Dos a la mateixa habitació?

Els hàbits de dormir.
Cati
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 6:59 pm

Dos a la mateixa habitació?

EntradaAutor: Cati » dv. set. 14, 2012 11:08 pm

Hola mares,
Estem pensant en treure al petit (8 mesos) de la nostra habitació, on ara dorm al bressol, i passar-lo a l'habitació de la germana (2 anys i 5 mesos), que dorm en un llit amb barana. El petit s'adorm prou bé al vespre, però es desperta 3 o 4 vegades al llarg de la nit. I a la gran li costa una estona adormir-se (hem d'estar allà cantant o explicant-li coses), però després dorm pràcticament tota la nit.
Sempre havíem volgut posar-los a la mateixa habitació, pensant que es faran companyia i dormiran millor... però ara que volem treure al petit, ens entren els dubtes: i si es desperten l'un a l'altre i empitjorem la situació?
Per això volia preguntar-vos si en teniu experiència i si penseu que hi ha un moment millor, o unes circumstàncies millors per posar-los junts... O si definitivament val més tenir-los en habitacions separades.
Moltes gràcies per endavant!
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Dos a la mateixa habitació?

EntradaAutor: nunus » ds. set. 15, 2012 12:46 am

Jo crec que depèn molt de cada nen, i de si es desperten fàcilment o no... Observa'ls en situacions similars: quan aneu en cotxe, si un dorm i l'altre plora o riu o xerra, es desperta? O si els dos et fan la migdiada ho pots provar a veure què passa.

En el nostre cas tots dos dormen a la mateixa habitació. Volíem que estessin junts, independentment del sexe; si el Marc hagués estat una nena també els hauríem posat junts. Ja els separarem quan el gran tingui 10-12 anys...

Doncs el nostre gran dorm molt bé tota la nit i gairebé mai es desperta. I el petit es desperta un o dos cops cada nit, però el gran ni se n'entera. zz:-) Quan, pel que sigui, el gran ens crida, el petit no se sol despertar, però algun cop sí. De vegades, al matí, quan hi vaig, "sospitosament" estan els dos desperts... :-D :love:

Nosaltres els vam posar junts quan el Guillem tenia 3 anys acabats de fer i el Marc uns 6-7 mesos. Espero haver-te ajudat.
Vivoneta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

EntradaAutor: Vivoneta » ds. set. 15, 2012 2:28 am

m'interessa el tema..estic igual que tu! ;-)
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » ds. set. 15, 2012 8:54 am

HOla!!
Nosaltres vam començar a posar la inès a dormir amb el, WAlid quan encara estava al llitet petit pq s'an essin acostumant... la inès encara es despertava molt i el WAlid a part de moment concrets dormia practicament tota lma nit... l'un a l'altre no es despertaven i aixo que la inès es despertava amb crits pq volia mamar!!! ara la inès ja no mama i ja l'hem tret del llitet i dormen els dos en llit gran sense barana &aixi quan es deseprten baixen i venen a l'habitacio.. a vegades passa pero que es desperten d'un malson o el q sigui i llavors ploren.. ha de durar molta estona pq l'un desperti a l'altre... ara el gran ha tornat a començar la guarde i les nits son agitades i aixo que allà es queda bé i tranquil i va jugant.. peor a la nit li surt l'angoixa i es desperta remugan t plorant i no esta tranquil en tota la nit si no estic jo al seu costat i al cap de poc tb encara q sjigui jo allà es desperta remugant.. la primera nit la petita el sentia pero no es despertava sino q començava a moure's i girar-se.. pero ara ja fa una setmana i crec quze s'hi ha acsotumat ja!! i est tant bonic al mati veure'ls arribar tots dos juntets!!! :love: :love: :love: :love: JO també penso deixar-los dormint junts una bona temporada, es fan companyia i aixi els dos tenen les joguines al mateix lloc i no incita q juguin cadascu per la seva banda... be ara no tenim més opcio pq el pis es petit pero ni q anem a un pis gran els deixaré junts igualment...
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » ds. set. 15, 2012 9:37 am

Jo a les meves de ben petites que estan juntes, quan la petita tenia 3 mesos ja les vam posar juntes a l'habitació. No he tingut cap problema de despertar-se per la nit. El que si que tinc problemes es per anar a dormir. La petita des de l'any dorm amb un llit gran i es passen una estona jugant i rient abans d'anar a dormir.
matacoixos
Entrades: 21
Membre des de: dc. març 07, 2012 11:14 pm

EntradaAutor: matacoixos » ds. set. 15, 2012 10:27 am

Hola noies!!

Jo tinc una situació similar i no ser que fer.

A mi el que em passa es que la petita demà farà 1 any i es desperta bastant a la nit i la gran té casi 7 anys, el que passa és que la gran és la filla del meu marit i només dorm a casa un cap de setmana cada 15 dies. Llavors em fa por que la peque es faci un lio i s'acostumi a dormir amb la seva germana i els altres dies que no hi es no pugui dormir. Bé que tinc un lio que no m'aclaro :ufs:

A veure si em podeu ajudar algú que hagi passat pel mateix o simplement la seva opinió.

Moltes gràcies a tothom ||*||
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » ds. set. 15, 2012 2:58 pm

Aquí una altra en la mateixa situació :content: . Tenim molt clar que volem que dormin junts, fins i tot si en Jan hagués sigut una nena, però no sabem quan fer-ho. En Jan encara es desperta sovint per menjar, no crec que el gran es despertes perque dorm tota la nit i com un tronc, però per mi es més còmode tenir-lo al costat i enxufar-li la teta i continuar dormint, si dormis a l'altra habitació hauria de baixar al pis de baix cada cop.

Jo m'esperaré a que el Jan no es desperti tant per una qüestió pràctica, sinó ja podrien dormir junts. Com ja t'han dit prova-ho a les migdiades o alguna nit a veure k tal.

Sort :-()-)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
izansu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dj. maig 24, 2012 8:59 pm

EntradaAutor: izansu » dv. oct. 12, 2012 5:28 am

Jo tinc bessons de 2 mesos i al principi dormien junts pero com quan un feia sorollets desvetllava a l'altre ara dormen a habitacions separades
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::