dormir una nit sencera....

Els hàbits de dormir.
TOM
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 04, 2009 1:07 pm

dormir una nit sencera....

EntradaAutor: TOM » dl. maig 04, 2009 1:27 pm

Hola gent,
El meu fill es dorm molt ràpid a la nit però a les 2, o 3 de la matinada es desperta li fem un bibero i cap problema es torna a dormir però a l'hora o hora i mitja es desperta i costa molt fer-lo dormir altra vegada.. hem provat estivill, i no serveix de res, ens va anar bé per l'hora d'anar a dormir que era una creu, li costava molt però per quan es desperta a la nit no, fa molts dies que ho estem intentant però cada nit és un desespero... Ja no sé que mès fer"!!! Alguna amb el mateix cas????
Beatrizgm
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1439
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:50 am
Contacta:

Re: dormir una nit sencera....

EntradaAutor: Beatrizgm » dl. maig 04, 2009 1:36 pm

Ho sento, però no et puc ajudar, només recolzar, la meva nena (te 5 mesos i mig) també es desperta a la mateixa hora amb gana però jo me la fico al llit i li donc pit i ens quedem les dos adormides. Si li dono asseguda i la deixo al llit es desperta. T'aniré seguint a a veure si et donen alguna solució.
En aquest post vam acabar parlant de diferents mètodes i experiències http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=17&t=10445&start=0, però també al inici de la nit...
ImatgeImatge

ImatgeImatge

*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dl. maig 04, 2009 1:43 pm

Tom, abans que res BENVINGUT!!!

Una preguntilla... quin temps te el teu petitó?
Imatge

Imatge
TOM
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 04, 2009 1:07 pm

EntradaAutor: TOM » dl. maig 04, 2009 1:58 pm

en Tom té 6 mesos i 11 dies. Ara mateix dorm perquè el tinc penjat amb una motxilla a sobre... perquè portava una estona rondinant i aixì tothom tranquil...
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

EntradaAutor: sònia-2 » dl. maig 04, 2009 10:40 pm

Molt bones Tom.

Molta gent de les que estem aquí t'entenem.

Primer crec que s'hauria de descartar que no tingués res físic: mal de panxa, restrenyiment, otitis, les dents... si el pediatra no veu que li passi res... doncs a provar què és el que li va bé al teu fill.

Les migdiades les fa bé? Quan el poses a dormir s'adorm sol? El problema el té per adormi-se de nou quan fa les despertades fisiològiques?

Tens diferents llibres que et donen opcions: "Omple'm de petons" del Carlos González, "Dormir sense llàgrimes" de la Rosa Jové, "Nen, a dormir" de l'Estivill, "Felices Sueños" de la Elisabeth Pantley, i els de la Supernnany..... t'escric els que m'he llegit jo... en n'hi ha moltíssims més...

Veuràs que aquí al fòrum hi ha de tot i de totes les idees, això és positiu ja que espero que cadascú et podem aportar una cosa diferent.

Jo he llegit i he provat de tot, el que al final sembla que 'hagi funcionat és una adaptació del que explica l'Estivill en el seu llibre.

Tots et poden donar alguna idea, però cada nen és un món i cap nen entra dins dels esquemes de cap llibre al 100%. Són personetes petites i totes diferents.

Et recomano que et llegeixis els que vulguis, però cap és la ciència infusa ni la veritat absoluta. Llavors entres tu, observa el teu fill, ja que ets qui el coneixes millor que cap d'aquests que han fet els llibres, i aplica el que creguis convenient adaptat a les necessitats que creguis que té el teu fill.

I recorda que les coses no són blanques o negres, hi ha tot un Arc de Sant Martí, per tant, si una cosa no funciona, a provar una altre.

Molts ànims i molta sort!!!

Sabem el que estàs passant i espero que et puguem anar ajudant i si més no que et puguis desfogar que estarem aquí per llegir-te i animar-te!!!
Imatge
Imatge
a_fer
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dt. maig 05, 2009 3:11 pm

sònia-2 ha escrit:Molt bones Tom.

Tens diferents llibres que et donen opcions: "Omple'm de petons" del Carlos González, "Dormir sense llàgrimes" de la Rosa Jové, "Nen, a dormir" de l'Estivill, "Felices Sueños" de la Elisabeth Pantley, i els de la Supernnany..... t'escric els que m'he llegit jo... en n'hi ha moltíssims més...

Veuràs que aquí al fòrum hi ha de tot i de totes les idees, això és positiu ja que espero que cadascú et podem aportar una cosa diferent.

Et recomano que et llegeixis els que vulguis, però cap és la ciència infusa ni la veritat absoluta. Llavors entres tu, observa el teu fill, ja que ets qui el coneixes millor que cap d'aquests que han fet els llibres, i aplica el que creguis convenient adaptat a les necessitats que creguis que té el teu fill.

ole sònia!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert, com és el llibre de la Pantley? Me'l recomaneu? Jo els altres ja els he llegit tots, però aquest és l'únic que em queda i ja l'he buscat a un parell o tres de llocs i no el tenien...
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::