treballant i alletament matern?

Tria el pit o el biberó.

patri
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dj. nov. 22, 2007 9:15 pm

treballant i alletament matern?

EntradaAutor: patri » dt. des. 04, 2007 1:16 pm

Hola noietes!!!!

Per sort, m'incorporaré a la feina quan la petitona tingui sis mesos. :content: :content: :content: La pediatra m'ha comentat que llavors, començarem a les farinetes. M'agradaria continuar l'alletament matern, però...Aquest tema em fa patir una mica. No sé com m'ho montaré, us demano consell!!!!

El meu problema es que les meves jornades laborals són rotatives (tardes, matins o nits) i no sé si descolocaré la petita. No tinc opció de donar-li sempre a la mateixa hora. Creieu que és un problema? Aniré amb els pits plens? Pot ser que al final desequilibri la fabricació de llet i em quedi sota minims? ?-) ?-) ?-)

Viam si hi ha alguna mare o experta que em pugui assessorar.

Un petonet!!!!
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dt. des. 04, 2007 3:15 pm

JO em
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 25, 2008 9:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
gblanch
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dt. des. 04, 2007 3:16 pm

NO CREC QUE SE'T DESEQUILIBRI RES, DONA-LI EL PIT QUAN ESTIGUIS AMB LA NENA, INDEPENDENTMENT DE L'HORA I QUAN ESTIGUIS TREBALLANT T'EN POTS TREURE :ok:
DALMI
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:04 am

EntradaAutor: DALMI » dt. des. 04, 2007 5:06 pm

Hola Patri! Jo penso com la GBlanc, dóna-li al pit quan estiguis amb ella. Ho tens molt bé perquè ja prendra alimentació complementària quan comencis a treballar i llavors li podran donar altres coses quan tu no hi siguis i quan estiguis amb ella pit.

Jo encara estic amb LM exclusiva. En total estic unes 7 hores fora de casa i no em puc treure llet a la feina. Quan arribo a casa em buido els 2 pits i ho guardo per l'endemà. Després, ell pren pit tota la tarda i a la nit. A la nit faig que mami només d'un pit i al matí em buido l'altre amb el tirallets. Així tinc una part de la llet que es pren durant el matí. Tot i així no en trec prou per totes les hores que estic fora (en total 2 tomes). Sort que tenia reserves congelades i puc anar tirant. Això sí, el cap de setmana recuperem a tope perquè no em baixi la producció. Ara començarem amb les farinetes i suposo que anirem una mica millor (és una mica pal treure'm la llet perquè m'hi estic força estona).

Jo penso que lo dels torns és indiferent, l'important és que quan estiguis amb ella li ofereixis sovint i així no et baixarà la producció! No cal que deixis la LM!!! Endavant!!!

Potser el que sí que t'aconselleria és que si tens tirallets te n'anessis traient quan puguis i guardis reserves al congelador per si et calen més endavant. A mi m'ha anat molt bé!! Sort que havia fet rebost durant la baixa!!!
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
Marta_fp
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dt. des. 04, 2007 5:10 pm

Jo em posaria en contacte amb un grup de suport a l'alletament. Allà hi trobaràs mares "militants" i per tant és més fàcil que trobis tota mena d'històries sobre com continuar l'alletament bo i treballant.

Jo d'entrada penso que hauries de tenir un bon tirallet, que pugui extreure llet dels dos pits alhora i que pugui anar amb piles per poder-lo fer servir a la feina, quan vagis al lavabo o on sigui. I començaria a extreure'm llet molt abans de començar a treballar. Així vas fent magatzem i acostumes els pits.

Tampoc suprimiria cap presa. La llet sempre abans de les farinetes, però mai les farinetes com a substitutiu de la llet.

Ailec, no sé si entenc el teu problema, però has provat de donar-li la teva llet amb biberó i a cada presa com si tornessis a començar?
patri
Entrades: 311
Membre des de: dj. nov. 22, 2007 9:15 pm

EntradaAutor: patri » dt. des. 04, 2007 7:50 pm

Gràcies noietes!!!!

Bé, la meva experiència amb el tirallets és desastrosa. Tinc l'avent elèctric. Trigo molt, moltissim i em costa una barbaritat. No tindré prou temps.

Les meves jornades són de 8 hores + 2 horetes de viatge = més d'onze hores fora de casa. I el cap de setmana que em toca treballar, són jornades de 12 hores seguides + 2 hores de viatge. En fi, una mica negre!!!

Jo ho intentaré, però, quin descontrol, no? Em sembla que patiré una mica. Intentar arribar a temps, abans que el meu home "col.loqui" la nena. UUUUUffffff!!!!!!!!!!

Viam, com anirà tot plegat!!!!!

Un petonet!!!!
Marta_fp
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dt. des. 04, 2007 8:30 pm

No és gaire recomanable, però en conec més d'una que es treu llet al cotxe.

