només s'adorm amb el pit
només s'adorm amb el pit
Hola
quan féiem collit, em miraven malament perquè el feiem. Ara que fa tres mesos que dorm al seu llit em miren malament perquè per dormir-la li he de donar el pit.
Sé que no m'he de preocupar i que tot passarà, com el fet que dormi al llit soleta va ser un pas totalment natural. Però em preocupa.
Em fa por que un dia ja no tingui prou llet i que ella en vulgui i no pugui dormir. Sé que el que vol en gran part és el meu contacte, però també es cert, que té molta gana abans de dormir, i el tema sopars quan esta cansada només vol pit.
Bé, espero haver-me explicat i a veure com ho heu fet vosaltres.
quan féiem collit, em miraven malament perquè el feiem. Ara que fa tres mesos que dorm al seu llit em miren malament perquè per dormir-la li he de donar el pit.
Sé que no m'he de preocupar i que tot passarà, com el fet que dormi al llit soleta va ser un pas totalment natural. Però em preocupa.
Em fa por que un dia ja no tingui prou llet i que ella en vulgui i no pugui dormir. Sé que el que vol en gran part és el meu contacte, però també es cert, que té molta gana abans de dormir, i el tema sopars quan esta cansada només vol pit.
Bé, espero haver-me explicat i a veure com ho heu fet vosaltres.
Re: només s'adorm amb el pit
retalls ha escrit:quan féiem collit, em miraven malament perquè el feiem. Ara que fa tres mesos que dorm al seu llit em miren malament perquè per dormir-la li he de donar el pit.
És veritat, és una murga tota aquella gent que creu que sap la veritat i que es dedica a criticar. Una cosa que he après de la maternitat és que cada família, cada nen, cada mare cada pare és un món, que cadascú fa el què més li va bé i que mentre pares i fills estiguin bé i ben cuidats tot està bé.
Tu has de fer allò que creguis que et fa sentir millor a tu, a la teva filla. Allò que et sigui més còmode, més pràctic. I dir:
Tu vas fer una altra cosa amb els teus fills? Fantàstic. Jo ho faig com em rota i nosaltres som feliços.
retalls ha escrit:Sé que no m'he de preocupar i que tot passarà, com el fet que dormi al llit soleta va ser un pas totalment natural. Però em preocupa.
Doncs com tu dius, jo he après una cosa: no t'has de preocupar pel que passarà o pel que et diuen que passarà, quan arribi el moment ja ho veurem. Igual com va ser natural passar del llit dels pares al seu llit, també ho serà deixar d'adormir-se mamant. Jo vaig decidir deixar-ho quan tenia un any i mig i va ser molt més fàcil del que m'imaginava. Hi ha qui ho deixa abans, hi ha qui ho deixa més tard... això depen de cadascú, de com de còmodes se sentin...
retalls ha escrit:Em fa por que un dia ja no tingui prou llet i que ella en vulgui i no pugui dormir. Sé que el que vol en gran part és el meu contacte, però també es cert, que té molta gana abans de dormir, i el tema sopars quan esta cansada només vol pit.
1. Quan mama per adormir-se no ho fa per alimentar-se si no per relaxar-se, com tu dius, amb el teu contacte. Hi ha mares que quan el seu fill ja té 2-3 anys diuen que ja no els deu sortir llet però que el seu fill segueix fent metones per adormir-se sense cap problema.
2. En principi mentre va mamant regularment el pit va fent llet regularment. No has de patir per quedar-te sense llet!!!
Bé espero haver-te ajudat, i si aquesta gent que et critica és gent propera (família, amics) potser pots parlar amb ells dir-los que et fan sentir malament amb els seus comentaris. Explicar-los que hi ha diferents maneres de criar els fills, que aquesta cada cop està més generalitzada i que no han de patir, que tot anirà bé, que la nena estarà bé i que no busquin fantasmes a on no n'hi ha.
Fins aviat.
Retalls!! la meva filla té 2 anys i amb mi només s'adorm al pit!! Quan jo no hi sóc el meu company i la meva sogra em diuen que ja s'adorm soleta, sense fer res de res, però amb mi vol fer pit!! jo m'ho agafo com un privilegi, vol dir que la tranquilitza el contacte amb mi i em necessita aprop.
No t'amoïnis per coses que encara no han passat, moltes vegades patim molt i després veiem que no n'hi havia per tant!!! jo he tret algunes tomes que feia la Berta i no m'ha costat gens!!! fins i tot em vaig quedar parada!!!
No t'amoïnis per coses que encara no han passat, moltes vegades patim molt i després veiem que no n'hi havia per tant!!! jo he tret algunes tomes que feia la Berta i no m'ha costat gens!!! fins i tot em vaig quedar parada!!!
Gràcies!
Teniu raó, amoinar-me abans d'hira no du enlloc...
El que pensin els altres... Bé, esperem que no afecti i llestos.
I si, realment jo també m'ho prenc com un privilegi... Espero que la transcisió, qua pn toqui sigui fàcil i prou llavors,
Petons i gràcies
Teniu raó, amoinar-me abans d'hira no du enlloc...
El que pensin els altres... Bé, esperem que no afecti i llestos.
I si, realment jo també m'ho prenc com un privilegi... Espero que la transcisió, qua pn toqui sigui fàcil i prou llavors,
Petons i gràcies
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
retalls ha escrit:
.
Mentre li donis pit, tindràs llet. A més, si només la vol per dormir, per poca que en surti ja li valdrà. Molts nens sopen poc perquè estan cansats, prenguin o no pit.
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
Hola!! Mica en mica ells van fent, jo m'ho començo a creure, jeje. Tot i que hi ha dies que penso que mai podrà dormir sense el pit.
Però últimament anem al llit, pren una mica de pit i ja es dona la volta (això sí, amb la seva mà al meu pit) ies va relaxant i s'adorm!!! Apa!! Em té ben sorpresa. Però tots acaben dormint sensr pit ni xumet, cadasqun té el seu ritme!!
I a no escoltar comentaris. A mi em diuen, però encara dorm amb vosaltres? I els hi dic bé té el seu bressol....i no em deixen acavar la frase i ja suspiren aliviats, jajajaja...i el final de la frase mai l'escolten "adossat al costat meu". Son els avis qui ho fan això,jajaja.
Mica en mica!!
Però últimament anem al llit, pren una mica de pit i ja es dona la volta (això sí, amb la seva mà al meu pit) ies va relaxant i s'adorm!!! Apa!! Em té ben sorpresa. Però tots acaben dormint sensr pit ni xumet, cadasqun té el seu ritme!!
I a no escoltar comentaris. A mi em diuen, però encara dorm amb vosaltres? I els hi dic bé té el seu bressol....i no em deixen acavar la frase i ja suspiren aliviats, jajajaja...i el final de la frase mai l'escolten "adossat al costat meu". Son els avis qui ho fan això,jajaja.
Mica en mica!!
bones noies, a la meva petita també li passa igual, desde que he començat a treballar la nena busca el pit per adormir-se. Jo penso que no és res dolent, però la gent només et diu que d'aquesta manera malcríes al nen. Jo ja passo de tots aquests comentaris perquè sinó acabaries fent siempre el que la gent diu, que per cert, semblen que siguin pediatres! Una abraçada 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |