quan deixaré de ser una font?

Tria el pit o el biberó.

laureta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 18, 2007 9:24 am

quan deixaré de ser una font?

EntradaAutor: laureta » dt. gen. 29, 2008 12:36 pm

Hola!
Una pregunta per a mares expertes o assessores de lactància...
La meva filla té gairebé 3 mesos i l'estic alimentant amb alletament matern exclusiu, i pretenc que sigui així fins als 6 mesos. Després m'agradaria seguir donant-li el pit combinat amb altres aliments durant uns mesos o anys mes.
El cas és que des de l'inici rajo molta llet (de dia i de nit). La nena mama força sovint i força estona, sense un ritme determinat (fins aquí crec que tot és normal, no?).
Doncs he acabat dormint amb sostenidors i discos absorbents de la quantitat de llet que em surt per la nit. Malgrat tot, ara la nena menja molt menys sovint a la nit (ja que fa tirades llargues de 6, 7, 8, 9 hores -estem encantats, què he de dir!-) i de totes maneres els pits no se m'inflen tant com al principi, que em feien mal i tot, i tampoc no rajo tant. Suposo que la cosa es va normalitzant i agafant una rutina.
Però no em fa cap gràcia haver de dormir amb sostenidors i els ditxosos discs, que crec que no són massa bons ni higiènics per al mugró (tot i que els gasto de tela, que són menys irritants que els de cel·lulosa).
Doncs aquí va la pregunta: quant es deixa de rajar tant?? Al principi dormia només amb samarreta i em llevava xopa (i congelada). Tinc ganes de poder tornar a dormir sense sostenidors ni res, i m'imagino que arriba un punt que això es regula, però sabeu més o menys quan és?
Bé, perdoneu pel rotllo! Agrairïa respostes i consells!
Salut!
L. :girafa:
Dues princeses del pèsol!
mamarnau_tgn
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2220
Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
Ubicació: baix camp

EntradaAutor: mamarnau_tgn » dt. gen. 29, 2008 1:53 pm

a mi em passava semblant a tu i feia alletament mixte
cap als 4 mesos de l'arnauet crec recordar que ja vaig deixar de rajar tant, però tb havia de dormir amb els discs, el que passa és que enlloc de posar-me sostenidors em posava alguna samarreta interior de les que tenen forma per als pits, no se si m'enteneu quin tipus vull dir...
però tranquil·la que tooooooooot es va regulant, com segurament tothom et diu en moooooolts aspectes de la lactància i de la criatureta...
ànims i salut!
ImatgeImatge Imatge
Nunaika
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 10:20 am
Ubicació: Mollet
Contacta:

EntradaAutor: Nunaika » dj. gen. 31, 2008 10:27 am

Hola, a mí crec que cap als 6 mesos, ja no rajava per les nits i cap als 8 mesos tampoc pels dies, encara que al voltant de l'any recordo estar de vacances dinant en un restaurant, i el Biel mamar d'un pit i l'altre regalimar llet i deixar-me com t'imagines....ja que ja no portava discs protectors....

El Biel va fer LME fins els 6 mesos i encara seguim però ara ja menja de tot i MOLT.

Petons,

cris.
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::