Una altra cosa, no és tan la durada com la freqüència. Cinc minuts per pit, però molt sovint.
Niu

EntradaAutor: Niu » dt. des. 04, 2007 8:37 pm

Patri, a veure si hi ha sort i se t'aguanta tot plegat.
El meu problema és que hi hagi llet o no al pit l'ARnau plora i se'n desenganxa i ni tan sols es vol agafar a l'altre pit. Com que ha conegut el biberó ha dit prou amb el pit.
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 04, 2007 10:27 pm

DEU SER LA CRISI DELS 3 MESOS
Niu

EntradaAutor: Niu » dt. des. 04, 2007 10:36 pm

És que no aguanta ni un minut! Quan comença a rajar plora fins a ofegar-se i no vol menjar! I l'altre pit ja ni parlar-ne! I clar, no el puc deixar pas sense res, li dóno bibi i ja hi som! Cercle viciós! Ha coincidit el deixar tomes amb la crisi i clar! Al canyet!
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 04, 2007 10:38 pm

AILEC, PERO PER QUE DEIXAVES TOMES?
Marta_fp
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dt. des. 04, 2007 11:22 pm

i si li dones quan està adormida?
Niu

EntradaAutor: Niu » dc. des. 05, 2007 9:34 am

La m
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 25, 2008 9:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 05, 2007 10:06 am

i ara vols tornar a la LME sense llet de farmacia o ja t'esta be?
gblanch
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dc. des. 05, 2007 1:33 pm

OSTRES TAN PRACTIC QUE ÉS DONAR EL PIT... :-:)
AILEC, TU QUE VOLS, DONAR PIT O DONAR BIBERÓ? ?-)
Niu

EntradaAutor: Niu » dc. des. 05, 2007 2:27 pm

Jo havia
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 05, 2009 3:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
gblanch
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dc. des. 05, 2007 3:13 pm

JO SÓC BASTANT RADICAL AMB EL TEMA DE LA LACTANCIA, ESTIC SUPER EN CONTRA DEL BIBERÓ. JO SI FOS TU, LI DONARIA PIT ENCARA QUE NO TE'L DEMANI, SOBRETOT SI ESTÀ MITG ENDORMISCAT, SEGUR QUE S'ET AGAFARÀ BÉ, JO INSISTIRIA EL QUE LI DEU PASSAR ES QUE DEU ESTAR EN PLENA CRISIS DE LACTANCIA I ES POSSA NERVIÓS I COM MES NERVIÓS MENYS S'AGAFEN...PER POC QUE PUGUIS INTENTA-HO, PEL BÉ DEL TEU PRECIOS..
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 05, 2007 4:39 pm

OPINO IGUAL QUE LA GBLANCH, NO M'AGRADEN ELS BIBIS I MENYS LA LLET DE FARMACIA.
PER AIXO ET PREGUNTAVA SI ES EL QUE VOLIES O TU VOLS CONTINUAR AMB LA LM, PQ SI ES AIXI NO ENTENC PQ LI HAS COMENÇAT A DONAR LLET DE FARMACIA I SUPRIMIR TOMES NOMES PERQUE COMENCES A TREBALLAR AL FEBRER.
JO COMENÇO AL GENER I DEIXARE LLET MEVA PER UNA PRESA. LA JOANA ENCARA NO SAP VEURE AMB EL BIBERO, SI ENTRE EL GOTET AQUELL, I TOT PLEGAT NO SEN SURT MA MARE, PREFEREIXO AVANÇAR UN MES LA FRUITA I QUE SE LA MENGI QUAN JO NO HI SIGUI QUE LA LLET DE FARMACIA, I AIXI NO POSEM EN PERILL LA LM
Marta_fp
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dc. des. 05, 2007 4:59 pm

Ailec, i si et treus una mica de llet abans de donar-li el pit perquè no els tinguis tan grossos i difícils i així li dones el pit just quan tinguis el reflexe d'ejecció?
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 06, 2007 9:58 am

Ostres Ailec... suposo que no te res a veure, pero es que justament ahir, m'estic llegint MI NIÑO NO ME COME, i ahir llegia un capitol que explicava justament el que et passa a tú, que era nomes caure la llet a l'estomac i plorar, havent mamat sempre amb normalitat.... el carlos gonzalez diu que pot ser algo que mengi la mare que el nen ha fet alergia.... diu que practicament sempre es la llet de vaca, o soja, en definitiva, algo que menja la mare que li passa al nen i se li fa una erupció a l'esofag, pica molt i per aixó plora.... nusé, potser no te res a veure ja et dic, pero pots consultar-ho o provat de treure aliments sospitosos... al llibre diu aixó, els lactics:la llet de vaca, yogur, mantega, o sigui, tot el que porti llet o derivats, inclus el pa de motlle, etc...soja, taronges, pressec...
diu que casi sempre es la proteina de vaca, es tracta de treure'ls i provar, i despres tornar a incorporar d'un en un i veure que passa...

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::