Normal que no allargui a la nit???

Els hàbits de dormir.
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Normal que no allargui a la nit???

EntradaAutor: lila » dc. set. 17, 2008 7:22 am

La nostra baldufa ja té 3 mesos però no hi ha manera que allargui a la nit, el màxim que dorm de nit són 3 hores, però normalment es desperta cada dos hores o fins i tot cada hora i mitja, només si me la poso al llit amb mi dorm una miqueta més, però tampoc no massa...

fa unes setmanes va començar a allargar 4, 5 i fins i tot algun dia 6 hores, però ja fa dues setmanes que no hi ha manera, com a molt em deixa 3 hores!!!

i a sobre, de dia, el màxim seguit que dorm és 1 hora...

El cert és que jo la veig feliç i contenta, però no sé si és normal o si ja hauria de començar a allargar més...

Pren LM però de vegades em fa la sensació que no es desperta per la gana, ja que no xuma massa...

Gràcies!!!
lila l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 27, 2009 8:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dc. set. 17, 2008 8:03 am

Cada nen és un món!! Conec casos de nens que dormen tota la nit des del mes i mig i altres que en dos anys no arriben a aguantar gaire... No és per desanimar-te, només dic que la teva nena és normal i tu ho estas fent bé, paciència i a veure com es desenvolupa l'assumpte zz:-)
Imatge

Imatge
NGM
:: pantera
:: pantera
Entrades: 892
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

EntradaAutor: NGM » dc. set. 17, 2008 8:38 am

LILA a mi em passa exactament el mateix....
i sempre em faig la mateixa pregunta que tu!
la setmana passada va fer dos dies 6 hores.. i no m'ho podia creure.. però ja res de res...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 17, 2008 10:03 am

Si ara dorm en un moisès podria ser que no dormi tranquil i es bellugui sovint.

Si teniu pensat canviar-lo al bressol de baranes, podria ser un bon moment per provar-ho. Als 2 mesos i poc a nosaltres ens va donar la nit durant dos dies seguits, no paraba de moure's i dormia neguitós. Ens va semblar que no estaba còmode.

El varem canviar al bressol de la seva habitació i, escolta, en dos dies ja dormia 12 hores.

No ha de ser igual en cada nen, com diu mireiafor que ja hi entén més que nosaltres, però per provar-ho durant el dia i a estones no hi perds res.

Pel que fa a dormir poc durant el dia, a nosaltres només ens aguantaba 20 minuts i ara ho fa més de dues hores, si no el despertem.... Va aguantant més poc a poc.
barrufeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dc. des. 19, 2007 12:10 pm
Ubicació: Alt Penedès

EntradaAutor: barrufeta » dc. set. 17, 2008 2:26 pm

Jo estic d'acord amb totes. No t'angoixis. Cap nen és igual i a més, cada nen, quan pensem que ja sabem el seu horari, el canvia.

El Guillem ara té 5 mesos i mig, fins fa dues setmanes aguantava 4 i 5 hores a la nit, però des de fa uns dies es despertava cada 2-3 hores. Cada cop li vaig donar pit, i al cap d'uns dies vem descobrir que havia fet una crescuda i tornava a dormir com abans.
ruth75
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 12:16 pm

EntradaAutor: ruth75 » dc. set. 17, 2008 3:26 pm

Pel que he anat sentint d'amics amb nens i aqui al forum que et surti un nen que et dormi la nit sencera és difícil. zz:-)
La Martina va començar a dormir a la seva habitació als quatre mesos, primer es despertava cada tres hores, normalmet es dorm entre 20:30-21:30h, depen del dia perque li costa dormir, però quan es desperta a la nit li dono pit i ja està dormida fins les 7:30-8h hi han dies que es desperta un cop i altres dos, però sempre li dono pit jo penso que es desperta per gana pq s'enganxa al pit d'una manera... i menja dels dos! :mu::
No se si quan comencem a donar-li les papilles a la nit dormirà més seguit, ja us ho explicarè... ;-)
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 18, 2008 7:51 am

Jo tinc varis amics que els ha passat com a nosaltres, dormir 12 hores sense menjar ni despertar-se, potser és loteria o ves a saber què sinó. De tota manera la meva mare té l'experiència de 5 fills i tots varem ser iguals en aquest aspecte : pot ser hereditari ?¿?
:-:)

El que ella em va comentar és que ens despertaba cada 3 hores, tan si demanavem com si no ens feia menjar així i als 3 mesos tots teniem el ritme agafat.

Podria ser que se t'enganxi molt bé al pit i amb poc es quedi tipa i no aguanti.

El que fa aguantar entre preses és la quantitat que li omple la panxona, i amb el pit no es pot mesurar fàcilment.

La meva dona li dosificaba 10 minuts 'efectius de succió' (sense contar l'estona que feia aturades i se la miraba rient) per a cada pit. Després de varis intents de donar-li més li sobraba i els treia. Trobar-li la mida en temps us pot anar bé.
estrella75
Entrades: 147
Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm

EntradaAutor: estrella75 » dv. set. 26, 2008 11:11 am

Lila, com t'han dit, cada nen és un món.
Jo tbe crec que és una loteria.
Però si et toca que es desperta no és dolent, és normal i natural.

Però la Isona es desperta per menjar, no? La meva filla va estar mamant de nit (i dp bibes) fins que vam introduir la verdura als 6 mesos! Tot i així a primera hora de la matinada encara li havia de donar un bibe durant força temps més (que llavors ja havia deixat el pit)

A més, té 3 mesos, pot haver passat un pic de creixement en què demanen més i sovint.
txellchen
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dv. set. 26, 2008 6:23 pm

Noies (i Marquitus ;-)), el Marçal menja cereals, verdura, fruita i iogurt i es segueix despertant per menjar-se un bibe a les 3 o 4 de la matinada. També es desperta per altres motius que encara no he aconsseguit esbrinar (cada nit son 2 o 3 despertar mínim, i sort en tenim si s'adorm ràpid).

Amb això vull dir que cada nen és un mon i que els despertars, quan ja ténen una 6 mesests, no ténen massa a veure amb l'alimentació que es dona de dia ni amb la gana que ténen de nit. Hi ha nens que "aprenen" a dormir seguit ben aviat i nens que els hi costa molt més. No vull desanimar, però tinc entès que ins els 2 anys són ben normals els despertars nocturns... :-((
Imatge

Imatge
lila

EntradaAutor: lila » ds. set. 27, 2008 12:56 pm

hola, ja fa ben bé tres setmanes que estem amb el tema "nits" i seguim igual...
avui ha estat fatal!! L'hagués deixada plorar tipus mètodes estivill i tot!!!!

D'entrada no es va adormir fins les onze de la nit i no ha allargat ni tan sols dues hores!!! i, el que em fa més ràbia, quan me la posava al pit rondinava perquè no volia mamar!!!

no sé que li deu passar, però cada cop va més malament això del dormir...

ja hem provat de passar-la a un bressol més gran, per si està incòmode, però no ha servit de res, segueix dormint malament...

no sé, m'he anat posant trista-trista, perquè no sé què fem malament, ni com ajudar-la a dormir bé, i, és clar, jo em vaig posant nerviosa, i no pel fet que jo tingui son i em faci ràbia no poder dormir, sinó que em mata pensar que no sabré fer que la meva filla aprengui a dormir bé i que sempre sigui així...

res, necessitava desfogar-me una mica, estic agoviadeta amb aquest tema perquè sembla que anem com els crancs, cap a enrere, i no m'en sé ensortir...

gràcies pels consells.
lila l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 27, 2009 8:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
txellchen
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » ds. set. 27, 2008 2:21 pm

Lila, has provat el co-llit? A nosaltres de vegades ens funciona...bé, ens funcionava millor quan era més petit perque ara dormir amb ell és un perill per la nostra integritat física!!! :-D :-D

Ànims noia, jo se com de dur és no dormir ni de dia ni de nit...
Imatge

Imatge
lila

EntradaAutor: lila » ds. set. 27, 2008 2:54 pm

doncs si, txellchen, hem provat el collit, de fet aixo enkara em fa mes rabia: al llit amb nosaltres dorm com un angelet... quan es desperta estant al nostre llit n'hi ha prou amb uns copets al cul o una estona de xumet o pit i es torna a dormir...

pero no entenc perke al nostre llit es capaç de dormir tres i quatre hores seguides i al seu llitet no..

i em fa por que despres enkara ens costi mes fer-la dormir al seu llit... no se si m'explico...

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::