Despertars cada hora!!
Despertars cada hora!!
Bones!
Tinc una nena de 9 mesos, es molt inquieta, desperta i nerviosa... Des dels 5-6 mesos q es desperta cada cop mes sovint! Algunes nits cada dues hores, altres cada hora, algunes nits bones cada 3... Son despertts molt lights, l'agafo la bressolo i s'adorm, sovint la deixo al bressol i es torna a despertar, repeteixo la operacio i s'hi queda. Sopa cereals eb cullera desde fa 1 setmana i nomes vam notar canvi les primeres nits q va millorar, pero ara tornem a estar igual. He provat de posarla al llit anb mi, al bressol a la mva habitacio, el bressol a la seva habitacio, sopar poc, sopar molt...
Com us imagineu, no aconsegueixo descansar, algun consell??
*Se que algun dia aixo canviara, pero de moment si es pot fer mes llevadero, doncs millor!
Gracies!
Tinc una nena de 9 mesos, es molt inquieta, desperta i nerviosa... Des dels 5-6 mesos q es desperta cada cop mes sovint! Algunes nits cada dues hores, altres cada hora, algunes nits bones cada 3... Son despertts molt lights, l'agafo la bressolo i s'adorm, sovint la deixo al bressol i es torna a despertar, repeteixo la operacio i s'hi queda. Sopa cereals eb cullera desde fa 1 setmana i nomes vam notar canvi les primeres nits q va millorar, pero ara tornem a estar igual. He provat de posarla al llit anb mi, al bressol a la mva habitacio, el bressol a la seva habitacio, sopar poc, sopar molt...
Com us imagineu, no aconsegueixo descansar, algun consell??
*Se que algun dia aixo canviara, pero de moment si es pot fer mes llevadero, doncs millor!
Gracies!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

Re: Despertars cada hora!!
Ems2012 ara se'm tiraran a sobre pero nosaltres estavem exactament igual...i fem fer metode estivill
La 1a nit ja va dormir 8h seguides i en 1 setmana vem passar de 12 despertars en 1 nit a k la nena dormi 12h seguides
ja se k es un tema on moltes mares tacusen de mil coses pero a nosaltres ens ha canviat la vida i realment van ser 2 vespres mes fomuts pero despres ja esta
es la meva humil experiencia evidentment tu sabras k et pot anar millor
tb pots llegirte llibres com de la rosa jove o la elisabeth pantley
La 1a nit ja va dormir 8h seguides i en 1 setmana vem passar de 12 despertars en 1 nit a k la nena dormi 12h seguides
ja se k es un tema on moltes mares tacusen de mil coses pero a nosaltres ens ha canviat la vida i realment van ser 2 vespres mes fomuts pero despres ja esta
es la meva humil experiencia evidentment tu sabras k et pot anar millor
tb pots llegirte llibres com de la rosa jove o la elisabeth pantley
Gracies martina13, aixo vol dir "deixar-la plorar al bressol"? La meva es q es molt tossuda, sempre que he intentat aconseguir coses mitjançant el deixar-la plorar no m'ha anat be...
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una

nosaltres hem aconseguit disminuir despertars fent sempre el mateix horari per tot.es desperta sempre 8,15, migdiada 13.45, dormir 21.30 (15 min de diferencia posa-hi, però sempre més o menys aquesta hora). i hem passat de 10-12 despertars a 3-6 en 15 dies. entenc que el teu potser necessites més migdiades encara, però intenta que siguin sempre a la mateixa hora per regular el seu relotge intern... no sé, és el que em va aconsellar la jové, que en el meu cas em va anar bé, pq el meu crío cada dia feia un horari força diferent
Ems2012 no del tot...tu vas entrant i el vas calmant fins que s'adorm
Pero prova primer el k et diu la turuleta sigues molt estricte amb els horaris( aixo tb ho diu estivill)
I sino tens el recurs que the comentat
Ja aniras dient com us va!!
Jo ara x sopar li faig pure verdura ( sense proteina x no passarme de la quantitat) i un bibi de 120ml cereals
Pero prova primer el k et diu la turuleta sigues molt estricte amb els horaris( aixo tb ho diu estivill)
I sino tens el recurs que the comentat
Ja aniras dient com us va!!
Jo ara x sopar li faig pure verdura ( sense proteina x no passarme de la quantitat) i un bibi de 120ml cereals
Ems bonica, aquí crec que la majoria t'entenem, la son és molt xunga!
La mrva filla també va anar empitjorant a partir dels 5 mesos, cap als 8-9 domia fatal.
Crec que no existeixen receptes màgiques però nosaltres el que vam fer va ser instaurar millor rutines, deixar-la en sidecar a la nostra habitació i posar-li paciència. I repetir-nos molt que era temporal! ;)
I també va suposar una millora brutal treure-li el pit definitivament als 10m. A nosaltres ens va canviar les nits però amb aixô NO vull convèncer a ningú perquè deslleti per aquest motiu.
Jo crec que pobrissons necessiten temps i l'únic que pots fer és posar-t'ho el més fàcil possible, i per mi això va ser el sidecar.
sort!
La mrva filla també va anar empitjorant a partir dels 5 mesos, cap als 8-9 domia fatal.
Crec que no existeixen receptes màgiques però nosaltres el que vam fer va ser instaurar millor rutines, deixar-la en sidecar a la nostra habitació i posar-li paciència. I repetir-nos molt que era temporal! ;)
I també va suposar una millora brutal treure-li el pit definitivament als 10m. A nosaltres ens va canviar les nits però amb aixô NO vull convèncer a ningú perquè deslleti per aquest motiu.
Jo crec que pobrissons necessiten temps i l'únic que pots fer és posar-t'ho el més fàcil possible, i per mi això va ser el sidecar.
sort!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
EMS, no tinc la solució a la situació, només dir-te que és normal que es despertin més ara que de recent nascuts. L'angoixa de separació fa que es despertin per a comprobar que no seran abandonats, l'adquisició de noves habilitats com el gateig també fa que estiguin més neguitosos. És una fase i pasarà... Podeu probar collit o sidecar, o hi ha nens que dormen millor en una altra habitació... Intenta que dormi més durant el dia, d'aquesta manera també es solen millorar les nits...
Sort i paciència!
Sort i paciència!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Si aixo k diu petitprincep es fonamental
Jo ho tinc comprovat si fa les migdiades com toca ( 9h a 9:30h i d'13h a 15h aproximadament) a la tarda esta perfecte i el vespre tambe mes relaxada
El que has de tenir clar es que facis el que facis tu thi sentis comode i amb forces
Sigui deixar passar temps o fer un estivill...
Jo llegiria la elisabeth pantley.a mi no em va anar be pero el fet de llegirla em va donar com bon rollet nose si mexplico.mel vaig acabar llegint per disfrutar del llibre perque ja dic el seu metode a mi particularment no em va anar be, pero perque a tu no et pot anar perfecte???
Anims!!
Jo ho tinc comprovat si fa les migdiades com toca ( 9h a 9:30h i d'13h a 15h aproximadament) a la tarda esta perfecte i el vespre tambe mes relaxada
El que has de tenir clar es que facis el que facis tu thi sentis comode i amb forces
Sigui deixar passar temps o fer un estivill...
Jo llegiria la elisabeth pantley.a mi no em va anar be pero el fet de llegirla em va donar com bon rollet nose si mexplico.mel vaig acabar llegint per disfrutar del llibre perque ja dic el seu metode a mi particularment no em va anar be, pero perque a tu no et pot anar perfecte???
Anims!!
Noies moltes gracies a totes! Realment q fariem les mames sense aquesta pagina!! ??
El tema de les rutines a casa meva es delicat, el pare i jo stem separats i les estones q pasa amb ell deuen ser bstnt anarquiques... La resta del temps ho fem jo i la meva mare i mes o ments hi ha un ordre pero no es massa estricte... Potser aqui es on fico la pota...
No em veig femt metode estivill, no perque no pugui veurela plorar (si se q esta be) sino perque em poso massa tensa!
Fare un cop d'ull a la elysabeth payne q no la conec i intentare omplirme de paciencia i bon humor pensant q es una etapa mes!
Petitprincep75 et recordo de quan cercavam! Quins records!
Moltes gracies de nou! Sort amb la nit!!!
El tema de les rutines a casa meva es delicat, el pare i jo stem separats i les estones q pasa amb ell deuen ser bstnt anarquiques... La resta del temps ho fem jo i la meva mare i mes o ments hi ha un ordre pero no es massa estricte... Potser aqui es on fico la pota...
No em veig femt metode estivill, no perque no pugui veurela plorar (si se q esta be) sino perque em poso massa tensa!
Fare un cop d'ull a la elysabeth payne q no la conec i intentare omplirme de paciencia i bon humor pensant q es una etapa mes!
Petitprincep75 et recordo de quan cercavam! Quins records!
Moltes gracies de nou! Sort amb la nit!!!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |