Dos a la mateixa habitació?
Dos a la mateixa habitació?
Hola mares,
Estem pensant en treure al petit (8 mesos) de la nostra habitació, on ara dorm al bressol, i passar-lo a l'habitació de la germana (2 anys i 5 mesos), que dorm en un llit amb barana. El petit s'adorm prou bé al vespre, però es desperta 3 o 4 vegades al llarg de la nit. I a la gran li costa una estona adormir-se (hem d'estar allà cantant o explicant-li coses), però després dorm pràcticament tota la nit.
Sempre havíem volgut posar-los a la mateixa habitació, pensant que es faran companyia i dormiran millor... però ara que volem treure al petit, ens entren els dubtes: i si es desperten l'un a l'altre i empitjorem la situació?
Per això volia preguntar-vos si en teniu experiència i si penseu que hi ha un moment millor, o unes circumstàncies millors per posar-los junts... O si definitivament val més tenir-los en habitacions separades.
Moltes gràcies per endavant!
Estem pensant en treure al petit (8 mesos) de la nostra habitació, on ara dorm al bressol, i passar-lo a l'habitació de la germana (2 anys i 5 mesos), que dorm en un llit amb barana. El petit s'adorm prou bé al vespre, però es desperta 3 o 4 vegades al llarg de la nit. I a la gran li costa una estona adormir-se (hem d'estar allà cantant o explicant-li coses), però després dorm pràcticament tota la nit.
Sempre havíem volgut posar-los a la mateixa habitació, pensant que es faran companyia i dormiran millor... però ara que volem treure al petit, ens entren els dubtes: i si es desperten l'un a l'altre i empitjorem la situació?
Per això volia preguntar-vos si en teniu experiència i si penseu que hi ha un moment millor, o unes circumstàncies millors per posar-los junts... O si definitivament val més tenir-los en habitacions separades.
Moltes gràcies per endavant!
Re: Dos a la mateixa habitació?
Jo crec que depèn molt de cada nen, i de si es desperten fàcilment o no... Observa'ls en situacions similars: quan aneu en cotxe, si un dorm i l'altre plora o riu o xerra, es desperta? O si els dos et fan la migdiada ho pots provar a veure què passa.
En el nostre cas tots dos dormen a la mateixa habitació. Volíem que estessin junts, independentment del sexe; si el Marc hagués estat una nena també els hauríem posat junts. Ja els separarem quan el gran tingui 10-12 anys...
Doncs el nostre gran dorm molt bé tota la nit i gairebé mai es desperta. I el petit es desperta un o dos cops cada nit, però el gran ni se n'entera.
Quan, pel que sigui, el gran ens crida, el petit no se sol despertar, però algun cop sí. De vegades, al matí, quan hi vaig, "sospitosament" estan els dos desperts...
Nosaltres els vam posar junts quan el Guillem tenia 3 anys acabats de fer i el Marc uns 6-7 mesos. Espero haver-te ajudat.
En el nostre cas tots dos dormen a la mateixa habitació. Volíem que estessin junts, independentment del sexe; si el Marc hagués estat una nena també els hauríem posat junts. Ja els separarem quan el gran tingui 10-12 anys...
Doncs el nostre gran dorm molt bé tota la nit i gairebé mai es desperta. I el petit es desperta un o dos cops cada nit, però el gran ni se n'entera.
Quan, pel que sigui, el gran ens crida, el petit no se sol despertar, però algun cop sí. De vegades, al matí, quan hi vaig, "sospitosament" estan els dos desperts...
Nosaltres els vam posar junts quan el Guillem tenia 3 anys acabats de fer i el Marc uns 6-7 mesos. Espero haver-te ajudat.
m'interessa el tema..estic igual que tu! 

- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
HOla!!
Nosaltres vam començar a posar la inès a dormir amb el, WAlid quan encara estava al llitet petit pq s'an essin acostumant... la inès encara es despertava molt i el WAlid a part de moment concrets dormia practicament tota lma nit... l'un a l'altre no es despertaven i aixo que la inès es despertava amb crits pq volia mamar!!! ara la inès ja no mama i ja l'hem tret del llitet i dormen els dos en llit gran sense barana &aixi quan es deseprten baixen i venen a l'habitacio.. a vegades passa pero que es desperten d'un malson o el q sigui i llavors ploren.. ha de durar molta estona pq l'un desperti a l'altre... ara el gran ha tornat a començar la guarde i les nits son agitades i aixo que allà es queda bé i tranquil i va jugant.. peor a la nit li surt l'angoixa i es desperta remugan t plorant i no esta tranquil en tota la nit si no estic jo al seu costat i al cap de poc tb encara q sjigui jo allà es desperta remugant.. la primera nit la petita el sentia pero no es despertava sino q començava a moure's i girar-se.. pero ara ja fa una setmana i crec quze s'hi ha acsotumat ja!! i est tant bonic al mati veure'ls arribar tots dos juntets!!!
JO també penso deixar-los dormint junts una bona temporada, es fan companyia i aixi els dos tenen les joguines al mateix lloc i no incita q juguin cadascu per la seva banda... be ara no tenim més opcio pq el pis es petit pero ni q anem a un pis gran els deixaré junts igualment...
Nosaltres vam començar a posar la inès a dormir amb el, WAlid quan encara estava al llitet petit pq s'an essin acostumant... la inès encara es despertava molt i el WAlid a part de moment concrets dormia practicament tota lma nit... l'un a l'altre no es despertaven i aixo que la inès es despertava amb crits pq volia mamar!!! ara la inès ja no mama i ja l'hem tret del llitet i dormen els dos en llit gran sense barana &aixi quan es deseprten baixen i venen a l'habitacio.. a vegades passa pero que es desperten d'un malson o el q sigui i llavors ploren.. ha de durar molta estona pq l'un desperti a l'altre... ara el gran ha tornat a començar la guarde i les nits son agitades i aixo que allà es queda bé i tranquil i va jugant.. peor a la nit li surt l'angoixa i es desperta remugan t plorant i no esta tranquil en tota la nit si no estic jo al seu costat i al cap de poc tb encara q sjigui jo allà es desperta remugant.. la primera nit la petita el sentia pero no es despertava sino q començava a moure's i girar-se.. pero ara ja fa una setmana i crec quze s'hi ha acsotumat ja!! i est tant bonic al mati veure'ls arribar tots dos juntets!!!
JO també penso deixar-los dormint junts una bona temporada, es fan companyia i aixi els dos tenen les joguines al mateix lloc i no incita q juguin cadascu per la seva banda... be ara no tenim més opcio pq el pis es petit pero ni q anem a un pis gran els deixaré junts igualment...PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Jo a les meves de ben petites que estan juntes, quan la petita tenia 3 mesos ja les vam posar juntes a l'habitació. No he tingut cap problema de despertar-se per la nit. El que si que tinc problemes es per anar a dormir. La petita des de l'any dorm amb un llit gran i es passen una estona jugant i rient abans d'anar a dormir.
- matacoixos
- :: puça

- Entrades: 21
- Membre des de: dc. març 07, 2012 11:14 pm
Hola noies!!
Jo tinc una situació similar i no ser que fer.
A mi el que em passa es que la petita demà farà 1 any i es desperta bastant a la nit i la gran té casi 7 anys, el que passa és que la gran és la filla del meu marit i només dorm a casa un cap de setmana cada 15 dies. Llavors em fa por que la peque es faci un lio i s'acostumi a dormir amb la seva germana i els altres dies que no hi es no pugui dormir. Bé que tinc un lio que no m'aclaro
A veure si em podeu ajudar algú que hagi passat pel mateix o simplement la seva opinió.
Moltes gràcies a tothom
Jo tinc una situació similar i no ser que fer.
A mi el que em passa es que la petita demà farà 1 any i es desperta bastant a la nit i la gran té casi 7 anys, el que passa és que la gran és la filla del meu marit i només dorm a casa un cap de setmana cada 15 dies. Llavors em fa por que la peque es faci un lio i s'acostumi a dormir amb la seva germana i els altres dies que no hi es no pugui dormir. Bé que tinc un lio que no m'aclaro
A veure si em podeu ajudar algú que hagi passat pel mateix o simplement la seva opinió.
Moltes gràcies a tothom

Aquí una altra en la mateixa situació
. Tenim molt clar que volem que dormin junts, fins i tot si en Jan hagués sigut una nena, però no sabem quan fer-ho. En Jan encara es desperta sovint per menjar, no crec que el gran es despertes perque dorm tota la nit i com un tronc, però per mi es més còmode tenir-lo al costat i enxufar-li la teta i continuar dormint, si dormis a l'altra habitació hauria de baixar al pis de baix cada cop.
Jo m'esperaré a que el Jan no es desperti tant per una qüestió pràctica, sinó ja podrien dormir junts. Com ja t'han dit prova-ho a les migdiades o alguna nit a veure k tal.
Sort
. Tenim molt clar que volem que dormin junts, fins i tot si en Jan hagués sigut una nena, però no sabem quan fer-ho. En Jan encara es desperta sovint per menjar, no crec que el gran es despertes perque dorm tota la nit i com un tronc, però per mi es més còmode tenir-lo al costat i enxufar-li la teta i continuar dormint, si dormis a l'altra habitació hauria de baixar al pis de baix cada cop.Jo m'esperaré a que el Jan no es desperti tant per una qüestió pràctica, sinó ja podrien dormir junts. Com ja t'han dit prova-ho a les migdiades o alguna nit a veure k tal.
Sort

Jo tinc bessons de 2 mesos i al principi dormien junts pero com quan un feia sorollets desvetllava a l'altre ara dormen a habitacions separades
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |