coixí 2 en 1 jané per plagiocefalia i posició per dormir
coixí 2 en 1 jané per plagiocefalia i posició per dormir
Hola
m'han regalat un coixí que serveix des dels primers dies per evitar la plagiocefalia. I després s'adapta per quan són els nadons més grans.
Algú l'ha tingut i que l'hagi fet servir?
A mi em preocupa més el tema de la mort súbita, i crec que aquest coixí no ajudarà massa...
He llegit que bocaterrossa no se'ls ha de posar, però és millor de costat amb cunyes o boca amunt?
gràcies!!

m'han regalat un coixí que serveix des dels primers dies per evitar la plagiocefalia. I després s'adapta per quan són els nadons més grans.
Algú l'ha tingut i que l'hagi fet servir?
A mi em preocupa més el tema de la mort súbita, i crec que aquest coixí no ajudarà massa...
He llegit que bocaterrossa no se'ls ha de posar, però és millor de costat amb cunyes o boca amunt?
gràcies!!

Re: coixí 2 en 1 jané per plagiocefalia i posició per dormir
Els últims estudis apunten que és millor dormir panxa amunt que de costat, i de bocaterrossa ni parlar-ne (tot i que conec un parell de nens que des de bebés els han posat bocaterrossa si no, no dormien).
Un consell, la mort súbita és imprevisible, segueix els consells bàsics que donen els pediatres i no t'amoinis. Crec que totes les mares hi pensem al principi molt, però per desgràcia no se sap quins són els causants exactes, per tant, relaxa't i gaudiràs molt més de la maternitat, sempre que prenguis les precaucions i actuis amb seny, segur que tot anirà bé!
Un consell, la mort súbita és imprevisible, segueix els consells bàsics que donen els pediatres i no t'amoinis. Crec que totes les mares hi pensem al principi molt, però per desgràcia no se sap quins són els causants exactes, per tant, relaxa't i gaudiràs molt més de la maternitat, sempre que prenguis les precaucions i actuis amb seny, segur que tot anirà bé!
Re: coixí 2 en 1 jané per plagiocefalia i posició per dormir
Gràcies! Si, suposo que si m'he d'amoinar per tot no viuria... Imagino que són els nervis d'última hora!
Petons
Petons
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |