ja no torna a dormir
ja no torna a dormir
Hola noies la meva peque al final dormia soleta desde les 9 fins les 8 mati pero la vaig deixar amb la meva mare un finde i clar la dona va dormir amb ella a la mateixa habitacio .
ara portem tota la setmana que la nena plora i jo aixecar-me tota la nit he dormit 3 hores com a molt fins que ahir no podia mes i em dormia detra i tot ahir a la nit va començar un altre cop a plorar calla quan vaig i plora quan no hi soc . al final he dormit al terra de la seva habitacio i la nena ha callat tota la nit desde les dues del mati fins ara que encara dorm.
no se que fer es un pis molt petit tot el sorroll es sent tenim que anar de puntetes no podem escoltar la tele ni parlar per no poder no podem ni fer sopar tanquils el menjador no te porta i el pis te 50 metres es una pasada tot se sent no se que fer.
a les vacances pujarem a casa meus pares i la nena tindra que dormir amb nosaltres .
com ho feu per tornar a la normalitat i que el nen dormi sol a la seva habitacio.
estem pensant en posar el seu llit a la nostra habitacio no ho se no se que fer
ara portem tota la setmana que la nena plora i jo aixecar-me tota la nit he dormit 3 hores com a molt fins que ahir no podia mes i em dormia detra i tot ahir a la nit va començar un altre cop a plorar calla quan vaig i plora quan no hi soc . al final he dormit al terra de la seva habitacio i la nena ha callat tota la nit desde les dues del mati fins ara que encara dorm.
no se que fer es un pis molt petit tot el sorroll es sent tenim que anar de puntetes no podem escoltar la tele ni parlar per no poder no podem ni fer sopar tanquils el menjador no te porta i el pis te 50 metres es una pasada tot se sent no se que fer.
a les vacances pujarem a casa meus pares i la nena tindra que dormir amb nosaltres .
com ho feu per tornar a la normalitat i que el nen dormi sol a la seva habitacio.
estem pensant en posar el seu llit a la nostra habitacio no ho se no se que fer
ostres, quin rotllo no ???? no serà que li costa dormir per la calor??? els meus aquests dies també es desperten més per la nit, en canvi avui ja han tornat a dormir la nit sencera.
Espera uns dies a veure el què, no sé, crec que si amb un finde ja es destirota tant.......déu ni dó !!!
Els meus són molt més petits, i quant dormen fora de casa no en fan ni cas, i tornen al seu llit i cap problema, potser al ser ja més gran la teva noten més el canvi.
Espera uns dies a veure el què, no sé, crec que si amb un finde ja es destirota tant.......déu ni dó !!!
Els meus són molt més petits, i quant dormen fora de casa no en fan ni cas, i tornen al seu llit i cap problema, potser al ser ja més gran la teva noten més el canvi.
BE NO se que era crec que volia dormis amb ella com que dos dies va dormir amb la meva mare un finde. al pis fa molta calor es sota teulada pero tenim aire tot i que intento no li toqui gaire li he possat ventilador porta sembla fa dos dies dorm millor pero encara es desperta a les 3 no se es complicat aixo dels nens quan es el dormir es el menjar es un altre problema encara menja papilles no vol res solid aquest pas tindra 5 any i encara menjara triturats no se no traga be i s'ennoega i jo tinc por s'ofegui esta molt tremenda i molt trasto ahir va fer 1 any i mig ja tremolo a les vacances marxarem a casa papes als pirineos encara no m'atreveixo a sortir gaira amb la nena no soporta anar cotxe no esta acostumada i com que no menja be es un drama sempre hem de posar la tele perque menji i fer el pallasso
es molt complicat a vegades penso que soc jo que no ser mare no ho se un peto a totes
es molt complicat a vegades penso que soc jo que no ser mare no ho se un peto a totesQui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |