Llet de continuació
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Llet de continuació
Ens toca canviar la llet d'inici per la de continuació.
Quines feu servir?
Nosaltres, fins ara, de la marca Ordesa (Blemil).
En principi, diuen q lo millor és mantenir la marca, però potser d'altres marques més barates tb ens servirien, no?
Teniu idees???
Quines feu servir?
Nosaltres, fins ara, de la marca Ordesa (Blemil).
En principi, diuen q lo millor és mantenir la marca, però potser d'altres marques més barates tb ens servirien, no?
Teniu idees???
Jo continuaria amb la mateixa marca. Jo utilitzo Blemil Plus forte 1 i continuaré amb la 2. Em dona confiança i li funciona be a la nena.
Jo prefereixo seguir amb la mateixa marca ja que aquesta li funciona be per l'estrenyiment i si començo amb altre marca no se si li anira tan be como la que pren ara. Tu mateixa!! A mi em queda 1 mes per fer el canvi!!
Jo prefereixo seguir amb la mateixa marca ja que aquesta li funciona be per l'estrenyiment i si començo amb altre marca no se si li anira tan be como la que pren ara. Tu mateixa!! A mi em queda 1 mes per fer el canvi!!
- CristinayEva
- :: puça

- Entrades: 35
- Membre des de: dc. ago. 08, 2007 5:09 pm
- mainadaabord

-
VisitantVi
Merci Aqua!
Jo tbe nomes la faig servir per barrejar amb cerals el dia que no m'hen he pogut treure al mig dia per donarli a la nit.
Natrix, a naltrus ens va donar akesta que et dic de mostra (supos que es la qeu devia tenir, devia ensopegar que havia passat el vaitgja de Sanutri)) i ens va dir que fos Anti estreñiment (AE) pero es que ella no n'hi va de restreta... A la farmacia sempre m'ho diuen (es mes cara) que si te problemes i sempre els dic qeu no i es queden estrañats... i dic, coi potser no en te pq pren akesta llet...
Jo tbe nomes la faig servir per barrejar amb cerals el dia que no m'hen he pogut treure al mig dia per donarli a la nit.
Natrix, a naltrus ens va donar akesta que et dic de mostra (supos que es la qeu devia tenir, devia ensopegar que havia passat el vaitgja de Sanutri)) i ens va dir que fos Anti estreñiment (AE) pero es que ella no n'hi va de restreta... A la farmacia sempre m'ho diuen (es mes cara) que si te problemes i sempre els dic qeu no i es queden estrañats... i dic, coi potser no en te pq pren akesta llet...

- mainadaabord

Natrix: mira, si et surt gratis i a en Lluc li agrada, doncs tira milles!
Sandreta: això de la llet AE tb m'ho diuen a mi. Però la meu nena no ha tingut mai estrenyiment (toquem fusta) i, per tant, no n'hi he donat pas de la AE. Si algun dia en té, doncs ja n'hi compraré.
Nenes... Al final he sucumbit i li he comprat la Blemil Plus Forte 2, de la marca Ordesa. La mateixa q ha pres sempre. Aquesta no fa pudor rara ni res, però és la més cara q existeix. Ara no gastarem tants diners pq només farà 2 preses de bibi al dia i així la llet allargarà més, però continuo dubtant en si estic fent bé...
Bbbrrrr!!!!
Sandreta: això de la llet AE tb m'ho diuen a mi. Però la meu nena no ha tingut mai estrenyiment (toquem fusta) i, per tant, no n'hi he donat pas de la AE. Si algun dia en té, doncs ja n'hi compraré.
Nenes... Al final he sucumbit i li he comprat la Blemil Plus Forte 2, de la marca Ordesa. La mateixa q ha pres sempre. Aquesta no fa pudor rara ni res, però és la més cara q existeix. Ara no gastarem tants diners pq només farà 2 preses de bibi al dia i així la llet allargarà més, però continuo dubtant en si estic fent bé...
Bbbrrrr!!!!
heidi ha escrit:Sandreta: això de la llet AE tb m'ho diuen a mi. Però la meu nena no ha tingut mai estrenyiment (toquem fusta) i, per tant, no n'hi he donat pas de la AE. Si algun dia en té, doncs ja n'hi compraré.
Bbbrrrr!!!!
Nu se... potser kuan em toki canviar, tbe provare una altra marca... (la blemil, nu se, per allo qeu lo que es mes bo es mes car... soc aixi de burra).
Si aquesta li senta be a la Martina, doncs endevant! Quan seran mes grandetes, que hi haura menys perill d'alguna alergia o algo aixi, ja provaran coses noves, altre markes...etc.!
Els cerelas tbe els agafes del Blemil?
- mainadaabord

-
VisitantVi
JO A L'ORIOL LI DONAVA ALMIRON 2, NO ES TAN CARA COM LA BLEMIL I A ELL LI AGRADAVA. AHH!! LA LLET D'INICI QUE LI DONAVA ERA ENFALAC PREMIUM I ERA UNA MICA CARILLA, PER AIXÒ VAIG DECIDIR CANVIAR.
SEGONS EL MEU PEDIATRA, ES BO QUE ELS NENS S'ACOSTUMIN A DIFERENTS MARQUES DE LLET JA QUE NO TOTES TENEN EL MATEIX GUST (TAL COM PASSA AMB LA LLET MATERNA) I A MES AIXÍ ELS ACOSTUMES A PROVAR DIFERENTS GUSTOS
SEGONS EL MEU PEDIATRA, ES BO QUE ELS NENS S'ACOSTUMIN A DIFERENTS MARQUES DE LLET JA QUE NO TOTES TENEN EL MATEIX GUST (TAL COM PASSA AMB LA LLET MATERNA) I A MES AIXÍ ELS ACOSTUMES A PROVAR DIFERENTS GUSTOS
- mainadaabord

M'estic pensant això de l'Almiron... La meva cunyada li donava a la seva nena i li anava molt bé. Però ella li havia donat sempre la mateixa marca i per això no sé què fer.
Potser provaré de canviar, a veure què passa. Tinc unes mostres d'almiron i de no sé quina més, i potser li dono el proper bibi, per provar...
Potser provaré de canviar, a veure què passa. Tinc unes mostres d'almiron i de no sé quina més, i potser li dono el proper bibi, per provar...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |