Collit i caigudes

Els hàbits de dormir.
ginebra
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: ds. des. 04, 2010 9:02 pm

Collit i caigudes

EntradaAutor: ginebra » dc. maig 30, 2012 2:18 pm

Hola, noies,

A veure si algú em pot suggerir idees per la seguretat durant les migdiades.
En Bernat té 9 mesos i mig i no ha volgut mai el bressol. Jo tenia molt clar el tema del collit -|-;-|- i em vaig comprar una "cucada" :: cuqui :: de moisès sidecar que va fer servir la primera setmana. (Com que a l'hospital l'hi van acostumar i jo tota novata no vaig gosar fer-ho diferent...). Aviat el farà servir de sofà de lectura...

El cas és que després no va voler mai ni el moisès. El vaig tenir molt de temps acoplat per evitar les caigudes i al final vaig comprar una barana i ha estat dormint al llit fins i tot per les migdiades.

Ara en Bernat ja es mou com un boig. Gateja i es posa dret i fins i tot camina agafat als mobles. Aquest matí s'ha despertat de la migdiada sense que jo me n'adonés ni l'intercomunicador fes cap fressa. (Normalment diu "eh!" quan es lleva). Deu haver gatejat fora del llit pq he sentit un plor sobtat i me l'he trobat als peus del llit. Havia saltat per sobre els coixins, i sort que ha caigut pels peus, pq tal i com es posa dret si hagués caigut per on hi ha la barrera hagués estat molt pitjor.

Sembla que està bé, que és els més important... Ara la qüestió és que m'agradaria poder evitar una altra caiguda o si això no fos possible, poder esmorteïr-la.

Ara per ara només em plantejo dues opcions:
    - posar algun matalàs o coixins per terra
    - provar amb el "llençol fantasma" cosa que no em convenç pq diuen que es queden penjant i em fa un no sé què que s'estranguli o qui sap què...

Algú amb el mateix problema. M'encantarà llegir suggeriments, creatius o no, i experiències d'altres mames, papes, nens i nenes, avis o qui sigui que pugui ajudar-nos.

Moltes gràcies. ;-)))
Imatge

Imatge

Imatge

18/12/13 TE+
23/8/14 En Feliu neix a casa, a l'aigua i amb la bossa intacta
40 setmanes de gestació

4/12/10 TE+
9/8/11 En Bernat dóna llum a les nostres vides!
41 setmanes de gestació
Boluña
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. abr. 05, 2011 12:05 pm

Re: Collit i caigudes

EntradaAutor: Boluña » dc. maig 30, 2012 2:32 pm

Hola Ginebra!!! Nosaltres també fem collit i el que hem fet amb L'Aina ha sigut ensenyar-li a baixar del llit i del sofà pq no caigui. Ara no li poso coixins pq vaig veure que era pitjor, els saltava i llavors al rodolar per sobre els coixins era més fàcil que caigués. Així que vem decidir no posar-li res i normalent ella ens crida, es posa als peus del llit i llavors ens crida o baixa ella soleta quan ens veu.
Imatge
ImatgeImatge
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dc. maig 30, 2012 10:10 pm

El mateix et dic... ensenya'l a baixar de peus! Sembla que no pugui ser, que no ho puguin aprendre tan petits, però t'asseguro que en poc temps ho aprendrà!
ImatgeImatge
Imatge
mamamimos
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 6:05 pm
Contacta:

EntradaAutor: mamamimos » dc. maig 30, 2012 10:44 pm

Si, jo també el vaig ensenyar a baixar del llit! N'aprenen ràpid i per quan començi a enfilar-se ja tindrà après com baixar de manera segura! :D
Mireia.

--- el meu blog --> http://www.mamamimos.blogspot.com

Imatge
ginebra

EntradaAutor: ginebra » dc. maig 30, 2012 11:31 pm

Gràcies, noies, ja li estem ensenyant, però no sé com de depressa anirà, pq el llit està a un mig metre d'altura.
La idea dels coixins era per posar-los per terra per esmorteïr una possible caiguda. Aniria bé de moment, no? coixins o alguna manta....
Els de sobre el llit, ja gairebé no n'hi poso pq es dedica a aixecar-los escampar-los pel llit, el tio! :-)(-:
De fet no sé si ha estat intentant baixar del llit o és que ha caigut... Està tan tremendo! :p-)
Imatge

Imatge

Imatge

18/12/13 TE+
40 setmanes de gestació

4/12/10 TE+
41 setmanes de gestació
Salander
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dj. jul. 23, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Salander » dj. maig 31, 2012 6:58 am

Nosaltres vem optar per treure les potes al llit i així en cas de caiguda és de poca alçada :content: Com que tenim parquet l'invent va anar acompanyat d'aquella mena de colxonetes gruixudes en forma de puzle del decathlon sota del somier per no ratllar el terra i ja està, dormim a l'estil japonès ;-) A més, va molt bé perquè quan ja és una mica més gran també pot pujar al llit sol. És una idea estranya, ho sé, però a nosaltres ens funciona!
Imatge
Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dj. maig 31, 2012 8:46 am

si et quedes mes tranquila els coixins a terra tb poden esmorteir la caiguda.
jo com la resta, vaig ensenyar-la a baixar del llit abans q caminar! per clar, alguna caiguda si q ha tingut... jo posava coixins a terra!
Imatge

Imatge

Imatge
ginebra

EntradaAutor: ginebra » dj. maig 31, 2012 9:08 am

La idea de baixar el llit no és tan estranya! Jo crec que és la millor opció.
Llàstima que el nostre llit no té potes i que és amb calaixos a baix. Podriem treure-ho però no seria la millor opció. No sabriem on fotre ni llit ni contingut dels calaixos! A més que el nostre terra és de rajola, molt fred i cal una mica d'aïllament i transpiració. De fet jo hagués comprat un tatami i futó, però em vaig cansar de negociar amb en Ginebró i el llit que ens el van regalar és gairebé com un somier de futó... ;-)
Imatge

Imatge

Imatge

18/12/13 TE+
40 setmanes de gestació

4/12/10 TE+
41 setmanes de gestació
trea
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

EntradaAutor: trea » dj. maig 31, 2012 9:30 am

A casa nostra les migdiades sempre les han fet al menjador amb nosaltres, o bé a l'hamaqueta o sobre un matalàs a terra. D'aquesta manera per ara (toquem fusta) ens hem estalviat caigudes, i al estar amb nosaltres feien una bona migdiada.

La idea d'apendre a baixar del llit és molt bona, però en el nostre cas també és un llit força alt per aprofitar l'espai de sota.
Imatge

Imatge
coquette
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

EntradaAutor: coquette » dv. juny 01, 2012 4:20 am

Hola!
Sobretot NO poseu coixins per terra!! O si ho feu q quedin ben plans... No vull espantar-vos però sé d.'una noia a qui se li va morir la filla de 10 mesos perquè es va ofegar en caure als coixins...horrorós...
Suposo que funcionaria millor una catifa ben gruixuda, o una "colchoneta" no massa tova...
Nosaltres no sé com ho solucionar em, de moment té 5 mesos i no es mou gaire, però també tenim un calaix sota el llit i no podem treure'ls per que sigui més baix
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::