Granets
Granets
Hola,
Al meu nen de 8 mesos ahir li vaig afegir uns flocs de civada a la fruita, sense bullir-los abans. A la tarda li van sortir 5 granets a una galta de la cara, quan ell no acostuma a tenir-ne cap. He mirat la bossa de la civada i posa que pot contenir traços de fruits secs, soja o api.
Sabeu si les al.lèrgies es poden manifestar així, amb sols uns granets? Potser no té res a veure, però m'ha deixat una mica preocupada, tot i que ell es troba bé i no li he notat cap altre senyal.
Al meu nen de 8 mesos ahir li vaig afegir uns flocs de civada a la fruita, sense bullir-los abans. A la tarda li van sortir 5 granets a una galta de la cara, quan ell no acostuma a tenir-ne cap. He mirat la bossa de la civada i posa que pot contenir traços de fruits secs, soja o api.
Sabeu si les al.lèrgies es poden manifestar així, amb sols uns granets? Potser no té res a veure, però m'ha deixat una mica preocupada, tot i que ell es troba bé i no li he notat cap altre senyal.
Re: Granets
Prova de donarli uns quants dies i si li va a mes doncs aneu al metge k li miri si te alguna alergia.
Pero si es alergic aquests granets haurien de sortir mes a "lo grande" per entendre'ns.
Avui com ho te?? En te mes??
Pero si es alergic aquests granets haurien de sortir mes a "lo grande" per entendre'ns.
Avui com ho te?? En te mes??
No, se li han anat marxant gairebé del tot. Aquest cap de setmana n'hi tornaré a donar, a veure què passa, però crec que no té res a veure amb la civada.
A on li van sortir??
A la galta esquerra de la cara. Avui m'ha comentat la iaia que potser té a veure amb què aquell dia jo vaig començar amb un refredat-grip força fort, i que ha sigut la seva manera d'immunitzar-se. No ho havia sentit mai, però qui sap...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |