Quina verdrua mes poseu?
Quina verdrua mes poseu?
Bones! El meu fill te nous mesos i avui pensava en mes verduresper posarli ala papilla! Normalment faig patata pastanaga mongeta verda carbasso ceba i pollo o peix depen del dia!
Que mes hi poseu vosaltres! Es per no ferli sempre del mateix! Merciiiiiii
Que mes hi poseu vosaltres! Es per no ferli sempre del mateix! Merciiiiiii
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Re: Quina verdrua mes poseu?
Hola Fai,
A part de les que hi poses tu jo hi afegeixo carabassa, tomàquet sense pell ni llavors i porro. Vaig variant quantitats perquè cada dia hi predomini un gust diferent.
A part de les que hi poses tu jo hi afegeixo carabassa, tomàquet sense pell ni llavors i porro. Vaig variant quantitats perquè cada dia hi predomini un gust diferent.
Si, jo també hi afegiria el porro i la carabassa. Jo, per fer-ho diferent, hi havia dies que substituïa la ceba pel porro i la pastanaga per la carabassa.
Pots afegir api, i variar la mongeta per brots de bledes que són molt més suaus que les bledes normales, i que els espinacs.
Jo tambe l'hi donc carabassa, porro, tomaquet,..., la setmana vivent començarwm amb 1/2 clara d'ou.
Clara? A mi el pediatre m'ha dit que haig de començar amb la gemma (o iema, com s'apunta?) perquè la clara és més al·lergènica!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Tutty, nosaltres igual que la Maroa, hem començat amb la iema (primer un quart, a la setmanasegüent, mitja i així anar pujant, i entre 2 i 3 cops per setmana) i ara que ja ha fet l'any i que tolera bé la iema sencera començarem amb l'ou sencer. Cada pediatre és un món, però assegura-te'n per si de cas. Jo també tinc entès que la clara és el més al.lergènic.
rovell, es diu rovell 
Nosaltres també vam començar amb el rovell de l'ou i més endavant amb la clara. De totes maneres, no hi ha cap pressa. Si tens dubtes i el bb creix bé, doncs no cal donar-se massa pressa a introduir certs aliments!

Nosaltres també vam començar amb el rovell de l'ou i més endavant amb la clara. De totes maneres, no hi ha cap pressa. Si tens dubtes i el bb creix bé, doncs no cal donar-se massa pressa a introduir certs aliments!
Dues princeses del pèsol!
Espinaques i porro.
Les meves a part del pollastre i el peix, també menjen filet de vedella.
Les meves a part del pollastre i el peix, també menjen filet de vedella.
Jo vaig combinant tot tipus de verdures, excepte les que ens van recomanar que no introduíssim fins l'any perquè poden produir flatulències (naps, cols, espinacs, carxofa, espàrregs i coliflor).
Quant a l'ou, ens van dir d'introduir el rovell als 10 mesos i la clara fins l'any.
Quant a l'ou, ens van dir d'introduir el rovell als 10 mesos i la clara fins l'any.
Oi, oi, quina vergonya això de què ens surti "iema" en contres de rovell... Perdó!!! 

perdo noies, volia dir el rovell, je je!!
Dema a dinar li donare, a veure que tal!!!
Dema a dinar li donare, a veure que tal!!!
I pesols sen pot posar?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |