Mocs nadó 4 mesos
Mocs nadó 4 mesos
Hola!
La meva nena té molts mocs i li costa respirar per la nit i també menjar ja que al taponar-li la boca s'ofega... Ja la tinc incorporada amb un coixí sota el matalàs, i també li faig rentats nassals amb suero, però no acaba de treure'ls! Sembla que se'ls quedi perquè en surten pocs i després segueixo sentint que en té.. He llegit això de posar una ceba al costat del llit però seria més aviat per la tos..oi? Què puc fer pel tema mocs??
Gràcies!
La meva nena té molts mocs i li costa respirar per la nit i també menjar ja que al taponar-li la boca s'ofega... Ja la tinc incorporada amb un coixí sota el matalàs, i també li faig rentats nassals amb suero, però no acaba de treure'ls! Sembla que se'ls quedi perquè en surten pocs i després segueixo sentint que en té.. He llegit això de posar una ceba al costat del llit però seria més aviat per la tos..oi? Què puc fer pel tema mocs??
Gràcies!

Re: Mocs nadó 4 mesos
Hola cuca!
La ceba va molt bé per obrir les vies respiratòries, igual que l'humidificador de vapor calent. Nosaltres a vegades fem la combinació de les dues coses quan ens ataquen els mocs i passem les nits de manera més o menys accetable...
Sort!!!
La ceba va molt bé per obrir les vies respiratòries, igual que l'humidificador de vapor calent. Nosaltres a vegades fem la combinació de les dues coses quan ens ataquen els mocs i passem les nits de manera més o menys accetable...
Sort!!!
giuletta ha escrit:Hola cuca!
Sort!!!
Gràciesss!! I durant el dia? Després de rentar-li amb suero li aspiro amb una pera?
Tant amb la pera com amb l'aspirador de mocs s'ha d'anar amb molt de compte, ja que segons la intensitat amb que els fem servir, poden danyar al timpa i l'oïda. Jo no els utilitzo ja que no em fan cap mena de gràcia, i segons el meu pediatra, els mocs tenen la seva funció i no es vol treure'ls amb aquests mètodes.
Durant el dia, suero pel nas a tutiplen i anar deixar passant els dies fins que millori!!
Petons
Durant el dia, suero pel nas a tutiplen i anar deixar passant els dies fins que millori!!
Petons
giuletta ha escrit:Tant amb la pera com amb l'aspirador de mocs s'ha d'anar amb molt de compte, ja que segons la intensitat amb que els fem servir, poden danyar al timpa i l'oïda. Jo no els utilitzo ja que no em fan cap mena de gràcia, i segons el meu pediatra, els mocs tenen la seva funció i no es vol treure'ls amb aquests mètodes.
Petons
ja ho havia sentit això de la pera...! però es que estic desesperada perquè ella ja està baixeta de pes i ara amb els mocs no menja gens! tot i que la veig conenta i activa, a l'hora de menjar fatal des de que té aquests mocs... Ja no sé què fer! perquè em fa pena forçar-la a menjar.. Què puc fer? Ja poso ceba sota el bressol durant la nit però no sé.. ella segueix amb mocs i poca gana.
Li faig rentats nassals, uns tres/quatre al dia, però em fa l'efecte que això també li treu la gana perquè el suero a l'estómac.. en fi
La meva esta igual i la pediatre em va dir k quan estan malalts k mengen el k volen/poden
Tranki si menja menys ja recuperara
Tranki si menja menys ja recuperara
La meva tambe te molts mocs, li rento el nas amb suero, hi ha estones que dos cops seguits per aconseguir treure "el moc", em semblava que li podia fer mal per fer-ho amb massa frequencia i la pediatra em va dir que rentar el nas amb suero es el mateix que per nosaltres treure'ns els mocs amb mocador. Que cap problema.
A mes de cuixi sota matalas, humificador...
A mes de cuixi sota matalas, humificador...
Hola! El meu petit té 5 mesos, i cap als 4 va tenir un episodi de molta mucositat com el teu: s'ennuegava i no en treia gens. Nosaltres el q hem fet és: suero, llit pujat i bàfols (quan ens dutxem, el posem a l'hamaqueta dins del lavabo) i el q crec q ens ha ajudat més ha estat fer un parell de sessions de fisioteràpia respiratòria amb una fisio pediàtrica!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |