mai s'ha quedat a dormir amb els avis.
De totes maneres reina, veuras que va espaiant preses a mesura q creix, eh!!
De totes maneres reina, veuras que va espaiant preses a mesura q creix, eh!!
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
ei parvaty!
no, jo vaig deixar la LM quan la Joana va fer els 8 mesos
degut al recoi de A.C. mal portada i a haver fet cas a la infermera pediatra amb el recoi de 'ak nena va justa de pes', introdueix papilla de cereals (jo no em vaig veure en cor de treure'm llet per fer la papilla) blablabla
clar, vaig baixar produccio, la joana ho va notar, i ella mateixa ja quasi no mamava i no volia
de totes maneres, gaire més tampoc hagués aguantat pq jo sí que necessitava que una nit la pogués passar amb els avis (de moment només ho hem fet un cop)
però era curiositat
així que tu, en dos anys, no has deixat mai en Roc
déu-n'hi do!
no, jo vaig deixar la LM quan la Joana va fer els 8 mesos
degut al recoi de A.C. mal portada i a haver fet cas a la infermera pediatra amb el recoi de 'ak nena va justa de pes', introdueix papilla de cereals (jo no em vaig veure en cor de treure'm llet per fer la papilla) blablabla
clar, vaig baixar produccio, la joana ho va notar, i ella mateixa ja quasi no mamava i no volia
de totes maneres, gaire més tampoc hagués aguantat pq jo sí que necessitava que una nit la pogués passar amb els avis (de moment només ho hem fet un cop)
però era curiositat
així que tu, en dos anys, no has deixat mai en Roc
déu-n'hi do!
-
VisitantVi
bruna jo crec que es va regulant sol. ja veuràs com a mesura que vas fent l'AC vas disminuint les tomes de pit. i amb la llar d'infans...t'ho dic la setmana vinent!
doncs nosaltres algun dia si que l'hem deixat. tipa a les 8 i fins l'endemà, però anant a buscar-la quan hem arribat.
el que no sé és com anirà a partir de dijous que comencem a la llar d'infants...
l'aina és molt mal menjadora i bàsicament menja pit i fruita, bé mica en mica anem introduint però jo diria que el que vol ja és que no sigui triturat. aixafat o tallat petit menja molt millor, però clar, uns quantitats que fan riure.
a la revisió dels 10 mesos havia perdut 250gr. de moment no l'he tornat a pesar pq la veig bé i m'espero a la revisió de l'any. no em vull agobiar ara amb el pes.
doncs nosaltres algun dia si que l'hem deixat. tipa a les 8 i fins l'endemà, però anant a buscar-la quan hem arribat.
el que no sé és com anirà a partir de dijous que comencem a la llar d'infants...
l'aina és molt mal menjadora i bàsicament menja pit i fruita, bé mica en mica anem introduint però jo diria que el que vol ja és que no sigui triturat. aixafat o tallat petit menja molt millor, però clar, uns quantitats que fan riure.
a la revisió dels 10 mesos havia perdut 250gr. de moment no l'he tornat a pesar pq la veig bé i m'espero a la revisió de l'any. no em vull agobiar ara amb el pes.
- Glòria
- :: peixet

- Entrades: 293
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
- Ubicació: Cantallops
- Contacta:
Jo no he tingut cap problema i he fet de tot. Tots tres han mamat més d'un any. El Sergi 2 i mig, la gran 18 mesos i la petita encara no sé el que voldrà. T'adaptes als horaris. Quan ja mengen de tot, vol dir que fan les sefves papilles i la llet la pren amb el pit. Però poden passar amb el que mengen, sense pit si prenen d'altres làctics. No és el que jo faig. L'únic làctic que en pren la Paula són iogurts i jo en faig guàrdies de 12 hores. El dia que més temps hem passat separades ha estat de 17 hores. Si no mamen de dina ho fan de nit o al inrevés. No hi ha problema. I ella en té més d'un any, però amb el Sergi vaig començar les guàrdies amb 12-13 setmanes. Llavors ho vaig fer diferent, perquè me'l portava el meu home a la feina.
Petons
Petons
-
VisitantVi
ups!!!!
em sembla que volia dir si li introdueixo la AC a la llar d'infants i jo només li dono pit.
Perque jo havia pensat portar-la esmorzada, amb els meus cereals "frikis" i allà que li donéssin bibes de la meva llet (suposo que un) i a l'hora de dinar la verdureta...
no sé... estic feta un embolic!
tanta teoria i a l'hora de la pràctica...
em sembla que volia dir si li introdueixo la AC a la llar d'infants i jo només li dono pit.
Perque jo havia pensat portar-la esmorzada, amb els meus cereals "frikis" i allà que li donéssin bibes de la meva llet (suposo que un) i a l'hora de dinar la verdureta...
no sé... estic feta un embolic!
tanta teoria i a l'hora de la pràctica...
ah, vale!
doncs no sé quanta estona deixareu les vostres cuques!
jo he tingut la sort que només la deixava 3 horetes a la tarda quan vam començar que ella tenia 6 mesos (des d'ahir que ara hi va 6 horetes, de 9 a 3).
Així que ho vaig fer pq m'anés bé pel pit. Ja que vam començar per la fruita, al cole només li donaven la fruita (amb un xic de cereals) i la resta del dia, jo li donava teta.
doncs no sé quanta estona deixareu les vostres cuques!
jo he tingut la sort que només la deixava 3 horetes a la tarda quan vam començar que ella tenia 6 mesos (des d'ahir que ara hi va 6 horetes, de 9 a 3).
Així que ho vaig fer pq m'anés bé pel pit. Ja que vam començar per la fruita, al cole només li donaven la fruita (amb un xic de cereals) i la resta del dia, jo li donava teta.
-
VisitantVi
Doncs ara de moment començara a les 8.30 fins a les 12. Ara li donc pit abans de marxar i ma sogra li dona bibe de la meva llet. Com que encara no esta massa acustumada al bibe ni a ells em diu que fa dos presses de 25. Suposo que mes endavan anira prenen mes.
A la guarde pos no se... elles em diran, digo yo!!. supos que kuan comencarem amb la AC ja tindrem uns horaris mes fixos... i sera tot mes facil!
L'any que ve, que ja tindra 15 mesos ja es kedara a dinar!
A la guarde pos no se... elles em diran, digo yo!!. supos que kuan comencarem amb la AC ja tindrem uns horaris mes fixos... i sera tot mes facil!
L'any que ve, que ja tindra 15 mesos ja es kedara a dinar!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |